Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Iiik! Tää on niin mun ketju :D Kakkosta aloitettiin nyt yrittämään ja kolmas kierto menossa. Clearbluen digiovistesti näytti hymynaamaa viime viikolla keskiviikkona (kp17?) ja nyt sit tuskailen milloin viittis ruveta testailemaan..malttais vähän vielä odotella..
 
Davidin herkkä oli testinä... Tein eilen illallla vielä toisen samanlaisen ja oli puhdas nega. Ennenkin on tainnu toi ko. testi antaa "vääriä haamuja", joten en oikein usko nyt tohon. Loppuviikosta jos testailis jollain toisella testillä.

Onnea Jessica!
 
Onpas ärsyttävää.

Tänään olis pp8, eli dpo10. Luulis että jotain rupeis näkymään, mutta ihan negaa testit.

Paitsi että aamulla, testi n 10-15 min vanha, alkoi näkymään outo viivan tapainen, joka näkyi jonkun minuutin, sitten häipyi taas täysin. Viivanpaikkako siis? Miten se tolla tavalla hävisi kokonaan?

Kuvan kerkesin kuitenkin napata




Jessicalle iso onnittelut plussasta!


muoks. onpa muuten hassua, kuvan laitoin puhelimella, jossa näkyi kyllä viiva selvästi. Nyt kun avasin koneella tän niin eipä kuvassa näy mitään... :D
 
Viimeksi muokattu:
riepuliini: viivanpaikaltahan toi vaikuttais :(

Mulla kans tänää dpo10 ja viivanpaikka taitaa olla mullakin, testi Sofi One Step. Nii ja siis oireita olis vaikka muille jakaa... Toivotaan punaväriä molemmille!

 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Onnittelut kaikille plussanneille =) Onko kellään Rfsu-testi käyttäytynyt sillä tavalla, että siihen tulee selvä viiva (hitunen väriä) testiajalla, mutta sitten se punainen väri lähtee leviämään joskus ehkä 15min kohdalla ja jää siihen testiviiva alueelle, jolloin näyttää siis ihan plusviivalta. Enpäs ole koskaan aiemmin törmännyt tällaiseen ilmiöön tuon testin tiimoilta. Jos jollain kokemusta tästä kuulisin mielelläni, oliko se sitten loppujen lopuksi ihan kunnon pysyvä positiivinen tulos :) Kiitos paljon =)

Tässä olis kuva :) 12656157.jpg - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Paniikki!!! Tiedän että voi olla haamu/viivanpaikka tms. MUT ennoo tällästä vähänkään värillistä haamua saanu ikinä. testasin ja jätin testin kylppäriin. Sit varmaan 30min myöhemmin menin kattoo niin ovis testissä viiva ja tismallaan yhtä paksu ja samalla paikalla r-testissä haamu. En kyllä oikein saanu kameralle tallennettua (kertoo jorain viivan vahvuudesta :D)

Mut mitä mieltä? Näkeekö kuvasta kukaan mitään?
Davidin herkkätesti kyseessä ja dpot 8-9
 
jenniella: kyllä mä siinä ainakin näen pienen viivan ;) Ite kanssa tein tänään testin ja tuli hyyyvin hailakka viiva. Jotenkin kuitenki kannattaa ottaa varauksella kun on niin vähän noita päiviä meillä molemmilla. Kokeillaan parin päivän päästä uudestaan ;)
 
srz
Mun pitäis testailla aamulla... iiks ja jaiks. 5pv sitten piti alkaa menkat. Toisaalta, kiertokin voi olla sekasin kun kierukka poistettiin kesken kierron 2,5vk sitten, just kun oli ovis... tosin, näitä "kertalaakeja" on perheessä jo kaksin kappalein, siksi toivonkin ehkä vähän liikaa että olisi nopeasti tärpännyt... vaikka toisaalta, olishan se ehkä kiva kerrankin päästä "tekemällä tekemään" sitä lasta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä