Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele - ekassa tuoreessa miun mietsä terävä viivan paikka, sellainen ohkainen
..ja kuivahtaneessa se himmentynyt, aavistus leveämmästä, harmahtavasta viivasta näkyy..väristä en uskalla sanoa onko?..ei ainakaan kansioon suurentamassani näkynyt.

Mikäs dpo siulla nyt olikaan menossa?..ei jaksa muistaa kun teitä niin monta täällä hätähousuileepi.;)
 
Mur-mur, siitä dposta en tiedä ja tuo ohut viivanpaikka (jos vaaleaa meinaat) oli testissä valmiiksi ollut naarmu, joka niin paljon ärsytti, kun siihen kiinnittyi väkisin katse. Se haamu, jonka minä olin näkevinäni ois tos naarmun vasemmalla heti. :) Se raapu näkyy paremmin siinä kuivassa kuvassa.
 
Naapurin tyttö
Löysin tällaisen ketjun viivanpaikasta:

Viivanpaikka?? - Keskustelut - Vauva.fi

Oma kokemmukseni 9 vuoden aikana on se, että mitään viivaaanpaikkoja ei ole ainakaan apteekista ostetuissa testeissä. Jos olen viivan saanut, on ollut plussa (suurin osa km). Jos viivaa ei ole tullut, ei ole myöskään ilmaaantunut tuntienkaan päästä.
Pakkohan siinä jonkinmoinen viivanpaikka olla, muutenhan koko testi värjäytyis vain eikä siitä ottaisi selvää...

tai sitten mun kohdalla ei vaan ota väriä vaan tulee viivanpaikkana... sillä olen nyt saanut kohta 3 viikkoa "viivanpaikat" näkyviin, virtsassani ei ole vikaa joten ei ole bakteereja jotka aiheuttaisivat "viivanpaikat...

Mie sanon että testien suunnittelijat ovat sen verran kiusaa meille tehneet että joutuisimme edes hieman pähkäilemään ja pohtimaan ja lopulta pettymään...
 
  • Tykkää
Reactions: metsämanssikka
kyllä kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että olisin aika monta kertaa saanut kemiallisen tai keskenmenon talven aikana jos mulla ei olis yhtään viivanpaikkaa ollut. (oon testannut välillä sen vuoksi, että yleensä synnytysten jälkeen menkat on alkanut 5kk synnytyksestä, tällä kertaa vasta 10kk synnytyksetä.) jos on selvä punainen viiva testiajalla se on eriasia, mutta testiajan jälkeen tulkitut tai harmaat/valkoiset joskus jopa hieman punertavat/sinertävät viivanpaikat (rfsu/cb) testiajalla näkyvät ovat valitettavasti niitä viivanpaikkoja melko usein. esim. pc liuskassa, (joskus näkyy myös apteekin omassa testiajalla ja testiajan jälkeen tummuu todella näkyväksi) on selvä valkoinen/joskus harmaa viivanpaikka joka tuossa pc liuskassa varsinkin tulee esille todella usein. Mut ei todellakaan voi olla joka kuukausi viivanpaikan perusteella raskaana. mä olen talven aikana aika monta kertaa testannu ja lähes aina mun pissa saa sen viivan sieltä näkyviin. joskus ei ole tarttenut edes testiä käännellä. paljain silmin erottaa. siinä pissassa vain on joku sellainen ominaisuus. mä epäilen myös, että jotkut testifirmat tekee tuolla rahaa. valitettavasti. :|
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Leo81 Näinpä juuri, itse olen tänään viimeksi saanut heti testiajan alussa pc liuskaan sekä one stepin testiin viivanpaikat näkymään. Ja nläkyivät selkeästi. Noissa tämän päivän kuvissakin taitavat näkyä. Kuvat on otettu testiajalla.
Ja miun apteekin oma tais olla viallinen koska testiajalla tuli viivaa siihen, jossa jopa väriä.. eli väärä "haamu" oli se silloinen, josta kanssa täällä jossain välissä on kuvaa...

Pitää vain näköjään malttaa odottaa jotta sen testiviivan sitten näkee kunnolla.. :) Näin ainakin miun kohdalla...
 
Ennen mm. esikoista haaveillessa esim apteekin oma ei koskaan antanut näitä viivanpaikkoja. ei koskaan. mutta silloin apteekin oma testi oli eri firman valmistama. se oli hyvin saman näköinen kuin tuo elivon testi, mutta siihenkin sain keväällä selvän viivanpaikan testiajalla, joka testi ajan jälkeen muuttui vielä todella selväksi. että en tiiä onko se sekään sama testi kuin vanha kunnon apteekin oma. apteekin testeistä cb plus testi on antanut väärää plussaa, first signal, predictor (tämä edellistä kuumeillessa) apteekin oma sen viivanpaikan joka tummui selväksi roskishaamuksi testiajan jälkeen. sitten nuo halpis testit mitä olen netistä tilannut, niin niihin tulee kyllä useaan se viivanpaikka ja selvä sellainen näkyviin. harmillista, mutta valitettavasti totta.
 
Minusta Apteekin raskaustestin valmistajakin kertoo, että testissä ON haalea ns. "viivan paikka",(se kohta, johon väri tarttuu kun testi bongaa virtsasta hcg-hormonia) joka sitten vasta värjäytyessään punertavaksi tarkoittaa raskautta ja alkuun väri voi olla haaleakin.

valkeaa, vaal. harmaata viivaa, ei siis pidä sekoittaa plussaan.

Huom!..m u t t a..Ihan raskauden alussa - muutama päivä ovulaatiosta, voi R-testi näyttää sellaista harmahtavaa/tummempaa viivasta, ennen kuin muuttuu punertavaksi - näin minulla on ollut ainahin kahdessa tärpissä.
..tämä harmaa, tumman puhuva viiva, ei kuitenkaan kaikilla naisilla kerro tärpistä.

Vaikka kaikissa R-testeissä - herkkyydestä riippumati, on se sama periaate..voivat ne näyttää tärpin tosiaan eri tavoin - aikaiseen tai sitten myöhempään.

..ja toiset testit näyttävät ensi alkuun plussan juuri sellaisena, harmahtavana viivana.
(miulla David&PC:n liuska, sekä David 20mIU/ml puikkotesti)


Omalta kohden uskon, että KAIKKI testiajan sisään tulleet selkeämmät(alkuun juuri jopa harmahtavat)viivat ovat kertoneet tärpistä, niin kuin miulla täällä KaksPlus palstalla kuumeillessani on sitten 4x ollutkin todistetusti.

Vasta kun testiajan sisään tulee niitä punertavia viivasia, voi sanoa varmasti tärpin olevan kysessä - ei aiemmin..ja mehän tiiraillaan täällä niitä(minä mukaan lukien)paljonkin tulkitsemisajan jälkeen.:whistle:..;)


Nyt en löydä(tietenkään)sitä sivustoa, jossa juttua R-testeistä ja miten ne toimivat?: /
 
Viimeksi muokattu:
Tuli muuten mieleen, että ei se virtsan epäpuhtauksista johtuva viiva tarkoita, että olisi bakteereja siellä. Virtsan koostumushan voi vaihdella, ja mä oon ymmärtänyt, että siihen koostumukseen vaikuttaa moni tekijä. Mulla noita omituisia viivoja ja viivanpaikkoja tulee jostain syystä laimeaan pissaan, kun taas oikea plussa näkyy parhaiten aamu pissasta.
 
Leo - ei tosiaankaan tarkoita, että olisi esim. virtsatulehdus tai jokin muu "pöpö"..
Jokaisen naisen virtsa on omanlaistansa koostumukseltaan ja toisilla naisilla se on jotenhin sellaista, että saattaa antaa noita selkeämmin näkyviä viivasia herkemmin R-testiin.(myös korkeat FSH ja Lh-hormoni arvot vaikuttavat)

Tämän kun itse tietää, ei kannattaisi varmaan niin kauheasti dippailla kovin aikaiseen, ettei innostu niin kovin kaikista "oudoista" viivasista, mitä testiin saattaa tulla näkyviin(varsinkin tulkitsemisajan jälkeen)

..vasta ihan siinä luteaalivaiheen lopussa sitten dippailisi..mutta mutta..minkäs hätäpöksyiset ittelleen mahtaa..EI MITÄÄN!:rolleyes:..:D
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö


Yö huvitteluja :D ja mie näen muuten nyt kaksi viivaa, toisessakin siis väriä... jos tiistaina olisi ollut ovulaatio niin tuskin se nyt jo näyttäisi jotain...

oikeesti, oon hullu :LOL::LOL::LOL::LOL::headwall::headwall::stick:
 
Naapurin tyttö
mur-mur mietin vain että jos tuostakaan ei mitään kehkeydy niin mitä hittoa tapahtuu... päivällä tekemässä testissäkin olin näkevinäni jotain mutta en noin selkeästi...
tääkin kuva on otettu varmuudella testiajalla.

