Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tiksuliini mäkin täällä mietin millaista on kiinnittymisvuoto mulla eka tuli valkovuotoa ja siihen kirkasta verta vähän ja samalla oikean puolelta alamahasta viiltelee ja on tänään aikaisemminkin viillellyt ja aikaisempinakin päivänä on viillellyt oikealta ja vasemmalta. Voiko kiinnittyminen olla silloin kun menkkojen pitäisi alkaa?
 
minni-83 no siis samanlaista miullaki ja kaipa se voi jos lyhyempi kierto tai kiinnittyminen tapahtunu myöhemmin :) itellä kans alavatsaa juilinu ja vaikka mitä perjantaista asti ja edellee samanlaista :D toivotaan että nappaa :) testailla meinaan loppuviikosta/ensiviikosta miten tässä nyt housuissaan pysyy tikkujen suhteen :D

Kauniina päivänä tuut, tossa alareunassa missä sen toisen viivan pitäs olla nii ihan ku näkisin vähän jotain :D en kyl kokonaan viivaa haamuna nää mutta jospa täällä ois tarkkasilmäisempiä muita :D
 
Ette kyllä usko miltä tuntuu nyt! Viikonloppuna teen vielä digitestin ni ei tarvitse arvailla viivoja. Olin kyllä jo menettänyt toivon, joulukuussa olis yrittämistä tullut jo 2 vuotta! Ei voi kyllä uskoa tätä todeksi! Sori tää on nyt vaan tällästä omanapailu!!
 
Jepulis, onnea!! <3

taas mennään näillä rsfu:n tikuilla ja minun mielestä viiva ois tummunu. ainakin luonnosa erottaa helpommin kuin maanantaina. Laskurin mukaan nyt ois DPO 9 ja tuntemusten mukaan DPO 7..

http://aijaa.com/Ycxnkp

http://aijaa.com/nIkCwC

Ja tässä vielä maanantainen testi

http://aijaa.com/wCKhwb

Onko vain viivan paikkoja? Punertavaa väriä oli havaittavissa heti testin teon jälkeen, mutta kuivuttuaan ei ehkä niinkään. Myös miekkonen oli samaa mieltä, punertavaa väriä näky ja ihme ja kumma hän näki viivan myös..;)
 
Nonniin suoraan vedän tähän omaan napaan. Aamun saldona uitettu ovistesti sekä sofi one step r-testi. Ovistestissä on kunnon haamu ja kyllä tuossa testiajan jälkeen niin vaan myös sofissa pönöttää hyvin haalean haalea viivanen! En tiedä tuliko testiajalla kun jämähdin ilman puhelinta pöntölle töllistelemään sitä :D mutta toisaalta viimeksi siinä kemiallisessakin se pp6 eka testi muodostui ehkä vähä jälkeen testiajan. Silmin tuon näkee mutta kamera ei ehkä niin hyvin välitä.

http://imgur.com/a/GlMSF

hui taas!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Mandala näkyy siellä joku haamujen haamu, kun oikein katselee :geek:

Tammityttö, tänään on dpo7, joten maltan vielä mieleni testien kanssa - vähän aikaa, nimittäin viikonloppuna uittelen taatusti ensimmäisen tikun :D Kaikki menkkajomotuskivut on poissa, en tiedä mitä se sitten voisi tarkoittaa. Satunnaisesti tuikkii alapäähän, mutta yritän tällä hetkellä pitää itseni kiireisenä, etten ylianalysoisi itseäni :D Pessimisti ei pety ja siksipä tällä hetkellä on olo, etten ole raskaana yhtään :D
 
Pp3 oli kymmenes päivä ovitrellestä joten ei kai pitäisi mutta senhän näkee vain uudelleen testaamalla. Voi kääk tulee taas tuntumaan päivä viikon pituiselta :confused:

Ja joo kyllä vähän mietin jo taas että olenko vain niin hyvä että pystyn kuvittelemalla saamaan haamujen esiäidin siihen :oops: mutta nyt testiajan jälkeen se taas tummeni silmin nähtäväksi. Voi voi voi miten tässä taas voikaan käydä, viime kerta liian tuoreessa muistissa kyllä :unsure:
 
Tammityttö mulla itse asiassa on vielä pari kolme PC:tä lipastossa yhden digin ja yhden rfsu:n lisäksi. Niin ja reilu 20kpl sofeja löytyy myös :ROFLMAO::LOL: muut paitsi sofit on viime rundista jäljellä. Pissat kaadoin mittakupista jo pönttöön niin jospa huomen aamulla sitte uskaltais PC:n uittaa myös!
 
  • Tykkää
Reactions: Tammityttö
Mimmi haa i feel ya! Mieki samalla ko haaveilen kolomannesta, haaveilen että saisin tikuttaa sen kolomannen ihan alusta ihan niistä ekoista haamusista saakka ja nähä ko viiva vahavistuu :)

Mandala minusta tuossa näkkyy jotaki kans! Mieki jään oottaan pc:n uittoa... :)

Mie pistin ovistikun pöhiseen ja heti se alakaa siihen sitä viivaa punomaan. 5 minuuttia uitosta on jo oikein kunnon viiva.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Ei kyllä mitään kunnolla huomattavaa ole mitä kunnon oireiksi laskisin. Muistaakseni ilta ennen sitä ruskea piste aamua oli jotain pientä tuikkimista ihan alhaalla mahassa ja jotain pientä kivistystä on ajoittain ollut mutta tosiaan ei mitää 'oikeaa'. Joten ans kattoo ny mitä tässä tulee tapahtumaan!
Mä jotenkin kammoan päiväpissasta tekemistä ett jos pissa on laimeaa mutta kattoo jos mieli päivällä muuttuis vielä kun on cittari ihan duunipaikan vieressä :D
 

Yhteistyössä