Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ok, siis tuo oli tosi omituinen kun oli niin selkeä! Ei tarvinnut tihrustaa yhtään! Ja just kun aloin ottamaan puolentunnin päästä kuvaa moisesta outoudesta niin se oli muuttunut tämmöseksi! :O Ylempi testi on jo kuivunut ja tehty aamupissasta, siinäkin näkyi selkeä valkoinen palkki, mutta kuivuttuaan hävisi... Alempi iltapissasta ja toisessa reunassa palkkia näkyy punaista :confused: Ovis ei kumminkaan ole, koska kohdunsuu tiukasti kiinni ja tänään dpo7. Mä en oikein usko tuohon haamuun näin varhasilla päivillä?? Kun ei ennenkään ole näkynyt... Tulipas nyt tosi selkeyttävä vastaus tuohon testiin, saa miettiä päänsä puhki :D Ehkä se väri on seisahtanut osittain tuohon testialueelle ja tarrannu tuohon viivanpaikkaankin, kun kohta on vähän kuopalla tjtn...? :D

no ei ole kyllä noin selkeä se viiva mulla ollut...:O mä testaisin parin päivän päästä uudelleen...:popcorn: :D siis tarkoitan nyt tuota alempaa.
 
Leo81, huuh, kun alkaa jännittää :D Heh, juu tuo eka onkin tosi selkeä ;) Mutta toivotaan että mulle tulee huomenna toisia testejä, niin saan niillä testattua... Mun mieskin näki (se kertoo jo paljon :D ) tuon valkosen palkin ja sanoi että jos sieltä tulee albiinovauva :D
 
UniQuePopPy Minä oon noiden liuskojen suurkuluttaja :D enkä koskaan ole tuollaista värillistä viivaa saanut, joka ei olisi tarkoittanut raskautta. Se tietysti on outoa miksi viiva näkyi ensin valkoisena!? Oletko aivan varma ettei siinä alunperinkin ollu väriä? ;) Toivotaan, että olisi sitä itteään! Ei muutaku uutta testiä tekemään!
 
UniQuePopPy Minä oon noiden liuskojen suurkuluttaja :D enkä koskaan ole tuollaista värillistä viivaa saanut, joka ei olisi tarkoittanut raskautta. Se tietysti on outoa miksi viiva näkyi ensin valkoisena!? Oletko aivan varma ettei siinä alunperinkin ollu väriä? ;) Toivotaan, että olisi sitä itteään! Ei muutaku uutta testiä tekemään!
tuo tulos kyllä motivoi testaamaan lisää :D Ja mä tihrustin monta kertaa, ettei se palkki nyt kumminkin olisi hieman vaaleanpunainen, mutta ei... Testausajan jälkeen alkoi vasta tuo väri tuleen, sanotaanko joskus puolentunnin päästä :confused:
 
Leo81, huuh, kun alkaa jännittää :D Heh, juu tuo eka onkin tosi selkeä ;) Mutta toivotaan että mulle tulee huomenna toisia testejä, niin saan niillä testattua... Mun mieskin näki (se kertoo jo paljon :D ) tuon valkosen palkin ja sanoi että jos sieltä tulee albiinovauva :D
Näin ketjua pitkään taustalta seuranneena, nyt kyllä repesin ja pahasti tuolle albiinovauva-jutulle! :D :D Miehet! :D
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Mä en enää ymmärrä yhtään. Nyt lopetan testailun ja testaan vkl uudestaan. Oon nyt kolme testiä tehny ja kaikkiin tuli testiajan jälkeen vasta jotain näkyviin. Oudointa tässä on se, että kaikki on aivan eri testejä.
1. pregent stick
2.David
3.Ebay
Joo voihan olla, että hormonia on niin vähän, että testit ei reagoi vielä tai sitten kaikki testit on susia. että voi ihmistä harmittaa...prkl:kieh:

Käskin eilen miestä tuomaan kaupasta mulle pregcheck testin, mutta se toi pregentin.
Olen tolla saanut plussan aikasemminkin, mutta on tullut kanssa viivanpaikkoja joten en olis sillä halunnu vielä testata :(
 