Mietinkin että josko se eri vuorokauden aika vaikuttaa sitten... kokeillaan aamupissasta aamulla seuraavan kerran :)
 
Sussu kyllä minä ainakin näen siellä viivasen :) Pal selkeemmin kuin esim. naapurintytön testissä. Mutta siinäkin jotain himmeää näen :) Molemmille vahvistumisia. Itse voisin testailla parin päivän päästä.... Vaikka ei yhtään kyllä tärppi olo olekkaan vaikka kaikenmoilia vihlomisia on kyllä ollut :/ Tosin näin kyllä unta, että plussan sain ja digikin näytti raskaana 2+3 (hah toi 2+3).

Mukavaa alkanutta viikkoa ja viivoille vahvistumisia!
 
Sussun testii ei tartte edes tirhrustaa, ihan selkeesti tulee punertava viiva esille :heart:

Masu, ihanat noi siun viivat. Kivasti vahvistuneet ja toi viimenen digi piste i:n päälle. ONNEA:heart: ihanaa raskausaikaa sinulle=)

ps. mites pitkä aktiivinen yritys teillä on takana, ja onko esikko tulossa vai monesko nyytti?
 
Viimeksi muokattu:
Metsämansikka ihan ku olisin jotain näkevinäni?? Ainakin pikkukuvassa :)

Sussu-72 Ihan selvät kaksi viivaa näkyy :heart:


Ja tässä teille tihrusettavaa. Kuvat on otettu reippaasti testiajan jälkeen, mutta testiin lähti heti alle minuutissa piirtymään kaksi viivaa. Nyt on menossa luultavasti Dpo10. Pitäiskö ton David testin olla jo vahvempi näillä päivillä? Toi oli mun viiminen testi :( Tänään pistän lisää tilaukseen.



muokattu:


 
Ninja: nyt näyttää hyvältä kun tuo viivanpaikalta näyttävä on noin leveä, (valitettavasti en saa nyt väriä näkyviin)mulla ne tavis viivanpaikat on ollut sellaisia kapeita, mutta kun alkoi plussaa enteillä niin leveni juuri tuollaiseksi! peukut pystyssä:D:popcorn: ja ei todellakaan pidä olla tummempi, koska nuo antaa niitä viivoja todella hitaasti ja tummuu hitaasti. pc liuska vois antaa sulle jo paremman viivan.
 
Leo81 Hyppäs oikeen sydän kurkkuun kun luin ton tekstin :) Toivottavasti toi ei oo viivanpaikka. Katon huomenna mitä pc liuska näyttää. Tänään en millään viittis sitä varten lähteä 20km päähän ajamaan :D Ai nii ja se unohtu kertoa, että toi viiva tuli aamun toisesta purkituksesta :/ olisko se sit ollu jotenki vahvempaa tavaraa???
 
Naapurin tyttö


Aamu pissasta tehty, ylemmässä kuvassa näen viivanpaikan mutten ole varma väristä mutta kun muokkasin kuvaa hieman (alempi kuva) niin kyllä siinä väriäkin olisi... teen myöhemmin vielä päiväpissasta toisen... :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Naapurin tyttö


Tein sitten tunnin pidättämisestä davidin testin... niin olen puhunut usein nyt one stepin testeistä vaikka ne onkin davideja :D että hyvin perillä omista testeistäni :p

Mutta siis, tuohon davidin testiin piirty heti selkeä harmaa viivanpaikka, eilen ei sellaista tullut...
kun kuvaa otin, oli siinä väriäkin ja vielä puhelimessa kuvassa se näkyy mutta kun sen koneelle siirsin en sitä näe... näettekö te?
 
Sussu, Masun ja Ninjan testeissä erotan viivat! :) Sussulla ja Masulla selkeämmin, mutta Ninjallakin näkyy haamu mun näyttöön aika selvästi. :) Naapurin tytölläkin nään uusimmissa kuvissa haaleaa viivasta.

Mun tarttee nostaa kädet ylös ja todeta, et raskaana en taida olla, vaikka kuinka sitä toivoisin. Aamun ekasta pissasta tuli tällainen tulos:


Koitin etsii netistä laskureita, joilla mä voisin jotenkin määritellä tota epäsäännöllistä kiertoa ja se anto muutaman kierron laskuilla keskimääräsen kiertopituuden oisko ollut 26 päivää, joten sen mukaan menkat tulis vasta 18. päivä. Siihen nähden toivoa siis vielä on, mutta kun ne on voinu pelmahtaa jo kp20 ja joskus mennyt kp30, että tiedä siitä sitte.. :(
 

Yhteistyössä