Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

no sepä oli omituinen kierron alku.. tuli ehkä 1rkl tai 2 kivun / turvotuksen säestämänä.. Paikat ihan kuivat ja aamulämpö edelleen koholla ( normisti romahtanut alas) ...
( ei oo ikuna ollunna menkkojen aikaan tämmöstä )

Voisiko vielä olla toivoa :eek:(n)
 
Wolt seuraile lisääntyykö vuoto.. Ite ainakin aina jos vähänkään epämääräisemmät kk (välillä pelkkää tuhrua) elättelin aina toiveita että olis sittenkin tärpännyt ja ovistestit näyttäiskin seuraavaa kiertoa tikuttessa vaan plussaa :)
 
miss_piggy
Kp 15 ja ovisoireita ollu tänään ja eilen ja tikku plussaa, kiitos terolutien. Äijänperkele vaan ei halua touhuilla syystä tai toisesta. Eilen ehottelin mutta en saanu vastakaikua. Joten harakoille menee tää kierto.
 
Mandala! Hienoa..kuulostaa tosi lupaavalle! Jännällä odotan sun tikkuja! Olikos sulla luomukierto mihin siirto tehtiin? Sori en nyt muista :oops:

Miss biggy. Tuttu tunne.. kumma kun aina syytetään naisia ettei ne haluu mutta meillä se usein on toisinpäin. .ainaku silloin ku vielä luomuna yritettiin..:( sekin on kurjaa ku itse yrittää tehdä kaikki vippaskonstit ja sit jää se yks pieni olennainen uupumaan. .

Wolt..Seuraa vuotoa! Tosin mulla laskee lämmöt joskus ennen vuotoa ja toisissa kierrossa vasta muutama pv vuodon alettua.. toivotaan! !

Vprinsessa.. noi on noita tikkuja joihin moni saa niitä ihme viivoja? Mutta PC on kyl aika varma tikku, peukut!!

Tirppunen..samat sanat, jospa huominen selventää asiaa :)

Monella taas aamuksi jännää tiedossa (y)
 
Kiitos Pupelaattori :) Huomenna uskallan jo tilata, niin ne saapuvat sopivasti viikonlopuksi. En vain tiedä, miten pääsen salaa testaamaan niin, ettei mies tai lapset huomaa mitään :D Ehkä aamuyön tunteina? En tosin odota, että vielä dpo10 näkyisi mitään, mutta mulla on tupannut tulemaan tosi vahvoja viivoja jo rv 3+6 ja 4+0...
 
Se edellinen testi oli tehty 2h pidätyksellä ja pakkohan se oli vielä uus päästä tekemään, 3h pidätyksellä. Ja tikkuun piirty punanen viiva 1-2min kuluessa...! :rolleyes: kuvaa en nyt valitettavasti pääse laittamaan kun kännykän oma muisti ei tunnu riittävän. Mutta huomenna varmaan odotettavissa taas kuvasaastetta :D

Jos tää nyt todellakin vois olla totta ja noihin epäluotettaviin testeihin uskaltas luottaa, ni menossa ois 3+4...
 

Yhteistyössä