Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä oli puhdastakin puhtaampi nega ja valtava pettymys taas kerran. Eli vatsatautia on sit tää oksetus ja närästys. Taitaa olla parempi nyt kadota sitten vauvakeskusteluista vaikka ensi kierroksi (jos tämä nykyinenkään koskaan päättyy). Kyllä nyt itkettää ja ottaa päähän... :'( Parempaa tuuria muille.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on taas niin paljon kaikkee, et onnea kaikista uusista plussista <3 tsemppiä vielä piinailijoille ja plussatuulia <3 ja jaksuja uuteen kierrokseen lähteville <3

Ite oon malttanu olla sen viime viikon jälkeen testaamatta, eilisen lievän rusehtavan vuodon ja menkkajomojen jälkeen tänään oli pakko... Pelko nostaa päätään, mut ainaki vielä näyttää tältä...
WP 20150408 004
 
Viimeksi muokattu:
Enkeli. Toivotaan nyt parasta! Vuotoja voi tulla ja kipuilut kuuluu raskauteen joten pidetään toivo yllä :)!!!

Adore. Voi ei halaus! ! Tuttu tilanne tuttu tunne. Olin ihan varma sun plussasta!!

Pirunpelto. .en ainakaan kännyllä näe mut se ei tarkoita etteikö olisi :) aikaisin testaat :D!

On: ekalle tuomiolle. Ultrassa käynti iltapäivällä. Olo on edelleen hyvin oireeton, olot tulee ja menee
 
  • Tykkää
Reactions: adore
Pirunpelto en nyt osaa sanoa näkyykö vai ei. Välillä oon näkevinäni mut sit taas en. Tosiaan niin aikaset päivät että ei hätää vielä.

adore Mäkin olin ihan varma että plussa tulee.. : /

Enkeli30 Testi näyttää hyvältä että olisko harmitonta vuotelua. Tuttu pelko että onko jotain vialla. :heart:

Tammityttö Tulehan sitten kertoo miten meni. Mä pidän sulle peukkuja. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: adore
Tätä ketjua ei voi ainakkaan hiljaseksi sanoa :D

Tammityttö hyvä vaan ko oot jemmannu noita tikkuja ;) Opinkappaleita alottelijoille :D Mieki oon kattonu että nuissa rfsuissa on se testiviivan toinen reuna toista paljon tummempi ja se vähän hämmää. Mutta hyvä opetella tuo homma valamiiksi, sitte tosipaikan tullen ei mee jauhot suuhun. Oon muuten nyt tutkinu ettei ainakkaan yöimetysten määrä vaikuta ovistestin tulokseen ko toissayönä vauveli söi sen sata kertaa ja tuli tumma viiva, viime yönä söi vaan pari kertaa ja blankko. Elikkä sitä lh:ta pääsee kuitenki erittyyn imetyksestä huolimatta. Ongelma on siis konneen käynnistyksessä..

Theran ootpa hyvvää vuosikertaa ;) Mullaki napsahtaa tänä vuonna 36 mittarriin. Mie mietin tuota pikkukakkosta väsätessä että saa jäähä siihen, en ala yli 35-vuotiaana ennään ollenkaan lapsentekohommiin, mutta hupsista saatana :D

Pirunpelto mie muokkailin kännyllä tuota sinun kuvvaa, enkä saanu siihen viivaa.. :( Mutta eihän sitä dpo 9 välttis vielä tulekkaan. Otappa parin päivän päästä uusiksi :)

Nozza en taija nähä sullakkaan mittään, mutta aikasessahan sie oletki ;)

Mie tulin eilen oikeasti kipeäksi. Plääh. Maanantaina tuli ihan yhtäkkiä kurkku kipeäksi ja eilen nousi sitte kuume ad 38.2 ja kaikki lihakset kipeänä ja hirveä päänsärky. Aamulla tuli oikein semmosta ihanaa keltasta sitkasta räkkää, että on ainaki yläpäässä limat kohillaan jos ei missään muualla :snotty: Olo on nyt ihan vähän parempi ko eilen illalla, mutta en jaksa silti yhtään mittään.

Adore :hug:
 
Blue bird Mitä testejä noi on? Kyllä mä jotain oon näkevinäni. Mikä dpo?

Pupelaattori :D

Nellikaneli Jollakin täällä oli tuo 10 tai 11 pvä pregnylistä ja oli tullut testiin haamu. Mikä sitten hävinnyt.. :| Mulla ei oo kokemusta joten paha sanoo. : /
 
Viimeksi muokattu:
Pp6, vähän kyllä ihmetyttää tässä vaiheessa jo mutta kaksi alkiota kyllä siirretty että ehkä mahdollista?

Pregnylistä 10 päivää ja kuvittelisin että jos jotakin jäämää olisi, ei näkyisi näin selvänä.



Tässä vielä eilinen ja tämä päivä, eli ei nyt ainakaan merkittävää haalistumista jota pitäisi olla jos kyse lääkejäämistä :)

 
Viimeksi muokattu:
Pitää uskoa, että kaksi viivaahan siinä testissä eilen näkyi. Olo on epätodellinen ja niin onnellinen. Kun nyt kestäisi vain mukana kaikki kuukaudet. Teen vielä loppuviikosta digitaalisen testin.

Kerroin miehelle, mutta reaktio ei valitettavasti ollut ihan toivomani mukainen. Häntä pelottaa, vaikka vauva oli yhdessä suunniteltu (yhdessäoloa yli 10 vuotta takana) eikä kyse siis todellakaan ole mistään vahingosta. Kai hän ajatteli, ettei ihan toisesta kierrosta heti tärppää ja niin minäkin kyllä ajattelin, että voi mennä kauankin. Lisäksi hän suuttui, kun testasin omin päin enkä kertonut hänelle. Tuntui vain, että kerron sitten, kun jotain haaleaa viivaa tulee joskus näkyviin, mutta olisi tietysti pitänyt kertoa näin jälkeenpäin ajateltuna. :headwall: Harmittaa, että meni itkuksi, vaikka tämä on elämäni onnellisin asia. :ashamed:
 
Blue bird. .joo enpä osaa sanoa kun noi taitaa olla tuollaisia. .mutta toivottavasti sulla alkaa vahvistua ja on se mitä pittää :)!

Nellikaneli. Toivottavasti vahvistuu! ! Luulis ettei enää olis pregnylin jämiä etenkää jos annos ei ollu iso. Aika näyttää :)!! Kamalan pienet päivät kuitenki menossa vai oliko sulla blasto?

Pupelaattori. Juu LH erittyy kyllä koko ajan eikä se oo imetyshormoneista kiinni :D. Taisin ekan tikun kokeilla huvikseen aika pian synnytyksen jälkeen ja kyll siihem viiva tuli ;). Mukula asui kuitenki ekat 6kk tississä 24/7 liioittelematta :D kyl se siitä. Yks päivä ku vähiten odottaa :D
 
Lisätääs vielä se, että kun syksyllä noilla liuskoilla plussasin, niin se eka missä jotain näkyi näytti just tolta (on vieläkin testit jemmassa :ashamed: ) Mutta katsellaan, en kyllä kauheesti usko tuosta mitään kehittyvän.
 
Kärsimätön Meillä mies on tottunut että testailen omia aikojani..etenkin kun se ei edes näe kunnolla lähelle niin ei siltä edes viitsi kysyä noista mun onnettomista viivoista.
Eka lapsi tuntuu joillekin miehille olevan se paniikinaika. Mut kun tottuvat ajatukseen niin kyllä se siitä. Ja pidä kiinni siitä että olet onnellinen, sinulla on siihen kanssa oikeus vaikka toista pelottaakin.
 
Kärsimätön, meillä mies on toivonut lasta jo monta vuotta ja ehkäisystä luopuminen oli yhteinen päätös. Kun viimein aloin huomaamaan (lue: kuvittelemaan) raskausoireita, oli mies jo "unohtanut" että ehkäisystä on yhdessä päätetty luopua. Paniikki siis iski hänellekkin mutta hetken päästä oli jo innoissaan. Pettymyshän se sitten oli molemmille kun tulikin nega. Nauti nyt plussasta, kyllä se miehen innostus varmasti tulee perässä :) Hurjasti onnea!!
 
Kiitos Theran ja Henu26, tuli tippa linssiin teidän sanoista. Pitää nyt ottaa vaan rauhassa ja antaa miehenkin kuulostella itseään. Miehestä tulee ihan varmasti loistava isä, joten sen puolesta ei tarvitse pelätä. Sitä vain kuvitteli tämän tilanteen mielessään erilaiseksi ja taisin säikähtää myös hänen reaktiotaan. Kyllä se tästä.
 
Täti tuli kylään.. 2päivää etuajassa ja rytinällä joten kp. 1/28 .... ja ehkäsyt vähäks aikaa paikalleen.. ja ihmiset kysyy miks .. no siks ku meil lapset on syntyny tammi helmi ja maaliskuuasa.. en haluis itsekkäästi ajateltuna 4jättä samaan syssyyn. Joten ehkäsy pois taas sit elo syys kuussa... :) tsemppiä teille. Mä tuun piinailee myöhemmin takasi.
 
