Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

yS4esU - Image - Aijaa.com
Näkyykö tässä yhtään paremmin, kun minusta se selveni hiukan kun oli muutama minuutti enemmän mennyt, mutta en tiedä...
Anteeksi tämä kuvien kauhea laittaminen, mutta en oikein täällä voi kysellä, kun ei ole ihan ajankohtaista kuulutella kylille tästä ja pieni paikka niin ei kaikki osaa olla hiljaa (edes isäntä kun sillä kauhea vauvakuume) itse olen hiljaa kun aiemmat kerrat ollut myös ja noista kemiallisista ei tiedä kuin paras ystäväni ja hän ei täällä asu...
 
carolina Kyllä tuossa davidissakin haalea viiva näkyy! Väristä en ole ihan varma..Itse oon tuolla testillä saanut joskus viivanpaikkoja herkästi. Toivotaan nyt että kaikki nuo haamulaiset tarkottais sitä ittiään! <3

Yasmina Kyllähän tuossa ohut pystyviiva näkyy..Sullakin on hurjasti aikaa viivoille vahvistua! :)

Laitanpa teille kuvan vielä mun eilisiltaisesta..Kun tota vertaa 10.4. saamaani haamuun niin onhan se selkeempi mut...silti epäilyttää kun on noin hailu ja menkkojen oletettu alkamispäivä on maanantaina. Oireitahan mulla on vaikka kuinka..Rinnat kasvaneet ja aristaa, huono olo..mikä voi johtuu flunssastakin. Hirveä nuha meinaan on! Miksen mä voi kerranki saada kunnon plussaa tai ainakin kunnolla vahvistuvia viivoja!!? :(
FVkJas - Image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Minalo! Mun silmiin sun viiva on vahvistunu!!! :) Toivotaav nyt parasta että porautuu kunnolla kiinni :heart:

Carolina: Tuossa aivan viimesessä davidin testissä näen haamun. Omasta kokemuksesta noihin davidin testeihin tuli tosi hitaasti sitä viivaa..


Tällästä tänään, DPO 10... Onko vain viivanpaikka? Pari min testiajan jälkeen otettu kuvatus
katso liitettä 18571
 
Pölö tuo viiva näyttäisi olevan vähän "kuopalla" ja punaväriä ei iiiihan hirveesti näy. Vielä! Toivotaan seuraavaan testiin jo enempi punaista! <3
Kyllä munkin mielestä mun viiva on hieman vahvistunu..mut miks se tapahtuu niin hitaasti?? :/
 
MiNalo Niinpä, sitä malttia olen yrittänyt joka kerta, mutta ei pysty, aina pakko testata aikaisin ja ihmetellä... Oireena minulla on ihmeellinen turvotus ja painetta alamahalla ja pientä menkkamaista jomotusta juuri ennenkuin on hätä nro 2 :LOL: Ja tissit erikoisella tavalla arat, eli liivit päällä alkaa sattumaan muualta kuin tisseistä ja ilman tuntuu kuin olis kihelmöintiä... lonkat ja sisäreidet erikoisen kipeät...
PölöAiemmalla sivulla on one stepin ja pc:n kuvat eiliseltä ja tältä aamulta, tuo david on jotain tunnin pidätyksellä niiden jälkeen kokeiltu...
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Kuoppaa siinä ei luonnos oo, mutta itsekin tihrustin pitkään että onko joku varjoutuma vai onko punaväriä ja tuosta haamusta en selvää ota :D Mutta pakko vastata tuohon sun vahvistumis kysymykseen, niin.. hitaasti sen kuuluukin vahvistua :) Koska kiinnittymisestä sitä hormonia alkaa erittymään ja tuplautuu joka päivä.. Se alkaa <1:stä.. Kahen päivän päästä se on 1-2, siitä kahen pvän päästä 2-8 (dpo 9 paikkeil), kahen pvän päästä 4-16 (dpo 11 paikkeil), kahen pvän päästä 8-32 (Dpo 13 paikkeil).. :)
 
Pölö Katoin tota sun kuvaa uudestaan..ja kyllä siinä hieman väriä on! Jotankin ton testiviivan vasemmassa reunassa enemmän. Jotenkin se on liian selkee pelkäks viivanpaikaksi.
Ja kiitti kun selvensit mulle tota hcg:n nousua. Oon kuullu et se tuplaantuminen voi tapahtua jopa 2 tai 3 vrk:n välein. Ilmeisesti kuitenkin yleensä joka toinen päivä. Jotenki mä nyt peilaan tätä marraskuiseen raskauteen, jossa viivat vahvistui alussa tosi tosi hitaasti..eikä koskaan tasavahvoja viivoja tullu. Ja vuoto alkoi rv 6+2. Tottakai toivon ettei taas kävis samalla lailla mut pahoin pelkään. Ei taida jatkua niinkään pitkälle tää..on ne vaan niin haaleita nuo viivat! :(
 
Minalo: Tässä vaihees viivojen vahvistumisen hitaus on ihan normia.. Harmi kun se kummittelee.. Ja kyllähän sitä sitten pidemmälle mentäes näkeekin alkaako se hcg nousta oikealla lailla. Mutta älä vielä tässä vaiheessa stressaa sitä vahvistumista :) Jos nyt ei menkat ala niin ota vaikka tavotteeks että kerran viikossa digi, siihen asti että näyttää 3 +.. niin ite aattelin, et jos ei menkat tuu ti-ke.. ni käytän eka digin, ja siitä viikon päästä digin. jos viikot on lisääntyny niin nousua on. Digissä se 3+ viikon näytölle tuleminen, niin se hcg arvo on vissii siinä jo 7500 tai 10000 en nyt muista tarkkaa kumpi arvo se oli..
 