Aijaa.com - 10474441

Eipä tämä hätähousu malttanu odottaa edes viikonloppuun...
Jos hedelmöittyminen on tapahtunut 15.6, niin siitä tulee tänään kuluneeksi 19 päivää eli 2 viikkoa ja 5 päivää. Testiinhän olisi siis pitänyt tulla tulos "Raskaana 2-3", mutta tuon tuloksen mukaan hedelmöittyminen on tapahtunut yli 3 viikkoa sitten? :confused:

Voikohan tuohon tulokseen jo luottaa, kun viimeisestä Pregnyl 2500IU tukipistoksesta kulunut 6 päivää? Mitä arvelette?
Tänään olisi rv 4+5.
Löysin tällaisen keskustelun ulkomaalaisilta sivuilta:
Clear Blue Digi Results and HCG levels? Updated with new Digi pg 2 - BabyandBump

Tuon mukaan jos Clear Bluen digitaalisen tulos on 3+, niin hCG-arvo on tuolloin yli 2000.
Minähän sain tuon tuloksen testiin eilen, jolloin oli kulunut 6 päivää viimeisestä 2500IU Pregnyl-tukipistoksesta. Pregnylin arvohan oli varmasti eilen jo reippaasti alle 2000, joten tuo hCG 2000+ tulos voi johtua vain raskaudesta. =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Niin uskon minäkin :) Raskaudesta se johtuu :heart:

Ite päätin olla oikea idiootti ja tehä ton mun viimisen davidin pois kaapista. Koska jos se kummittelee siellä niin teen sen ihan varmaan huomenna ja taas saan pähkäillä olemattomia viivoja. Sit on vaan pakko odottaa vkl et saa lisää testejä. en jaksa joka päivä miettiä et josko se nyt näyttää plussaa. Pakko keksiä jotain järkevämpää tekemistä. Tässä hajoaa pää :stick: :kieh: |O :mad:
 
Niinu88 Jos sulla onkin ovis tulossa? :) Mutta kakspäivää kestäneet kuukautiset tarkottaisi minun kohdalla ainakin kiinnittymisvuotoa/valemenkkoja :D Että kannattaa varmaan uudestaan testailla :)

Ninja09 Onko sulla kuinka kauan oviksesta?

Oon tullut kyllä siihen tulokseen, että kemialliset on kaikista ärsyttävimpiä, loppukierto antaa paljon toivoa oireineen, mutta loppuu aina sitten vuotoon ja testiviivat katoaa... Nyt ostin greippimehua itelleni, jos onkin liian ohut limakalvo :D Mutta hyi kauhee, kun se mehu on pahaa!! :x Kuka pystyy sitä juomaan hyvällä halulla irvistelemättä tai yökkimättä?? :D
 
UniQuePopPy en tiedä yhtään ku kiertopäivä on nyt joku 56/28-???? Mulla on kierrot ollut jo monta vuotta tosi sekasin. Mut oon kyl sitä mieltä et kyl tuol mun masussa jotain tapahtuu koska kun tein sen viimisen david testin niin siihen alko heti tulemaan taas viivaa ja kun se on kuiva niin siinä näkyy vähän kääntämällä ihan selvästi se viiva. voi olla että nyt on joku dpo7 koska aina oviksen jälkeen mulla on nännit arat ja nyt se kipu alkaa jo hellittämään. Enkä jaksa uskoa, että jokaiseen kolmeen tän aamun testiin tulis viivanpaikka noin selvänä. Muissa kun sitä ei ole ollut. Nyt odotan VKL :D :D :D

suski90 Älä vielä toivoa menetä. Mäkin jaksan pysyä positiivisena (vaikka vaikeaa se on)
:hug:

Lyön vaikka vetoa että kukaan muu ei nää näissä mitään. On pirun hankala ottaa kuvaa viivoista mitkä just ja just näkyy :D

Aijaa.com - 10477645

Aijaa.com - 10477646
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Ja se pieni värinhäilyvä näky siis heti 10 min aikana eikä se oo lähteny vielkää pois. Saas nähdä.. Tänää lähen reissuun ni testailen vaan sit aamusin.. On vaan noita davideja jäljel :)
Voi ku sää saisit kans sen plussan.. Se ois kyllä enemmän kuin oikeudenmukaista.
 

Yhteistyössä