Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Auh! Tänään on koko päivän jomottanut alaselkää kunnolla ja nyt illalla alavatsassa alkoi sellaset jomot että! :eek: Otin lämpöpussin apuun. Särkylääkettä en viiti ottaa, tosin olishan se panadol varmasti ok. Dpo 8 meneillään.
Ainiin... kauppareissulla piti kulkee lihatiskin ohi hengittämättä kun haisi niin kamalalle :confused:
 
Unna voi ei toivottavasti ei oo yön aikana alkanut! Mä täällä malttamattomana odottelen josko laittaisit testistä kuvaa ;)

Toukokuinen oho hyvältä kuulostaa :) Toivottavasti olisi joku pikkuinen tekemässä itselleen pesää siellä!
 
Unna , hali. Toivottavasti testi näytti mitä pitikin :)

Pisamapeikko, mä kyllä menisin vaikka toiseen kaupunkiin. Letrot on tämän kaupunginkin johtavan gynen sanojen mukaan tulossa clomien tilalle. Jos nykytiedoilla mentäis nii clomit ei koskaan pääsis markkinoille, Letrot on kuulemma turvallisempia, kaksosriski on minimaalinen jne. Tsemppiä. Toivon lujaa että viimein onnistutte!

Mamma, kiitos. Ei tämä aina vahvalle tunnu mutta jaksettava on. Jotain hulluuttahan tämä yritys kai lienee. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa on pilven reunalla. Tyttö ja poika kotona. Olen toki onnekas että näinkin on asiat. Ehkäpä saamme vielä sisaruksen eläville ehkä emme. Mutta yritän pitää toivoa yllä kunnes toisin todistetaan. Luomuna emme enää yritä, luulen että ne riskit on noilla enkeleillä todistettu liian perusteellisesti.

Jaksuja ja peukkuja kaikille! ! Uutta plussajunaa vaan nyt nopeasti joku vetämään :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Kyllä minä unna1 näen jotain vaaleanpunaista viivaa!! Pidetään kovasti peukkuja (y)

ON: dpo 7 ja tekis mieli alkaa testailla... mä en kestä tätä oottelua :ROFLMAO: oviksen tikutin 10.6., vajaa 3vk keskenmenon alusta. Ennen ei oo oviksessa ollu kipuja, mut nyt oli :eek: mitähän lie tarkoittaa tommonen. .. Nytkin nipistelee mahaa. Josko sunnuntaina kokeilis testailla. Siellä oottaa useampi one step-testi :LOL:
 
Kyllä minä unna1 näen jotain vaaleanpunaista viivaa!! Pidetään kovasti peukkuja (y)

ON: dpo 7 ja tekis mieli alkaa testailla... mä en kestä tätä oottelua :ROFLMAO: oviksen tikutin 10.6., vajaa 3vk keskenmenon alusta. Ennen ei oo oviksessa ollu kipuja, mut nyt oli :eek: mitähän lie tarkoittaa tommonen. .. Nytkin nipistelee mahaa. Josko sunnuntaina kokeilis testailla. Siellä oottaa useampi one step-testi :LOL:
 
Testasin tänää hyvin hailakan miehennähtävän haamun!!!! Voi kumpa vahvistuisi! Ei näy kameran kuvassa millään asetuksella, mutta jos huomenna näkyis!

Unna mulla on samanlaisia testejä. Sain näkymään paremmin kun laitoin kännykän kirkkaan taskulampun testin taakse taustavaloksi. Näkyi vaalean punaista viivaa, siis ihan väriä! Testasin myös eilisellä ja siinä ei tominut tuo kikka.
 
Viimeksi muokattu:
Unnan testeissä näen viivanpaikan, en väriä :/

On: kp4 menossa ja niin luovuttanut olo.
Kaikkialla on vauvoja, raskauksia jne...mutta ei meillä.
Mitenkä se tuntuukin, että joka ohjelmassa niin telkkarissa kun radiossa tulee vauvoja ja raskauksia.
Kaupungilla näkee odottavia äitejä ja vaunujen työntäjiä.
Saattaa haiskahtaa jo katkeruudelta, mutta sitähän se todennäköisesti onkin, en kiellä.
Koitan työntää koko vauva asiaa pois mielestä, mutta eihän se onnistu.

Plussa tuulia piinailijoille, minä taustailen täällä ja jännitän teidän muiden tilanteita.
 
Mikä tätä palstaa taas vaivaa.. ei pääse puhelimella ja koneellakin erroria vähän väliä!!

Tammityttö, kyllä sitä on harkittu, että yksityiselle kuhan nyt ois rahaa mennä.. yritin yhdeltä asemalta kysellä puhelinaikaa mutta ei ole vastattu..
 
Masentavaa... kp30 ja tein toisen r-testin, ihan puhdas nega.
http://aijaa.com/WAd2dY
Tosin kämmäsin sen sinänsä, että kävin jo ennen testin tekoa vessassa unenpöpperössä ja sitten uusiksi pariksi tunniksi nukkumaan ja vasta sitten testi kun muistin. Mutta tuskin se asiaa muuttaa, nega mikä nega.

Nyt ahistaa jos tästä tulee joku hillittömän pitkä kierto. Harmittaa, kun gynekin silloin käynnilläni sanoi että tdennäköisesti ovuloisin tässä kierrossa, kun oli niin lupaavan näköstä... hmh.

Tää on niin turhauttavaa. Tulis vaan jo menkat niin yk10 voisi alkaa letroillen...
 