IMN
Enkeli Mulla tuli tokassa raskaudessa rusehtavaa vuotoa silloin tällöin ihan rv20 asti, eli ei kannata turhaan stressata :) Vaikka muistan kyllä tuon kun alkuraskaudessa oli jatkuvasti tuntevinaan jotakin tulevan ulos ja aina yhtä nopealla ravilla juoksin vessaan tsekkaamaan housut..

Kärsimätön Täällä myös oli miehen reaktio pikkukakkosen tulosta kaikkea muuta kuin iloinen.. Vaikka yhdessä oltiin yritetty, niin kai se tuli jotenkin shokkina. Eikä kyllä voinut tulla liian nopeaa kun 11 kiertoa ähellettiin alulle :D Olihan se ikävää kun itse oli niin innoissaan ja toinen painui omiin oloihinsa vähän mietiskelemään.. Kyllä se sitten seuraavaan iltaan mennessä sai asian järkeiltyä päähänsä ja antoi masulle ekan iltapusun :heart: ;)

Nyytikkii Muakin ihan ärsyttää kun miehet ei tajua näistä asioista mitään! :D Muistan vieläkin kun kaverin mies lähti töistä aiemmin koska "vaimolla on evoluutio"..


Mutta mitäs tänne.. Vuotoa ei näy vieläkään, mutta alamahaa on kyllä jomotellut aamusta asti. Jos ei huomiseen mennessä tapahdu mitään niin kai se häätyy lähtä ostaan uus testi, vaikka tuskinpa se mitään näyttää. Eilinen testi oli kuitenkin herkkyys 10 ja tyhjennysvuoto viikon myöhässä.
Uutta pillerilaattaa en kuitenkaan eilen aloittanut, ja taidan vähän kallistua sen puoleen etten aloitakaan :) Miestä pitää vähän vielä lämmitellä, mutta toisaalta jos oisin oottanu sen olevan 100% varma niin ei meillä näitä kahta edellistäkään lasta olisi :D Ja aina on kuitenkin ollut yhtä innoissaan kuin minäkin.. siis sen alkushokin jälkeen.
 
Kärsimätön :hug:. Meidän lapset o oikeasti tehty tekemällä. Hoidoilla pikän kaavan ja monien vuosien kautta. Ja mies toivoo lapsia yhtä kuin minä. Mutta koskaan ei oo ollu mitään jeejejjee tuuletusta yhdenkään plussatestin kohdalla. Yleensä en ole edes näyttänyt noita testejä kuin vain sittrn ku on ollu oikea ja varma viiva. Ekoja kertoja se tuntu pahalle etenki hormonihuurussa ja itkinkin. Mutta vähitellen tajusin että mies pelkää ihan yhtä paljon kuin mä että vauva ei tuu koskaan kotiin. Säästää itseään. Mä ymmärrän sua oikein hyvin. Tosin mun mies ei muutenkaa kysele mitään miten voit ja lässyn lää , mutta se nyt vaan on sellanen. Nytkän ei oo kysyny mitää laskettua aikaa tai ultria. Tänään mulla se on ja ainoa kysmys oli että jaa...moneltako. thats it ;) Mutta oikein täydellinen isä on lapsilleen ja omistautunut perheelle.
 
Blue Bird no sittehän tässä aletaan vielä jännäämään :D

Jozzuuh läppärin näytöllä näkkyy joku tuhru siinä missä sen viivan pitäs olla..

Kärsimätön juteltiin yhen miestuttavan kans lapsista ja niitten tekemisestä ja vauvakuumeilusta. Se on aika myöhään tehny lapsensa ja sano ettei se osannu koskaan kuumeilla. Ja että sillä pelotti ihan hulluna varsinki sen ekan tulo. Se sano että hän tajus sen homman vasta sitte ko se/ne lapset oli oikeasti siinä. Se homma avautu ja pelot katos siinä vaiheessa ko sai ihan oikean lapsen sylliin. Mie huomasin että tuolla minun miehellä oli vähän sama juttu. Se panikoi vielä ko mie olin viimesillään raskaana.. Mietti että olikohan tämä sittekki virhetikki, mutta ko vauveli tuli niin kaikki epäilyt katos sen sileän tien ja vauveli on sille ihan ehottomasti maailman rakkain juttu :)

Niin ja Nozza kyllä mie ymmärrän jos ei jaksa joka viikko synttäreitä olla järjestämässä.. ;) Meillä on vähän sama juttu syksyllä ja senpä takia mies toivoiski että saatais seuraava kevväällä. Ei se onneksi ole järjestelmällisesti siihen ryhtyny, mutta niin se toivoo.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä