Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Riepuliini: mullakin noita sofi one step liuskoja ja aika susia tuntuvat olevan. Jos en tietäis mikä liuska sul on käytös ni väittäisin kuvan perusteella että kyseessä olis haamu. Mä testasin kans tänää ja taas jotain ihme viivulaisen kohtaa/sotkua näytti, Pregcheck anto ihan puhtaan negan.
 
Iintetsa voi ei, harmi ettei sullakaan ole parempia uutisia :( ja samat kokemukset noista testeistä. Mullakin hitto niitä varmaan 50 kaapissa, kun halvalla sai... Yritän nyt niitä käyttää pois. Tästä lähin kyllä tyydyn tohon pc testiin, ei tarvii pähkäillä :D
Tosiaan itsekin jo haamuksi kutsuisin, ellen pari tuntia aikasemmin olisi tehnyt niin puhdasta negaa kun voi olla :(

No mutta, vielä meillä on toivoa!

Mulla vaan aivan jumalattomat menkkakivut päällä, joten pahinta pelkään :(
 
srz
riepuliini : On mullakin kauheet menkakivut ja viidettä päivää vaikka plussa tuli... ei kannata luopua toivosta! Plussatuulia sinne!!

Digi antoi viikot 1-2 ja kp 28/31 menossa. Kierukka poistettiin 26.8. ja se taitaa olla samainen päivä kun tämä ihme sai alkunsa... vaikka vastauksen tavallaan jo tiesi ennen testiä niin silti on todella epätodellinen olo nyt... pää ihan pyörällä vaikka näinhän tässä pitikin käydä :D

Toivottavasti saadaan pian kaikki täältä odottajien joukkoon!! Vaikka varmasti synnyttyään tämäkin aiheuttaa hetkittäin harmaita hiuksia ja hampaiden kiristystä... Nimim. äiti jonka 7v tytär ei mennyt suoraan koulusta iltapäiväkerhoon... Löytyi tuo jo onneksi, oli vaan vähän hidastellut kun oli hyvä ilma ulkona
 


Heippa hätähousut. Tulin teiltä apua kyselemään epätoivon hetkellä. Näkyykö mitään?? Kierto sekaisin ollut jo jonkin aikaa, eli vaikea sanoa missä kohti kiertoa mennään, mutta siis tämä tuli juuri hetki sitten apteekin omalla ja testiajalla .
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Niin munkin mielestäni hailukka näkyy, mutta ans kattoo ny vielä innostumatta. Eikös nuo apteekin omat anna helposti viivanpaikkoja. Meillä on takana muutaman vuoden lapsettomuushoidot tuloksettomana. Hoitojen jälkeen on mun hormonit ja kierrot ollut aivan totaalisen sekaisin. useammat vuodot jäänyt tulematta. nyt viimeiset sellaset "minikuukautiset" tuli reilu kuukusi sitten, eli sopishan nyt olla juuri kuukuatisten aika, vaikea sanoa.
 
Apteekin testit on varmoja, ainakin omassa käytössä. on jopa näyttäneet paremmin kuin halvat liuskat tai puikot. Tietysti on ihmisestä kiinni mikä toimii parhaiten mutta tuossa Aliaanan testissä on ihan oikea nätti haamu =)
 
Mitenkäs Ralli kävi? Oliko tuo viivanpaikka merkki raskaudesta?otse sain nimittäin samanlaisen, mutta en usko sen tarkoittavan omalla kohdallani mitään?
Ja Aliaana kyllä tuo on ihan hieno plussan alku. Apteekin omat ei kyllä yleensä anna mitään viivan paikkoja ilman syytä. Ja tuossahan on punaväriäkin hienosti :)
 
Kysyisin teiltä kokeneemmilta testaajilta, onko normaalia kun Apteekin omassa raskaustestissä käy näin: Aamulla kun testasin, niin pissan imeytyessä testialueen läpi, tuli heti näkyviin sekä testi- että kontrolliviiva. Kuitenkin kun värjäytynyt tausta alkoi muuttua valkoiseksi, hävisi myös testiviiva ja jäljelle jäi pelkkä kontrolliviiva. Tämä tapahtui siis testiajan ensimmäisen minuutin, parin aikana. Olen tässä nyt yrittänyt tuloksetta tihrustaa hävinnyttä testiviivaa, mutta en oikein mitään jälkeäkään saa näkyviin muuuta kuin läpivalaisemalla, mikä on hullua, tiedän kyllä:D

Tulkitsen testin negana, mutta kiinnostaa tietää, käykö tämän testin kanssa aina näin, että testiviiva helahtaa hetkeksi näkyviin taustan värjäytyessä?
 
Emmaella minulla käy näin poikkeuksetta, kun testiä kastelee hieman liikaa. Silloin väri lähtee juoksemaan testiä pitkin ja hyvin usein juuri testiviivan päälle jää vähäksi aikaa, mutta sitten liukenee pois siitä. Ihan normaalia ainakin minulle, ja negahan se on.. Sama reaktio monesti myös ovistesteissä.
 
Nutturuu, kyllä tossa ylimmässä kuvassa jotain pientä on havaittavissa ;) Mikä sul on dpo?

Mulla menee omiin testeihin usko, olen kaiken kaikkiaan tehny niitä neljä (Joo tiedetään, olen hätähousu :D ) ja joka ikisessä on testiajan jälkeen tullut hailukka viiva. En voi uskoa, että nää olis kaikki epäonnistuneita testejä ja että kaikkiin tulis haamua. Olo on kyllä tosi epätodellinen, kaamee ketutus ja epäusko :( Tällä hetkellä tosiaan dpo 12, eli pari päivää olis vielä jäljellä ennen kun menkkojen pitäs alkaa. :headwall:
 
Nutturuu, kun kallistan ruutua, niin tuossa ylimmässä näkyilee jotain pienesti =)

Mä tein hetki sitten taas apteekin oman ja näytti ihan samanlaista kuin tuo eilinen testi. ei heikompaa, mutta ei vahvempaakaan. Jotenkin testiä tarkastellessani olen tullut ajatukseen se on vain viivanpaikka, mutta katsotaan nyt vielä parin päivän päästä. On tää kyllä sellanen "harrastus" että ei moni tiiäkkään =D
 
Näkyipäs kuvat epätarkempana isolta näytöltä kun kännykällä :(
No juu jotain meikin olen niissä näkevinäni ja eihän se auta kun odotella :kieh:

Dpo.sta ei varmuutta kun en ovista tikuta... Ehkä dpo 12 tai 13 menossa, kai... :ashamed:
 
Minnah88 Tänään alkoivat menkat, joten ei merkannut mitään se viivanpaikka. Niin kyllä ajattelinkin, ei oireen oiretta ja eilinen testi antoi vain samanlaisen viivanpaikan. Kyttäys siis jatkuu uudessa kierrossa :)
 
Täällä siis tänään dpo 13 ja enhän mä millään voinut olla testaamatta :D Hiton testit ku huutaa mun nimeä vessan kaapista. Mut tosissaan, tulos oli tämä Dpo13 - Image - Aijaa.com eli mulle jo neljäs haamu ja tällä kertaa tuli nopeammin ku aikasemmat. Mutta, tämäkään ei ihan testiajan sisällä. On apteekin oma ja niinkun jotkut ovat täällä väittäneet, ettei apteekin testi turhia plussia näytä niin mahtaakohan tästä nyt sitten torstaihin mennessä tulla ihan oikea plussa :heart:
 

Yhteistyössä