Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kopioitu toisesta keskustelusta:

Voi pyhä sylvi, täällä tapahtuu TAAS kummia.. o_O Oon syönyt teroja nyt 2pv taas, ja mulla on alakerrassa tänään joku järkky limapäivä. Teinpäs sitten ovistestin ja se näyttää plussaa. Ihmettelin kyl ku eilen ja tänään on tehny aivan älyttömästi mieli päästä peittoja heiluttaan. Mut ei mulle voi tulla ovista ku syön noita hemmetin teroja, keltarauhashormooni estää sen. HELP, ANYONE?
 
lemonade tsemppiä viivan vahvistumiseen! :)

Ei jumaliste mä sanon näitä testejä... Näitä sofin one step.
Tänään pp14 eli testipäivä, mutta negaa näyttää :( tai siis kyllähän tossa 2 viivaa just näkyy taas, niinkun on näkyny viikon ajan. Mutta jos se jotain tarkottaisi, niin olisihan se vahvistunut. Haamua/viivanpaikkaa puskenut siis JOKA testiin, tällaselle hätähousulle paskin mahdollinen testi.
 
kpt ois 25-26/30(?) eka kierto pilsujen jälkeen.. Ovista en oo löytäny.. Tohon alimpaan apteekin omaan kuivu sellanen viivanpaikka vaan, pc:ssä oikeestaan enää kuivuttuaan näkyny mitään.
Laitoin siihen ovistestin kun joskus ovis on mulla aiheuttanu plussan testiin, ei ainakaan ovis vaikuta.. testit vaan loppu jo :LOL: niin ei voi himotestata enää..
 
Mikähän mua vaivaa, tänään kp 30/28, kaksi testiä olen tehnyt, viimeisimmän eilen aamulla ja puhdasta negaa näyttää. Mulla on aina ollut säännölliset menkat ja nyt ei edes tunnu että ne olis alkamassa mutta negaa näyttää vaan. :( plaah. Vatsa on kyllä kipeä ajoittain ja valkovuotoa tulee tosi runsaasti.
 

Yhteistyössä