Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hyppy - miulla tuli eräässä tärpissä David liuskatestiin aamudippauksessa sellainen harmaa, selvä viivanen - se meinasi sitten plussaa päivällä puikkotestillä kun testasin.:)
..toivotaan siullahin sen "viivasen" plussasta kertovan.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Whisky Peat: "Ja digitestillä vielä varmistin tuon sylkitestin tuloksen. Joskin digi oli plussa vasta kun simpat oli jo talleteltu :)"

Just tätä olen miettinyt. Gynekologi, jonka luona olen käynyt sanoi, ettei missään tapauksessa minun kannata ruveta tekemään ovulaatiotestejä, koska usein on jo myöhässä peitonheilutuksen kanssa kun plussa pärähtää ovistestiin. Yhtä ainutta testiä en sitten tehnytkään vaan mentiin ihan tuntemusten perusteella ja kolmannesta kierrosta tärppäsi.

kishuli 6+3
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Whisky Peat: "Ja digitestillä vielä varmistin tuon sylkitestin tuloksen. Joskin digi oli plussa vasta kun simpat oli jo talleteltu :)"

Just tätä olen miettinyt. Gynekologi, jonka luona olen käynyt sanoi, ettei missään tapauksessa minun kannata ruveta tekemään ovulaatiotestejä, koska usein on jo myöhässä peitonheilutuksen kanssa kun plussa pärähtää ovistestiin. Yhtä ainutta testiä en sitten tehnytkään vaan mentiin ihan tuntemusten perusteella ja kolmannesta kierrosta tärppäsi.

kishuli 6+3
Joo. Digiovistesti oli plussa kp 12, ja seksiä kp 11. Tuo sylkitesti näytti minulle saniaiskuviota jo silloin kp 10, se kun ei reagoi juomisen määrään eikä siihen, kauanko on malttanut olla pissaamatta :D Muoks. siis että olisi testattava tavara liian laimeaa tms.
 
Viimeksi muokattu:
kultsipallo :hug: täällä myös kp1 tai huomenna kai kunnolla vasta :|

Mä en raaski enää edes haaskata ovistesteihin rahaa ku ei tärppää niitten kans eikä ilman,tän uuden kierron nyt meen sillä suunnitelmalla että seksiä kp12,14 ja 16 jos ei riitä nii........!!!!
 
kultsipallo :hug: täällä myös kp1 tai huomenna kai kunnolla vasta :|

Mä en raaski enää edes haaskata ovistesteihin rahaa ku ei tärppää niitten kans eikä ilman,tän uuden kierron nyt meen sillä suunnitelmalla että seksiä kp12,14 ja 16 jos ei riitä nii........!!!!
Kokeile tuota sylkitestiä. 29e, ja kestää kuukausia, ja sitten vaan uudet paristot.
 
HEI!

Tuolta helppo tilailla Juulia-sylki ovulaatiotesti hintaan--> 18.58e(postareineen)
Google-kääntäjä

Tosi helppo tehdä tilaus kun voi oikiasta ylänurkasta valita suoraan valuutan(euro)ja Suomenkieliset sivutkin saa valittua.=)
(tosin, pikkasen kömpelöä tuo suomennos, mutta teksti ymmärrettävää luettavaa)

Olen tilaillut tuolta 2-3x ja tuotteet tuli 3-4vrk:n sisään siitä, kun maksu lähti tililtä.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sylkiovistesteistä, jostain luin jokunen aika sitten (hyvä lähde :D) että se sylkiovistesti näyttäs sen tulevan oviksen aiemmin kuin pissasta tehdyt.
Tiedä siitä sitten.

Dpo 3 "vasta" menossa, tänään eka luge. Täytyy kattoa että alanko "hätähousuilemaan" vai odotanko kiltisti lääkkeet loppuun ja teen testin jos ei ala menkat (miks ei alkais, ainahan ne..)
 
En jaksanut enää koneelle, oli raskas päivä töissä. :) Kännykällä siis selailen ja tulin vaan informoimaan, että aikamoista jomotusta ollut nyt pari tuntia alavatsalla. Pissalla ravaan väh parin tunnin välein. Oiskohan tästä tulossa superlyhyt kierto.. :( Nyt siis kp19/ 20-30. Siis la 18.9. alko viimeks ne menkat. Ovistesti oli vahva plussa muistaakseni jo kp4, kun vuoto oli ohi, eli kp6 ois voinut olla ovis ja se täsmäis tämän mahakivun kans. :( Mikäköhän se viikko siitä tehty raskaustestihaamu oli? Jos sitten hipaissut vain ja vielä testit siihen ois reagoinut. Ootellaan kumminkin vielä, jos ne ei parin päivän sisällä alkaiskaan.. :)
Kivaa iltaa kaikille ja plussatuulia puhallan!
 
Ninja09: Mulla oli sama "ongelma" ovistestien kanssa tässä kierrossa. Testit näytti vahvaa plussaa monta päivää...Noo, raskauduin juurikin tässä kierrossa, joten enpä olisi sinuna niin huolissani ;) Miten sinulla ovistestit aiemmin käyttäytyneet? Vai oletko aiemmin testaillut?
 
