Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mariia83, tervetuloa ja pikaista plussaa toivottelen! :)

Geesa, kuitenkin ON viiva ja meillä on vielä aika varhaiset dpot... Kokeile digiä niin näet viikot, josko se antais mielenrauhaa!

Olot ei antanu myöten olla testaamatta vaikka nyt superherkkikset olikin loppu ja PregCheckeillä mennään... Iiiiks!! Saa nyt nähdä miten tää homma tästä etenee... Digin taidan hakia huomiseksi :)

Testiajalla

Noin 15 min jälkeen
 
Lukka, toivotaan parasta <3 päästään kaikki joulukuisiin :) jonne odotellaan täältä myös muut!

Mimmi92 kiitos!

Miula ois vielä digit odottamassa, mutta taidan tehdä vasta loppuviikosta...en tiedä miksi, mut nyt en vielä uskalla...
 
Viimeksi muokattu:
Enkeli. Jusr hyvä viiva noille pvlle ! Mulla tuli apteekin omaan just samanlainen dpo 14 onnea!

Geesa. Ei kannata tuijottaa sitä vahvistumista liian kriittisesti. Sulla o pienet päivät eikä hcg vahvistu joka pv!!

Lukka hienoa! Sitä ne olot ties :)!!

Btw himotestaaja kun on nii piti uuttaa vielä yks liuska. Nyt siis 5+3 menossa ja viiva kontrolln vahvunen. Muistan jo kuopuksen aikaan panikoineeni kunnes joku takoi järkeä päähän ettei se "kontrollia vahvempi" ole mikään tavoite. Sain silloin kontrollia vahvemman vasta ku sikiö oli nähty ultrassa 6+2 (juuuuu..testasin :D ). Lauantaina tuli jo digiin se raskaana 3+ :)
 
Voi morjens... Mitäs mieltä tästä, näkyykö jotain?

Vielä märkänä, mutta tosin varmaan yli sen "sallitun" 10min...
image

Ja kuivana
image

Jollain ylipaskalla halppistestillä, joten luotto ei ole ihan kohdillaan.
Olisko dpo 8

Oon niin huonoa kuullut näistä testeistä joten onko tämä nyt se kuuluisa roskishaamu?
 
Viimeksi muokattu:
Jestas mitä tällä tapahtuu! Plussia vaan huhhuh ihan mahtavaa! Onnea kaikille plussanneille! :)

Itsellä menee kierto taas minuutilleen niin kuin aina. Tänään päivää ennen menkkoja tissikipu hävinnyt. Vatsassa menkkakipuja joten huomenna ne alkaa. Huvikseni testasin ovistestillä, jotta näkisi edes jotain viivaa ja tulisi hyvä mieli mutta ei, vain yksi viiva ja muuten täysin valkoinen eikä mitään missään. : / Ei auta muu kuin painaa leuka rintaan ja mennä kohti uusia pettymyksiä.
 
Ihanaa :) onnea plussista! Minäkään en sitten voi lopettaa ennen kuin viivat on yhtä vahvoja, eilen illasta piti laittaa tilausta menemään ja nyt mietin että kun ne kolahtaa laatikkoon 11 aikaan huomenissa niin enhän mä mitenkään voi pidätellä sinne asti siis sinä aamuna :D
 
Riepuliini viiva on ja aika selvä! Vahvistumista! :) aika samanlainen kuin mun.

Lukka nyt näkyy!! Jee!! :) samoissa mennään juu. Tuli mieleen itelläki, että pitäiskö hakee digitesti. Nyt laatikossa enää kaks First response merkkistä tikkua ja ajattelin toisen tekasta torstaina, toisen viikonloppuna, jos enää tarvii sitte testailla...

Enkeli hyvä on viiva! Selvästi näkyy! :)

Tammityttö tuohon ku pääsis! Vau! :) oireettomuutta pelkään ja kauhulla odotan, mutta ei kai se mitään, jos viiva on noin hieno!
 
Täällähän on tullut paljon keskustelua! Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä vielä yrittäville.

Täällä elellään jännän äärellä, kp30 ja edelliset kierrot olleet 30, 30 ja 35.. Eilen tuli nännit kipeäksi, mistä olen tosi hämmästynyt, sillä mulla on kehityshäiriöiset rinnat, eikä niissä ole tapahtunut mitään tuntemuksia sitten teini-iän. Vasenta munasarjaa myös jomotellut varmaan viikon putkeen... Eilen tuli joku puolittainen menkkakramppi, mutta tätiä ei ole vielä kuulunut... Toivottavasti ei kuulukaan!
 
Theran olen näkevinäni jotain sun testissä? Olisko se...? :)
Ja siitä testin herkkyydestä. Nuo mun tekemät liuskat on one stepejä ja niissä herkkyys 10mlU eikä tuon kummempaa viivaa vielä tuu. Toivottavasti torstaiaamuna yllätyn positiivisesti sanan varsinaisessa merkityksessä. :D
 
Pahoittelut minni-1, jos tuo nyt osoittautuu varhaiseksi keskenmenoksi :hug: . Mielestäni voit tosiaan rauhassa seurailla tilannetta, alkaako vuoto. Haluaisin vielä ylläpitää uskoa raskauteen, mutta kyllähän tuo viivojen kehitys valitettavasti vähän heikolta vaikuttaa. Jaksamista sinulle.
 
Geesa no se jos kerta 10 oot käyttänyt mut kyl se varmaan jo first response positiivista torstaina näyttää. :)
Mulla on kanssa noita 10 ja toi antaa kyllä viivanpaikan. En siis tarkoita että sun on, sulla on sentään väriä siinä viivassa. :)
 
Jos se ovis oli silloin kun luulen niin nyt pitäisi olla rv 4 + 5 joten joo, ei hyvältä näytä. Kun nyt alkaisi se vuoto ettei tarvitsisi odottaa ja pähkäillä...
Toivottavasti muilla on parempaa tuuria ja onnea plussanneille!
 

Yhteistyössä