Heippa kaikille.. Olin täällä viime vuonna loppuvuodesta kuumeilemassa pari kiertoa ja pistettiin silloin homma paussille omien pettymysten takia.. Koin raskaaksi pettyä, vaikka sen yrittäminen tuo mukanaan <3 Nyt kuitenkin päätetty uudestaan yrittää ja ovis on meneillään ja sitä hyödynnetty ja koitan neutraalisti mennä ettei tule suuria pettymyksia, vaikka meinaankin himotestailla :p Hyvää juhannusta kaikille :)
 
Unna jotain näkyy iik!! :)

Toukokuinen oho toivottavasti vahvistuisi pian niin mekin nähtäis ;)

Sweeny voi sua, tiedän niin ton tunteen :( Kyllä tästä vielä noustaan! Onneksi meillä on täällä toisia samoissa ajatuksissa olevia niin ei kukaan jää tunteidensa kanssa yksin.

Zuhina voi ei, tsemppihalit! Se on niin ärsyttävää kun ei oo raskaana muttei myöskään tuu menkat.. (mullahan viime kierto veny tyyliin 70 päiväseks..)

Cristal tervetuloa takaisin, toivottavasti teillä pian tärppäisi:) Hyvää juhannusta!
 
Hei. Tässä mietiskelin että näenköhän itse harhoja vai olisko vaan haamuviiva vai jopa ihan haaleaa plussaa...
Tässä vähän ollu kaikkea, niin täytyi nyt kokeilla raskauddenkin mahdollisuus. Testi ei ole aamupissasta kylläkään. Ja rinnat ei oo kipeät, mutta turvonneet kyllä. Alavatsaa nipistelee, vatsa ihan sekaisin ihan sama mitä syö. Yököttää muutenki, eikä pelkästään aamulla. Kahvin ja tupakan suurkuluttaja olin, mutta nyt ei meinaa kumpikaan maistua. Tai siis kahvi maistuu jostain syystä ihan viinalle o. O Ja tupakka yksinkertaisesti pahalle. Lihakset kipeät ja nilkkoja kolottaa. Ja pientä lämpöä kuumemittari on tässä lähipäivinä näyttänyt. No pillerit (stefaminelle) on siis ollu käytössä ja no muutama jäi viime kuussa ottamatta ja itse aktista on n. 5-6 viikkoa (en muista tarkalleen..). Joten luulishan tuon sitte näkyvän jo jos plussa olis.. Vai? Ja luin jostain, että pillerit voi vaikuttaa tulokseen, mutta luin myös että ei voi vaikuttaa.
Olisikohan mulla edes pieni mahdollisuus olla raskaana, mitä luulette. Vai olisikohan vaan jotain flunssaa tai ehkä psykologisia oireita, koska haluaisin olla... ?
 
DiKru: jonkinlainen viiva näkyy, mutta voi olla viivanpaikka mikä noilla testeillä on tyypillistä. Yhdynnästä on noin kauan niin plussan pitäisi olla hyvinkin selkeä, mitä on omaa kokemusta. Mahdollista on tulla raskaaksi, mutta jos unohtaa pillereitä tulee tyhjennysvuotokin yleensä sen jälkeen ennen ovulaatiota. Aika epätodennäköistä siis minun mielestäni näillä perustein, että olisit raskaana. Kaikki toki mahdollista :)
 
Ainiin joo, sen unohdinkin kokonaan. Juu tää edellinen laatta olikin hyvin outo.. Olin yhdeksän päivää syöny piillereitä , kun aloin vuotaa hyvin vähän. Ei ollut mitenään normaalia. Eikä mitään kunnon tyhjennysvuotoa. Loppui juuri ennen välipäiviä ja nyt huomenna pitäs alottaa uus laatta ja tänään aloin taas vuotaa. Ja noi mun vatsan nipistelyt/kipristelyt on ollu melkee koko kuukauden, niin hankala uskoa, että tän laatan tyhjennysvuodon takia olisi niin kivulias vatsa ollut koko kuukauden... Muuta kiitos vastauksesta ja toivon todella, että ihme kävisi. : )
 
Pakko kysäistä että miten raskauden kesto lasketaan? Jos edelliset menkat alkoi 3.5.2015, kierto ollut pisimmillään 44, raskaustesti näytti plussaa 13.6, eli kaks viikkoa yhdynnästä. Ajattelin että tärpännyt siis 29-31 toukokuuta sillä neljä pv ennen plussatestiä näytti viel negaa.. Lasketaanko se muka aina menkoista?
 
Bubblemachine raskausviikoissa eka viikko on kuukautisviikko. Eli sen mukaan lasketaan viikkoja. Sikiö on kuitenkin noin 2 viikkoa nuorempi kuin laskennalliset viikot. Ymmärsinkö sun kysymyksen oikein?

Empuska mä nään haamun sun testissä!
 
Täytyy sanoa et kyl noi testit on ihan pask*#& aivan varmasti vaaleanpunasta näky testeissä kuva vaan ei sitä teille kotiruutuihin asti välittäny.. mutta niin ku ollaa monesti nähty ni eipä ole plussaa uskomista kunnes kunnon selkeä viiva pamahtaapi. Kp1 alko just! menkat oli 4 pvä myöhässä kivasti veny kierto.. plaah tuun hulluks. No jos ny sais pidettyä pikku breikin ja syksyllä taas tarmoa ja tikutusta niin maan perkuleesti. Ei enään osaa oikeesti ku nauraa mun kohdalle joku on keksiny ny jotain muuta. Tärppi onnea teille muille :)
 

Yhteistyössä