Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jää. Oon siitä kirjottanutkin tänne.. Kaipailin sillon jo kokemuksia, jos ois muilla samaa.. Mutta taidanpa melkein olla ainoa laatuaan vissiin. Mutta kuten tuosa mun kp:t jo kertoo, vaihtelevuutta on kestossa. Toivon toki, et nyt olisi normaali kierto ja menkat alkais vasta 12-14pv ovulaatiosta tai ettei alkais ollenkaan... Mut jääpi nähtäväksi.
 
Maicy et ole ainoa laatuaan. Kirjoitin tästä tänne joku aika sit pitkän vastauksen. Mulla on/on ollu pääsääntöisesti sitä samaa. Jos saan ovisplussan nii vuoto alkaa 6-8pv siitä. Ihan tarkkaan. Tämä kielii yleensä huonosta oviksesta tau siis lähinnä munasolusta. Keltarauhanen on huono. Tähän voi toki syödä/käyttää lugea tms tukea mutta yleensä siitä ei välttämättä ole apua koska koko solu on viallinen. Kuitenkin olen raskautunu "monta kertaa" luomuna ja mitä ilmeisemmin silloin se munis on ollu ok. Näistäkin kahdessa vuotoa on tullut dpo6 kohdalla reippaasti mutta jamppa on pysynyt mukana sen yli.
Periaatteessa siis tota tukea voi kokeilla mut lääkärin mukaan se tosiaan on pääsääntöisesti yhtä tyhjän kanssa. Mulla nyt on muutenkin todettu ultralla ja verikokeilla että munasoluja on vähän jos ollenkaan joten tääkin kielii siitä että priimaa ne ei oo.
 
Välli, jotain kyllä näkyy. Peukut vahvistumiselle!

Enpä osaa tuota aijaata käyttää, joten katsotaan jos osaan edes tähän kuvaa laittaa aamun testailuista. Tänään uskoakseni jtn dpo 11 ja alkaa nyt ketuttaa kun ei mtn näy pc:llä testattu tänään.image.jpg
 
Neksu en kyllä valitettavasti näe minäkään mitään :(

Nyytikki kyllä mä jotain pientä näen, mutta en valitettavasti huomaa, että olis tummentunut viiva.. mahdollisuudet on kuitenkin niin kauan vielä, kun vuoto on poissa (y)
 
Cristalilla upea viiva :)
Nyytikilläkin jotain näkyy, mikä dpo sulla on ? (y) Tossa jossa viiva on liian lähellä kontrolliviivaa, näkyy minun mielestä oikeassa kohtaa sinistä värikertymää tai jotain.
Mulla on dpo12..

Itsellä meni aika lailla usko koko raskauteen. Toivottavasti ensikierrossa onnistuttais letrozol+menopur-pistokset+pregnyl combolla..
 
Maicy et ole ainoa laatuaan. Kirjoitin tästä tänne joku aika sit pitkän vastauksen. Mulla on/on ollu pääsääntöisesti sitä samaa. Jos saan ovisplussan nii vuoto alkaa 6-8pv siitä. Ihan tarkkaan. Tämä kielii yleensä huonosta oviksesta tau siis lähinnä munasolusta. Keltarauhanen on huono. Tähän voi toki syödä/käyttää lugea tms tukea mutta yleensä siitä ei välttämättä ole apua koska koko solu on viallinen. Kuitenkin olen raskautunu "monta kertaa" luomuna ja mitä ilmeisemmin silloin se munis on ollu ok. Näistäkin kahdessa vuotoa on tullut dpo6 kohdalla reippaasti mutta jamppa on pysynyt mukana sen yli.
Periaatteessa siis tota tukea voi kokeilla mut lääkärin mukaan se tosiaan on pääsääntöisesti yhtä tyhjän kanssa. Mulla nyt on muutenkin todettu ultralla ja verikokeilla että munasoluja on vähän jos ollenkaan joten tääkin kielii siitä että priimaa ne ei oo.


Muistinkin, että sinä olit se, jolla samantyyppinen tilanne. En vaan muistanut nimimerkkiä, joten laitoin "melkein"...
Häätyy nyt toivoa, että tästä kierrosta tärppäisi. Kp26, eikä menkkoja näy... Jos kierto jostain syystä olisikin "normaali", niin menkat odotettavissa nyt sitten viikon päästä maanantaina. Toivon toki, että menkkoja ei tulisi ollenkaan, mutta jos tulee niin tulisi nyt edes tosiaan niin, että luteaalivaihe olisi normaalin rajoissa.. :)
 
Tein nyt vielä yhden pcn kun ajattelin että jos tuo toinen testi oli viallinen ja tähän tuli haalea haalea haamu. Ajattelin että keskiviikkona testaan jos ei menkkoja näy :) Sitten on kuitenkin virallinen testauspäivä.
Kuvaa kehiin :)
Itellä toiveet laskenut kans aika hyvin, vaikka tädin pitäisi tulla vasta perjantaina tai lauantaina. Viikonloppuna oli kovia jomotuksia ja turvotusta alamahalla, nyt ei enää mitään :unsure: toki tässä voi vielä plussa tulla, mutta aika epätoivoiselta tuntuu...
 
Nyytikkii! Kuvaa!:D

Cristal hieno viiva. <3

Kohta tiirailen teidän kuvat paremmin kun äidin velvollisuudet on hoidettu.

Mulla tää pahoinvointi menee aaltoillen.. Saattaa ihan pienistä jutuista vatsa pyörähtää ympäri. Toivottavasti on hyvä merkki.
 
Välli en vaikka kuinka yritin viivalaseilla katsoa niin saanut silmään viivaa. :( oliko luonnossa mitään? Monesti kamera syö hentoiset viivat.

Nyytikkii ihan kun siinä olis viivaa. Sitä sun toista testiä odotellessa. :D
 
Voi ei en tajunnut ottaa siitä testistä kuvaa testiajalla.. Turha kai sitä enää on ottaa mutta voin ottaa niistä kaikista kuvan vielä testiajan jälkeen vaikkei niillä nyt merkitystä oikein olekaan..

Theran no totta kai on hyvä merkki <3 Siellä joku pikkuinen pistää koko kropan ihan ihmettelemään että mitäs nyt tapahtuu ;) <3
 

Yhteistyössä