Näkeekö kukaan tässä mitään? Menkat kaks viikkoo myöhässä ja testit antaa välillä haaaaaaaleeta plussaa, useimmiten negaa. Raskauden oireita on vaikka muille jakaa, lämpö 37.1 koko ajan, valkkarii runsaasti, vatsa turvoksissa ku ilmapallo, viluttaa, hikoiluttaa, rintoja vihloo, nännit kipeet, huimaa... miks testeissä ei näy juur mitään?? :(
 
lilypie: näen hailakan viivan, suosittelen että menisit lääkärin puheille ja vaadit hcg-mittauksen. Joillain ei välttämättä näy pissas pitkään aikaan hcg ja niin pois päin. Ja jos kaks viikkoa on jo myöhäs, niin kannattaa ottaa selville.

Carolina: kyllä siellä jotain haamunisoäitiä näkyy, nyt sit huomenna vahvasta aamupisusta testiä :)

Itse on kolmen tunnin pidättelyn jälkeen tälläsen.. Luonnossa näkyi paremmin, ja kameran ruudusta, koneella se haalistu.. mutta, näettekö jotain?
katso liitettä 18572
Nyt loppuu sit nää mun testailut ja vasta ensi viikolla palailen asialle :)
 
Heissan!
Aamulla testasin OneStepin liuska testillä ja sain juuri havaittavan viivan ja sit tein päivemmällä uudestaan ja siinä en meinannut havaita mitään,,, nyt minulla menossa kp31, dpo18 ja sain digiin saman tuloksen ku viime.la. tässä kuvaa...


laskureitten mukaan nyt ois menossa rv4+2, täytyy ens.viikolla tehdä uusi digi että näkee nouseeko se 2-3.
 
Lillypie: Suosittelen pikaista lääkäriin menoa, mulla haamuili ilman kunnon viivoja kohdunulkonen tosi pitkään.. rv 6 viivat oli ihan hailuranhailuraa.. Sun pitäis päästä veritestiin..

Ku.raskaus ei ole leikin asia, mä meinasin heittää henkeni siinä hommassa:(
 
Toivoliini täällä yksi joka toipuu kohun ulkoisesta joka havaittiin vkolla 7+..
Alkuun oli minullakin pitkään haamua, ja sitten yhtäkkiä alkoi vahvistua joskus dpo23.. Kannattaa mennä tk:hon ja tarkistuttaa hcg. On paljon helpommin ja nopeammin ohi jos ku on kyseessä.. Toivottavasti ei ole sinulla se kyseessä, vaan olisi muuten vaan hitaasti nouseva hcg...
 
Toivoliini täällä yksi joka toipuu kohun ulkoisesta joka havaittiin vkolla 7+..
Alkuun oli minullakin pitkään haamua, ja sitten yhtäkkiä alkoi vahvistua joskus dpo23.. Kannattaa mennä tk:hon ja tarkistuttaa hcg. On paljon helpommin ja nopeammin ohi jos ku on kyseessä.. Toivottavasti ei ole sinulla se kyseessä, vaan olisi muuten vaan hitaasti nouseva hcg...
Kohdunulkoinen on niin salakavala, mullakin meni yli pari viikkoa ku seurattiin arvoa ja katseltiin, sitte munajohdin sano PAM ja yöllä tehtiin 4 tuntia kestävä hätäleikkaus, oli aikamoisen raskas toipuminen siitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Siksi kehotankin menemään pian lääkäriin, parempi katsoa ku katua.
 
5Z8RmD - Image - Aijaa.comExX0Zp - Image - Aijaa.commUYeBf - Image - Aijaa.com
Ylimmässä eilinen (illalla tehty)ja tämän aamuinen one step ja vajaa 2 tunnin pidätyksellä aika laimeasta kokeiltu pc. Toisessa kuvassa vain one stepit ja viimeisessä vain pc. Näkeekö kukaan mitään näissä???? Itse olin näkevinäni hiukan, mutta en pelkkiin omiin silmiin luota ja jos joku osaa hiukan muokata niin olisi ihanaa nähdä jos niissä on jotain... Itse kokeillut muokkailla joskus mutta ei osaa niin ei osaa ja en tiedä millaisilla ohjelmilla saa muokattua?!
Tässä helppo kuvanmuokkauohjelma.
Photo editor online / free image editing direct in your browser - Pixlr.com

Koetin tuota PC:n testiä muokata(kontrastia, valoisuutta)..en vain saanut viivasta näkyviin ainakaan siihen..:|
 
5Z8RmD - Image - Aijaa.comExX0Zp - Image - Aijaa.commUYeBf - Image - Aijaa.com
Ylimmässä eilinen (illalla tehty)ja tämän aamuinen one step ja vajaa 2 tunnin pidätyksellä aika laimeasta kokeiltu pc. Toisessa kuvassa vain one stepit ja viimeisessä vain pc. Näkeekö kukaan mitään näissä???? Itse olin näkevinäni hiukan, mutta en pelkkiin omiin silmiin luota ja jos joku osaa hiukan muokata niin olisi ihanaa nähdä jos niissä on jotain... Itse kokeillut muokkailla joskus mutta ei osaa niin ei osaa ja en tiedä millaisilla ohjelmilla saa muokattua?!

Tässä vielä muokaamani toinen kuva..näkyiskö siellä noissa nyt jotahin?:rolleyes:
 

Yhteistyössä