Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

kappasvaan, oishan sen voinut googlettaakin. :D

No mää lampsin äsken sinne apteekkiin ja eihän niillä niitä Elivoita ollut siellä. Oli vaan clearbluen plussa- ja digitestejä ja sitten niitä First Signalin testejä. Sorruin kumminkin siihen clearbluen testiin ja se näytti eka haalean viivan (niinku viimekskin) ja sitten siinä ei näkynyt oikeestaan mitään. Laskin sen alas ja katsoin viiden minuutin päästä uudelleen ja siihen olikin tullut haalea viiva (samanvärinen kuin se kontrolli, eli hiukan niinku kirkkaamman sininen, ku se vaakaviiva siinä plussassa). Otin siitäkin (ylläriylläri) kuvia, mut nyt mä syön eka ja jatkan ketjun pommittamista heti sitte taas. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miima81
Täällä kp 24, kierrot jotain 28-30 pvän luokkaa, ovistesti näytti plussaa kp 11, ja näyttikin sitä plussaa ihan neljä päivää putkeen, mitä ei kyllä koskaan aiemmin ole käynyt :LOL: tänään aamulla sitten päätin hätäsesti testailla liuskatestillä ja oikeen haamujen haamu siihen tuli! En meinannut uskoo silmiäni niin tein toisen liuskatestin, täsmälleen sama tulos! Tässä toooodella huono kuva: Aijaa.com - 10720894

Pari tuntia myöhemmin tein Clearbluen digitestin ja tulos oli "Raskaana 1-2" :heart:
kuva siitä: Aijaa.com - 10722375

Uskaltaiskohan sitä vielä iloita? :x
 
jessix: ihanaa onnea :heart: huhtikuussako sulla ois laskettu? =)

Kyllä mä kuule sinuna iloitsisin jo :) itsellä haaaaleampi haamu kuin sulla, en vielä uskalla iloita...testaan huomenna vielä...
 
Viimeksi muokattu:
hei :) syön e-pillereitä, mutta pari unohdusta sattui.. ja nyt olen ilmeisesti raskaana testeistä ja oireista päätellen. Oireina ovat nännien arkuus (tosi kipeät) kakkoshädällä pitää käydä joka päivä (ennen piti vain joka toinen :D) alaselkäkivut, pistelyt munasarjoissa kun nousee ylös, alapään kosteus ja hikoilu. Raskaus oli aika yllätys, koska olen ennenkin unohtanut ottaa pillereitä mutta vahinkoa ei ole käynyt, paitsi nyt.

tässä kuvat: Aijaa.com - 10722694

eli ylin on tältä päivältä ja alin eiliseltä. Näyttääkö vahvemmalta yhtään? Mua mietityttää myös semmonen, että eilisen viiva alkoi näkymään jo 30 sekunnissa ja tänään viiva alkoi näkymään vasta 2 minuutissa, mutta vahveni sitten hiukan tummemmaksi kun eilinen testi?? pitäiskö olla huolissaan? :O
 
  • Tykkää
Reactions: jessix
hei :) syön e-pillereitä, mutta pari unohdusta sattui.. ja nyt olen ilmeisesti raskaana testeistä ja oireista päätellen. Oireina ovat nännien arkuus (tosi kipeät) kakkoshädällä pitää käydä joka päivä (ennen piti vain joka toinen :D) alaselkäkivut, pistelyt munasarjoissa kun nousee ylös, alapään kosteus ja hikoilu. Raskaus oli aika yllätys, koska olen ennenkin unohtanut ottaa pillereitä mutta vahinkoa ei ole käynyt, paitsi nyt.

tässä kuvat: Aijaa.com - 10722694

eli ylin on tältä päivältä ja alin eiliseltä. Näyttääkö vahvemmalta yhtään? Mua mietityttää myös semmonen, että eilisen viiva alkoi näkymään jo 30 sekunnissa ja tänään viiva alkoi näkymään vasta 2 minuutissa, mutta vahveni sitten hiukan tummemmaksi kun eilinen testi?? pitäiskö olla huolissaan? :O

aika selkee plussa vauva.fi!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: jessix
vauva.fi - ei vuorokaudessa tarvitse uuden dippauksen olla vielä välttämäti vahventunut..ja virtsakin(aamu/iltap./ilta)voi olla eri aikaan päivästä tujumpaa.

Kunhan testit vain alkaa vahveta n. 2-3vrk:n välein.=)

Onnea "pylläristä":heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea jessix! Meikäläisellä on melko lailla sama tilanne; ovulaatio 5. tai 6.8 ja kierto sen 26 päivää yleensä. Kolmella testillä olen sen haamun saanut eilen ja toissa päivänä ja nyt polttelis tuo digi kaapissa. :)

kasenja kiitos siitä tilastotietoiskusta. Juuri sellasta tietoa kaipasinkin. Ei auta kuin odottaa sunnuntaihin, silloin pitäis menkkojen alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kasenja ja jessix
Naapurin tyttö
Pöljä kysymys, mutta jos mulla oli ovis nyt tiistaina 14.8. niin miksi testi näyttää hailakkaa haamua?!



Voiko olla niin että vielä lh hormoni reagoisi raskaustestiin?

Mie ootan malttamattomana että päivät kuluisi, olisi kiva päästä oikeasti testaamaan ens viikonloppuna eli vaikka 26.8. kun on miehen syntymäpäivä. ai että jos ois plussa niin siinä olisi sille todella mieluinen lahja :) :heart: kultaakin kalliimpi ;)
 
Nyt vasta pääsen laittamaan kuvat, tuli äkkilähtö menojen vuoksi. :D

Tässä on siis se clearbluen testi ja viiva, joka ilmesty siihen vasta testiajan lopulla ja äsken tehty iltapregcheckki. :D Jotain näkyy.


 
Jessix - plussa se on ja noinkin aikaisin!

Sussu-72, Miima81 ja vauva.fi - vahvalta näyttää!

Pele - minullakin hitaasti tuli ne viivat (eivät annnetuissa aikarajoissa ehtineet aluksi muodostua), nyt nopeutunut niiden kehittyminen. Tuo viimeisesi clearblue on minusta jo ehta plussa.

Metsämanssikka - niin kauan kun ei vuoto kunnolla ala, on kyllä mielestäni mahdollisuuksia. Se raskaushormoni, mitä testit mittaa, ei kaikissa onnistuneissakaan raskauksissa ole heti alussa kovin korkealla tasolla. Minulla on serkkku, joka sai raskaustestiin positiivisen vasta kun kuukautiset oli jo 2 viikkoa myöhässä (vaikka saattoihan hänellä olla tosi friikki kierto ja ovulaatio todella myöhässä).
 

Yhteistyössä