Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Helou... Taas täällä.. Viime kertaisen varhaisen km jälkeen ajattelin, että tällä kertaa pysyn täällä poissa, mutta kuinkas kävikään... :whistle: Tänään suunnilleen dpo 10 (en kauheesti tikutellu ovista, mutta vatsakipujen perusteella pari testiä tein ja yhteen sain mielestäni plussan, en kyl ihan 100% varma oo oliko se viiva ihan kontrolliviivan vahvuinen..) ja tein huvikseni ebayn halpistestin, johon tuli testiajalla haamujen haamu/viivanpaikka, tein vielä PC-liuskalla testin ja siinäkin näkyy viivanpaikka (?), tosi haalea sellainen tosin (mies ei sitä nää, ebayn testin haamulaisen näkee). Argh, miks mä en voi saada selkeitä negoja/plussia, vaan tällasii epämääräisiä haamuja. :( Ja nyt tää stressi sit alko taas, vaikka aattelin, etten viime km säikäyttämänä uskalla enää noita testejä tehdä... Plääh!

Plussatuulia muille ja onnea plussan jo saaneille!! :flower:
 
lilypieOdota vielä päivä tai pari ja tee uusi testi. Kaverillani oli kerran sama juttu ja silloin oli "viallinen" pc:n testi ja sai kunnon haamun seuraavana aamuna kyllä. Itse saanut kerran apteekin testiin todella haalean haamun ja olin kyllä raskaana ja pc:n testiin sain haamujenhaamun ja haamun, mutta en kunnon plussaa ole ehtinyt vielä saamaan :(
 
Heips!

Sain dpo10 predictorin early testillä haaleen vaaleen mutta pinkin viivan testiajan sisään, dpo11 sain haalean mutta selvän pinkin viivan pregcheckin puikkotestillä. Tänä aamuna dpo12 tein clearbluen +testin ja ihan puhdas nega!! miten voi olla..? kemiallinen?
 
Minde87 Sinuna tekisin huomenna uudestaan pregcheckillä.. Eri testit voi antaa eri tuloksia alkuvaiheessa, vaikka olisivatkin muka saman herkkyyksisiä.. Käsittääkseni kemiallisessakaan raskaudessa se hcg ei yhtäkkii vaan hävii minnekään, vaan lähtee hitaasti laskemaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87
Kitty mulla oli samantapaista viivaa ja eilen vielä vahvempaa..Nyt päivästä ei minkäänlaista viivaa..Dpo 12 varmaankin mut vähän vetää mieltä matalaksi haamun haviäminen..Tokasta tosin sain haamun dpo 16 vasta ja ekasta en tajunnut tehdä testiä kuin vasta rv6-7:D
 
Olen varmaan ihan pöhkö kun olen nyt 2 peräkkäisenä päivänä testannut ovistesteillä aamulla saadakseni tietää olevani raskaana. =) Tietysti ovat ihan selkeitä negoja olleet. Mulla tänään menossa DPO 10, joten ei vielä mikään paha. Viimeksi raskauden sain selville Pregcheckin r-testillä DPO 12. Kantsiiko enää aamuisin testailla ovistikuilla vai kiltisti odottaa sinne torstaihin (DPO 14) ennen kuin testaa uudemman kerran?
 
Mä oon pari päivää tehny tota samaa :)) kaks plussaa tuli raskaustestiinkin ja tänään nega mutta ovistesti näyttää vahvaa plussaa! Voithan sä testata jo dpo12.. Himotestaajana tiiän että on vaikee odotella ja pitkittää testin tekemistä :)
 
Mikä kp tai dpo sinulla Kitty on menossa? Minä yritin tihrustaa noita kaikkia kuvia, mutta omalla näytölläni en saa nakyviin kuin yhden viivan. Näkyykö siis luonnossa kuitenkin selkeä vaaleanpunainen viiva tuon toisen rinnalla? Minä vannon pregcheckin nimeen, ja kannattaa tosiaan kaikkien testata vain yhdellä merkillä, niin ovat vertailukelpoisia.
 
tiedä nyt sitten.. olisin pstanut pc testin, mutta hyllyt oli tyhjillään.. joten meninpäs ostamaan apteekin oman testin!
siinä on tarkoille silmille tihrustettavaa, joku suttuhan siihen tuli, mutta ota nyt noista enää selvää !!! :'(
mä taidan malttaa mieleni ja testailla vasta loppuviikosta uudemmin!! hyvä kun kotona ei ole enää edes testejä :D
 
-Kitty- itse totesin sofi one step 10ml liuskat tosi huonoksi! Ensimmäisen plussani ikinä tosin sain sillä dpo 10 :heart:
Varmistin apteekin omalla ja digillä samana iltana :LOL:
Mutta viivan vahvistumista seuraillessani dpo 12 aamuna viiva oli hädintuskin näkyvissä, siitä sitten menin paniikkiin. Samana iltana sitten pregcheckin puikolla selkeä plussa :heart:

Kuvassa apteekin oma kuivuneena ja parin päivän päästä tehty pregcheck märkänä joka kuivuessaan tummeni lähes kontrolliviivan vahvuiseksi, sitä on mukava tuijotella. :)

Aijaa.com - 11596315

Plussatuulia jokaiselle :flower:
 
-Kitty- :hug:

Onko sulla mitään hoitoja? Ja millaiset kierrot, mikä kp nyt? Sori en jaksa ettiä tietoja :LOL:

Mulla oli ovis vasta kp 30 ja oviksen aikoihin oli järkky flunssa niin en todellakaan uskonut että tärppää, kerran taidettiin pupuilla ovisplussan aikaan ja se riitti, eli hyvinkin rennosti mentiin :)

Eli kaikki on mahdollista, oon kyllä näkevinäni sun testeissä jotain :rolleyes:
Testaile vaikka ylihuomenna aikaisintaan apteekin omalla.
 
ei olla vielä hoitoihin menty :) kierto on 27 pv ja nyt on 23/27 .. aina säännöllinen ja vasta tehty papa ja ultra kaikki ok .. ei olla vielä siis menty mihinkään kokeisiin yms. mut perus gyne käynti oli priima :)

tässä vielä kuva aamuisesta one stepistä kuivuneena .. mielestäni siinä on vaal.punainen viiva :rolleyes:

Aijaa.com - 11606458

pirun vaikee vaan saada tällä puhelimen kameraan kuva siitä !
 
Onhan sulla sitten vielä hyvinkin aikaa saada selkeä plussa :) itse ihmettelen miten mulla näkyi jo suht selkeästi dpo 10. Teen vielä viimeisen testin hiukan ennen neuvolaa,varmuuden vuoksi :LOL:

Mutta toivotaan vahvistumisia, käyn seurailemassa täällä miten käy :)
 
  • Tykkää
Reactions: -KITTY-
Minde olisko nyt niin, että alkio olisi yrittänyt kiinnittyä eli on ns. hipaisu on käynyt. Pahoittelut negasta! :hug:

KITTYn testeistä näen jotain hyyyvin haaleeta tossa sofi one stepissä..toivottavasti lähtee vahvaistumaan kunnolla! Aikaahan sulla on odotella vielä. :)

Näkeeks kukaan tässä mitään? :confused:

Aijaa.com - 11607649
 

Yhteistyössä