Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Wolt, Pregcheckejä saa cittarin kempparihyllystä ja prisman luontaistuotehyllystä :) ovat vakkarina.

Pupelaattori, kyllästyin tiirailemaan (omia) haamuja, niin päätin jaksaa odottaa perjantaille, josko sillon näkyis enemmän.. :S Miulla tuntunu oikeella puolella alavatsalla semmosta tönivää särkyä nyt jo viikon päivät, nii pelkään että jos joku siellä on, nii ois kohdunulkonen :/ Kun siis miulla tosi epäsäännöllinen kierto (23-55pv) ja nyt on jo kp 36 ja nuo viivat on niin surkeen haaleita :((( En vaa haluu pudota jokapäivä monen viikon ajan taas...... Tätä ollaan kuitenki yritetty yli vuosi :/
 
Kyllä varmaan s-marketeissa on, ainakin mä löysin mutta pitkään kyllä etinkin. Luontaistuotehyllyssä oli, samoin prismassa, jotenki oudossa paikassa kun etsin kortsu ja menkkarättipuolelta.
Wolt, me taidetaan mennä suunnilleen samoissa dpoissa, taisit olla päivää edellä? Mulla dpo11.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Kyllä varmaan s-marketeissa on, ainakin mä löysin mutta pitkään kyllä etinkin. Luontaistuotehyllyssä oli, samoin prismassa, jotenki oudossa paikassa kun etsin kortsu ja menkkarättipuolelta.
Wolt, me taidetaan mennä suunnilleen samoissa dpoissa, taisit olla päivää edellä? Mulla dpo11.
No sit niit löytyy tost lähi äässistä varmaan :)
Itseasiassa meillä taitaa olla samat dpo:t jos oon oikein laskenu ( eli tänään on 10 tai 11 ) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Tiedättekö sen tunteen kun negatestiä kääntelee ja vääntelee ja vähän väliä tsekkaa josko siihen vaikka ajatuksen tai katseen voimalla se toinen viiva tulis!! Huoh.
Joo tiedetään. Ja parin tunnin tuijottamisen jälkeen siihen saa vielä kuviteltua jotain olematonta viivaa, mitä ei kummasti muut näe..

Muok. On; ei muuten alkanu oksu tauti. Mikä lie oikeen se eilen oli.. Olis kyllä varmaan vähän turhan aikasta raskausoireeksi kun tänään dpo 6 tai 7
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa! Minkähän merkkisiä nuo raskauskeijun erittäin herkät liuskat on? Oon nyt eilen ja tänään testaillut, ja antaa ihan tosi haaleaa viivaa, valoa vasten on kyllä vaaleanpunainen viiva, mutta hyvin haalea sellainen. Nyt on ehkä dpo 10-11. Jos nää on niitä Davidin testejä, niin eikös ne monella oo näyttänyt pitkäänkin haaleaa?
Kuvaa ei kyl oo testistä, en saanu viivaa erottumaan kuvassa kunnolla :s
Joitain one steppejä ja promatris one step testejä mulle tuli sieltä. Tuonne piinailijoiden oirepinoon toiseksi viimeiselle sivulle olen laitellut linkit kuviin miten itsellä alkoivat vahvistumaan. Valoa vasten ei ole negoissa näkynyt yhtään mitään :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Wolt täällä on kans peukut pystyssä, tarviihan se sinun mies kunnon synttärilahajan!

Mimmi jos oliski kiinnittyny vaikka dpo 3 tai 4 jo...? Hmmmmm....? Voiskohan sitte olla jo tuossa vaiheessa jotaki? Ehkä ei kuitenkaan... Tammityttö!? Apua :D

Cisu negatestin kääntely is my middlename :D Eri valaistuksissa ja kulumissa ja välillä pittää puhaltaa ettei vaan oo roskia pinnalla vähintään tunnin välein. Kunnes mies tullee kotia eikä ennään kehtaa :LOL: Ja puhelimella pittää säätää vaikka miten sitä että josko se jollaki tulis yhtäkkiä se viiva näkyviin... nimim. piti vähä säätää kontrastia ja ihanko siinä jotaki näkyis :LOL:


No joo ei oikeasti, emmie jaksa ennään kertakaikkiaan uskoa mihinkään plussaan ko koko tämän kuun oon tikuttanu ovistaki eikä ole ollu ees lähellä. Saakohan jostaki ostaa vähän järkeä päähän?
 
IMN
mimmi92 Mulla on aina hcg-arvot nousseet nopeasti ja keho reagoinut herkästi. Esikoisesta alkoi jo dpo7-8 lentää oksennus ja tuota pahoinvointia kestikin sitten seuraavat 35 viikkoa.. 25mlU testikin näytti positiivista jo kahta päivää ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa.

Ja nyt äärimmäisen tärkeä kysymys!! :D Mihin te pissaatte kun teette niitä liuskatestejä? :LOL: Sori en voi olla kysymättä, koska mun mielikuvitus ei riitä. Tänään tuli postissa läjä testejä raskauskeijulta, eikä niitä kippoja tullut mukana. Pitääkö tässä Iittalan Kivi-lyhtyihin alkaa lirautella?
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Iriina ihan hyvät viivat on. Toivottavasti pysyy matkassa!

Raskauskeijun one step on yksi viivanpaikka koko testi.. en muuten toiste sitä osta. Ne promatris oli vähän parempia mutta kyllä vain siihenkin tulee mulla viivanpaikka. :kieh: Niiden mukaan siis olisin raskaana mutta en oo. Myös valoa vasten sain näkymään..Jos ihan selkeää pinkkiä viivaa ei tule niin en luottaisi niihin. ugh olen puhunut..

Cisu oi kyllä.. on tullut harrastettua sitäkin... joka kerta.. :headwall:

Wolt Jännityksellä odotamme sun testaamista.. :p

IMN Kertakäyttömukiin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Periaatteessa dpo päivät on silleen hankalia ellei ole ultraa millä todeta ovis päivälle x. Ovispludsa Ovisplussan ja oviksen välilläkin voi olla 0-2 päivää. Mutta käytännössä hedelmöittymisen jälkeen menee vähintään 5pv ennenkuin kiinnittyminen tapahtuu. Kuvaa esimerkiksi.. hedelmöittynyt munasolu
Tätä ei oikein voi nopeuttaa koska solut jakautuu tietyssä syklissä jne. Mutta sitten loppu on yksilöllistä. Hcg voi lähteä hitaasti tai nopeasti nousuun.
Esimerkiksi olen nyt kahdessa raskaudessa tienny oviksen päivälleen (hoidot tietty oma lukunsa). Toisessa plussasin vahvalla plussalla dpo12 ja dpo 13/14 hcg oli jo 500 joka on yli kaksosraskauden. Mut istukka oli muodostunut vahvaksi ja toimi hyvin. Tässä raskaudessa dpo 12 tuli vasta normaali haalu viiva ja samanlainen vahva viiva samalla apteekin omalla tuli vasta dpo 18 :D Oireetkin oli luonnollisesti ihan eri tasoa alussa.

Ja joooh! Mä oleb kanssa oikein virtuoosi noissa viivojen kyttäämisessä. Mä hillosin negoja varmaan viikon käännellen eri valossa. Hyvä etten kynällä piirtänyt viivaa ja "ollu raskaana " :LOL:

Nääh! Mitä kertiskippoja :D ? Pissahan on steriiliä joten kristallia mä vaan käyttäisin mikäli se ei hajois nii herkästi kaakeliin ku tohinoissaan tikkuja kastaa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon käyttäny pestyjä jugurttipurkkeja yms. :) sai kyllä hyvät naurut :D

Jotenkin vaan epäilyttää että voisko olla siitä kun esikoisesta päivittäinen oksentelu alkoi vasta rv 6+ ja ekat haaleet haamut dpo 18 (luulin sillon että olis ollu dpo 15 mutta la:ta aikaistettiin varhaisultrassa) Mähän en tosiaan tikuttanut joten dpo ei todellakaan sata varma :D noh muita oireita odotellessa/toivoessa..
 
XD vanha mikromunakuppi apulaisena :D ( mitä 80/90 luvun taitteessa oli ku pysty mikrossa paistaa kananmunan semmossa pienessä härpäkkeessä ).Toinen on joku parin kymmenen millin mittalusikka missä on pien kolo :D ja siihen koloon menee just toi testiliuska :D
 
Iriina ihan hyvät viivat on. Toivottavasti pysyy matkassa!

Raskauskeijun one step on yksi viivanpaikka koko testi.. en muuten toiste sitä osta. Ne promatris oli vähän parempia mutta kyllä vain siihenkin tulee mulla viivanpaikka. :kieh: Niiden mukaan siis olisin raskaana mutta en oo. Myös valoa vasten sain näkymään..Jos ihan selkeää pinkkiä viivaa ei tule niin en luottaisi niihin. ugh olen puhunut..

Cisu oi kyllä.. on tullut harrastettua sitäkin... joka kerta.. :headwall:

Wolt Jännityksellä odotamme sun testaamista.. :p

IMN Kertakäyttömukiin. :D
Käytetään tänään vielä se yks rimpulainen pois ( davidin / mammaksi ) ja sitten
huomenna äässin kautta uudestaan. Ja jos ei niin sitten viikonloppuna :p
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja Theran
Ens viikolla ostan kanssa noita mammaksi herkkiä. Mies huomasi että olin käynyt mammaksi.fi sivuilla ja kysyi että olenko tilannut lisää testejä.. :LOL: Voi kuule....rakas mieheni ei taida olla perillä kuinka usein tilailen tosin kun kerroin sille että 30 testiä maksaa 19e niin sanoi että eihän niitä apteekista sit kannatakaan ostaa kun noin halvalla saa netistä. :D
 

Yhteistyössä