Ihana saada vastauksia :)
Viime kierrossa tikutin, mutta lopetin tikuttamisen liian aikaisin. Eli en tiedä mitä ne olis näyttäny sen oletetun plussan jälkeen. Joskus viime vuonna tikutin ja sillon en saanu edes plussaa näkyviin.
Eli jos tänään vielä vähän pupuilua :p Eilen oli välipäivä. Varmaan ihan hyvä pitää yks päivä väliä ja talletella tänään lisää. Oi, mä niin toivon, että tää tietäis hyvää. Oli pakko tehä vielä r-testi kun ajattelin, et jos se ovis oliskin ollu jo viime viikolla niin nyt olis dpo7. Mut kyl se nega oli (harmaa viivanpaikka). Ja veikkaan että se reagoi ovulaatioon.
Ainii ja mulla on lämpö ollu jo neljä päivää 37.1 normaali lämpö on 36.6 Voi tietty olla et lämpöily johtuu flunssasta. Lämpöjen perusteella en siis nyt pysty kattomaan koska mahdollinen ovis on :/
Plussa onnea kaikille!

Ovis oireita ei oikeen ole. Limoja tuli 4-5 päivää sitten ja tänään aamulla taas jotain. Normaalisti ovulaatiosta kertoo se, että nännit alkaa pikkuhiljaa kipuilemaan. Kun ovis on jo ohi niin ne on todella kosketusarat. Nyt ei oo edes pientä kipuilua. Pitää varmaan jatkaa tikuttamista. Eilen oli muutamaan otteeseen kovia kipuiluja oikealla alavatsassa aivastuksen yhteydessä. Mun oli tarkotus et jatkan niin pitkään, että viiva haalistuu. Onneks mulla on huomenna soittoaika lapsettomuuslääkärille niin kysäsen samalla tästä asiasta.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Ninja:
Onko sulla todettu pco? Kun sehän voi ilmeisesti antaa vääriä ovistestituloksia, mulla tuo pco todettiin ja oonki tässä miettiny että kuinka luotettavia mullla ylipäätään on nuo ovistestit, ku kp 11 sain aika vahvan viivan ja sitte kp 18 tuli taas aika megavahva...nyt en oo viittiny edes testailla, on vaan pupuiltu ahkerasti :D
 
miss_piggy Vuosi sitten lääkärissä sanottiin, että mahdollisesti on pco. Eli ei varmaksi sanottu koska ne eivät olleen ns. helminauhamaiset. No nyt kuukasi sitten lapsettomuuslääkäri sanoi että ei ole pco:ta. Eli ota tosta nyt sit selvää :D Nii ja viime kierrossa olin ovulaation aikoihin ultrassa ja sillon huomattiin, että ovuloin muutaman päivän sisällä ja sain varmistuksen kp20 kun o-testi oli plussa. Ja Tässäkin kierrossa ovulaatio plussa tuli luultavasti eilen kp20.

Juu täälläkin on pupuiltu ahkerasti, mutta eilen ei vaan jaksanu (perhanan flunssa) =) Jos tänään päivällä kun mies saapuu kotiin niin raahais sen heti makkariin :p
Jos se kerran oli eilen niin tänään vois varmistella :whistle:
 
meillä tuottanut tulosta se, että pupuiluja on jatkettu vielä omien tuntemusten jälkeenkin, joten ei kannata lopettaa esim. kp16. mielellään sinne kp20 yli =) ovishan voi olla myöhemminkin, jos luteaali aika onkin lyhyt. itellä tuntemuksia oviksesta on jo kp 14, mutta nytkin ovis on ultran mukaan ollu kp 18 plussa kierrossa. jos vaan fiiliksiä riittää niin kannattaa jatkaa. ja fiiliksiä voi lisätä kaikenlaisella jos alkaa tuntua puuduttavalta. =)
 
Jee nyt mä ehin hetken olla tässä ja pistää mun tän päivän otokset esille! NYT mä sain vahvemman haalean viivan/viivanpaikan kuin eilen ja tässä oli väriä myös. Hitsi ku musta tuntuu, etten saa niitä kameraan enää samalla lailla, mut laitan yhen kuvan nyt ainakin, joka on testiajalla kuvattu. Kolme tuntia oli pissa rakossa. Aamulla tein yhen ja se oli negatiivinen. Eikös mur-murilla ollutkin justiisa nii, että päiväpissasta tuli selkeemmin? On tää ainakin selvemmin näkyvissä ku eilinen. :) Toivoa siis vielä on.



Tuun kohta kommentoimaan lisää, nopsaa vähä työhommeleita välissä. :)

Ps. Nyt kuivuessaan näkyy paljon selkeämmin, voisin ottaa siitäkin kuvan ja paan tähän alle nyt yhen, jonka kännyllä kuvasin testiajalla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pele: näyttää nyt hieman viivanpaikkamaiselta. Varsinkin kuivuneena näkyy vaalea viivanpaikka ja sen vieressä mun mielestä värikertymää. :| mut sulla on kyllä niin vähän kp:t jotta eipä ole hätiä.
 

Yhteistyössä