Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Muistelin, että Pelellä olisi tänään Kp4..tai dpo18..oliko näin?
..jos ovis ollut myöhemmin, saataisi tuo R-tesin haalea haamunen, olla sitä itteään:heart:..en muista nyt enää, dippailtko Pele O-testejä/bongasitko ovis plussan?

((muoks))..eli jos kierrot olleet 20 päivääkin, niin lempimään vaan sitten - sehän tosiaan voi olla ovis juuri hilppeemmillään tulossa!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Juu mä lupaan lopettaa tän kuvasaasteen tänne tunkemisen... :p

mutta ensin edellinen kuva kuivana:



Ja sitten alice testi testiajalla:



mur-mur eihän nuissa varmaan mitään ookkaan, kuhan toivoa elättelen ;)
 
Tässä tämän ja eilisen päivän dippaukset allekkain:



Ei juuri eroa....Jospa pitäisi toivoa yllä ja selittelisi itselleen että raskaushormoni lisääntyy ja Pregnylin vaikutus vähenee niin tulos olisi +-0, eli näin. :p
No, huomenna taas uusi testi. ;)

(Paska kamera, mutta kaipa tuosta jotain selvää saa?)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
mur-mur katsellaan tuleeko kunnon viivaa lähiaikoina ;) Mie olen yhä sitä mieltä että on tärpännyt, on vain sellainen olo... ja mie kun uskon horoskooppeihin niin kolme eri horoskooppia lupaa niin mulle kuin miehelleni hyvää, yhdessäkin luki että elämääni on tulossa muutos... Eikös tuo aika lupaavalta kuulosta ;)

Yritän huomenna olla dippailematta (taitaa olla vain jäädä lupaus tasolle :LOL: )

Jaahas ja tää väsynyt immeinen menee nyt pikku pikku päikkäreille... palaan taas kiusaamaan teitä illemmalla :p
 
  • Tykkää
Reactions: metsämanssikka
heippa taas! Tein 14 päivä tätä kuuta raskaustestin johon tuli haamu. Seuraavana päivänä tein uudestaan samalla testillä (apteekin oma) johon tuli vahvempi viiva. No nyt 6 päivää myöhemmin sain predictorilla (dpo 20 luulisin? ei tosiaan varmaa tietoa dpo:sta, arvio vain) tämmöisen viivan: Aijaa.com - 10756491
tässä vielä edelliset testit: Aijaa.com - 10756486
Ylin 14.8, toinen 15 ja alin tänään..

Kamera täys pska, oikeasti punaisempi ja vahvempi tämän päiväisessä mutta ei kuitenkaan paljon vahvempi kuin muut.. Hirveä nännikipukin loppu.. Onkohan raskaus mennyt kesken kun nännitkin nyt ihan normaalit ja viiva ei ole vahvempi? :(
 
vauva.fi, erimerkkisiä testejä ei kannata vertailla keskenään, normi prediktor taitaa vielä vaatia enemmän hormonia kuin apteekin oma. oireet mulla on onnistuneissa raskauksissa alkaneet aina vasta 7-8vkon korvilla, joten oireettomuuskaan ei ole mikään huono merkki. kaikki on varmasti ihan hyvin :heart: Tsemppiä!
 
Naapurin tyttö
vauva.fi muista tehdä digi aamupissasta :) onnea digi testaukseen :heart:

Vielä ON: mulla on ihan järetön närästys päällä, voiko olla raskausoire? mulla ei närästystä ole yleensä kuin sillon kun juon kahvia monta kuppia perä jälkeen ja nyt en oo kun aamulla juonut kuin 2 kuppia... ja kun yritin päikkäreitä nukkua niin ei tullut mitään kun nukun yleensä mahallani ja nyt sattu nänneihin ihan älyttömästi. rinnat myös puutuu öisin, tätä ollut nyt kahtena yönä ongelmana.
Elohiiri mahassa taas mutta nyt vastavuoroisesti oikealla puolella kun viimeksi oli vasemmalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsämanssikka;26961381:
aika vahva viiva, ootko varma et on kesken meno? vois olla hematooma tai kaksoset olleet, tai muuten vaan harmitonta vuotoa.
En osaa sanoa. Jos menkat eivät olisi olleet viittä päivää myöhässä ja jos en olisi tehnyt positiivista raskaustestiä ennen, en olisi epäillyt, etteikö kyseessä olleet ihan tavanomaiset kuukautiset. Hiukan niukemmat, alkoivat ja loppuivat epätyypillisesti, mutta silti.

Kp 5 ja viiva vahvistuu. Tänään aamulla vahvin ja nopein viiva tähän astisista.


Mitähän tässä nyt tekisi? Ajan myötä tietenkin joko viiva haipuu tai jossain vaiheessa epätodennäköinen kyytiläinen alkaa näkyä ultrassa. Mutta voisiko tämä olla esim. kohdunulkoinen raskaus, ja olisiko minulla siinä tapauksessa kiire lääkärille?

Miksei kaikki voi mennä kuin oppikirjassa?!
 
Sunflower11
Kasenja: Aika paljon tummentunut!
Mllaista vuotoa sulla on ollut/on?

Itse kakkosesta vuodin tosi paljon 3-4 päivää ja siitä vasta viikon päästä tein testin ja raskaana olin.
 
Kasenja: Aika paljon tummentunut!
Mllaista vuotoa sulla on ollut/on?
No vähän tuollainen vuoto kun kuvailit itselläsi olleen. Normaalisti siis mulla menkat 4-5pv, alkaa heikolla vuodolla (ei tuhrulla), sitten 2 vahvan vuodon päivää, sitten 1-2 heikon vuodon tai tuhrun päivää. Nyt viime vuoto alkoi aivan olemattomalla kirkkaalla tiputtelulla (vähän kuin kuivuneilla kirkkaan punaisilla hiutaleilla), joka sitten hitaasti vahvistui aika tavanomaiseksi kuukautisvuodoksi. Heikkeni hiukan, loppui kuin seinään kolmantena vuotopäivänä.
 

Yhteistyössä