Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos mammoille kun ootte tänne tulleet onnittelemaan <3nniin ihanan pitkälle ootte päässyt plussien jännäämisen jälkeen!<3Kärppänä kyllä sitä testiä hakemaan! pidän peukkuja!
Piupula samaa mieltä että aamusta kannattaa tehdä että on vahvaa pissaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
Kannattaako noita raskauskeijun herkkiä testejä nyt sitten tilatakaan? Jos ne on just niitä, joita haukutaan? Pistin kyllä ukon jo hakemaan mulle PC-paketteja kotimatkalla, mutta mietin tässä, et en viimeksikään saanut PC:llä viivaa kuin vasta pari päivää ennen menkkoja ja melko heikon. Apteekin Ultra -testi näytti aiemmin ja vahvemmalla viivalla, mutta se on herkempi.

En vaan raaskis noita ultria hirveen montaa ostella. Noi raskauskeijun herkät houkuttelis. Toki, jos heti eka testi ois plussa, enempää ei tartteittaiskaan. Mut jotenkin veikkaan, et eräänkin negan teen ennen kuin positiivista saan, jos saan tässä kierrossa.
 
Kannattaako noita raskauskeijun herkkiä testejä nyt sitten tilatakaan? Jos ne on just niitä, joita haukutaan? Pistin kyllä ukon jo hakemaan mulle PC-paketteja kotimatkalla, mutta mietin tässä, et en viimeksikään saanut PC:llä viivaa kuin vasta pari päivää ennen menkkoja ja melko heikon. Apteekin Ultra -testi näytti aiemmin ja vahvemmalla viivalla, mutta se on herkempi.

En vaan raaskis noita ultria hirveen montaa ostella. Noi raskauskeijun herkät houkuttelis. Toki, jos heti eka testi ois plussa, enempää ei tartteittaiskaan. Mut jotenkin veikkaan, et eräänkin negan teen ennen kuin positiivista saan, jos saan tässä kierrossa.
en oo saanut raskauskeijun herkkiin kunnolla viivoja. Ensin tuli digiinkin kun niihin. :/
 
Minustakin siellä jotain häivähtää! Pidetään peukkuja! (y) Se ultra on Apteekin raskaustesti ultra, eli normaalia herkempi. :)
Tattis.
Kassoo semmosen viikonloppuna. Vielä ois muutama pc jälellä.
Livenä tossa testissä oli jotain mutta mitä...
Jänskittää et noinko sais soittaa lekurille että en mie niitä labroja tarviikkaan.
 
Täällä ollaan hermot riekaleina(n) tänään on kp 34/28-33. Parin päivän testit on ihan negoja olleet. Eilen illalla huomasin,kun tissejä kattelin että toisesta nännistä tuli maitomaista nestettä kun puristi,tänään ei tule,ehkä ihan pikkutippa kirkkaampaa.No minäpä vähän kuuklettelin ja ei olis pitänyt! Mullahan voi nyt vaikka olla päässä jotain tms.:eek:
Tänä aamuna tein uuden testin ja mitä todennäköisemmin vain kuvittelen siinä jotain aivan äärimmäisen pienen pientä haamua...Kuvassa sitä ei näe,joten en voi arvioituttaa sitä teillä kanssa piinailijoilla. Ei kai tässä muu auta kuin vain odotella jotain tapahtuvaksi.
Onneksi mies jaksaa olla optimisti❤
 
Minmar onko sulla aikaisempia imetyksiä ja jos on, onko pitkä aika edellisen lopettamisesta? :) Voi meinaan kestää yllättävän pitkäänkin ennen kuin kaikki maito on tisseistä poistunut. Mulla tuli puristaessa tippa vielä pari vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen. Kävin siitä lääkärissäkin. Mut katos se sitten ajan myötä. Jos näin ei kuitenkaan ole eikä plussaa tule testiin, käy lääkärissä.

Wolt ehkä joku häivähdys? En oo varma, kamera just aina piilottaa viivaa. Se ultra oli mulla ainakin parempi kuin pc viimeksi. Näytti huomattavasti selvemmin ja aikaisemmin. Se on semmonen vihreä-valkoinen laatikko. :) (normaali pakkaus on sinisävyinen)
 
Mulla tuli vielä vuosia imetyksen jälkeen maitotippa puristaessa. Luulin kanssa että prolaktiini on pilvissä mutta ei ollut.

Ihan kun wolt olis jotain. Tosin alussa se 3h voi olla liian lyhyt aika testille. Tai näin ainakin mulla on ollut. Vasta kun hormonia erittyy paljon niin lyhyempikin aika on riittänyt että testi reagoinut.
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja Wolt
Minmar onko sulla aikaisempia imetyksiä ja jos on, onko pitkä aika edellisen lopettamisesta? :) Voi meinaan kestää yllättävän pitkäänkin ennen kuin kaikki maito on tisseistä poistunut. Mulla tuli puristaessa tippa vielä pari vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen. Kävin siitä lääkärissäkin. Mut katos se sitten ajan myötä. Jos näin ei kuitenkaan ole eikä plussaa tule testiin, käy lääkärissä.

Wolt ehkä joku häivähdys? En oo varma, kamera just aina piilottaa viivaa. Se ultra oli mulla ainakin parempi kuin pc viimeksi. Näytti huomattavasti selvemmin ja aikaisemmin. Se on semmonen vihreä-valkoinen laatikko. :) (normaali pakkaus on sinisävyinen)
Ei oo aikasempia imetyksiä,esikoinen olisi itselleni. Ehkä mieli tekee kepposet ja oon kuin mikäkin valeraskaana oleva koira:)
Ei sitä siis paljoa tullut,muutama tippa kun puristi. Tämmönen odottelu ei vaan oo mun juttu:)
Tai sitten hyvä antaa odotuttaa hetken ja pitää hullua jännityksessä:LOL:
 
Heips! Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, taustalla olen kyllä ollut ahkerasti lukemassa kuulumisia.

Onnea plussista Pupelaattori, Theran ja tyty86 (ihanat viivat :love:) ja kaikki muut plussanneet, joiden nimimerkkejä en millään muista. Niin paljon on mennyt ohi, etten millään kaikkia ehdi yksitellen onnitella! :LOL:

Wolt: Jotain määkin nään tossa sun testissä, viivan häivähdyksen ainakin.

Mun oli nyt pakko tänne ujuttaa omia kuulumisia, kun olen niin innoissani. Ensimmäistä kertaa ikinä sain ovisplussan! Jee! :D

Kuvakin löytyy!
 
http://aijaa.com/6RDwrC tänään siis ois pitäny menkkojen alkaa,nyt siis dpo14 ja ei näy menkkoja:sneaky:(y) ylemmät testit tehty tänään ja digi eilen. Ylin testi tehty äsken päiväpissasta ja sen alla oleva nyt aamulla.
Onnea plussasta, on kyllä vahva! :) Just eilen kävin läpi tämän ketjun kirjotuksia, joita kirjotin viime lokakuussa, kun viimeksi plussasin. Ihan siksi, että koitin etsiä tietoa siitä, mitä oireita mulla oli milloinkin ja milloin se näkyi testissä mitenkin. Kun nyt en tiedä tuota oviksen tarkkaa ajankohtaa, en oikein tiedä, mikä ois järkevä testiaika (ja toisaalta ehkä sen testin avulla voisin päätellä, missä mennään, jos mennään missään). Mut tulin sitten siinä sivussa katselleeksi plussatestieni kuvia, jotka löytyy tuolta sivujen kätköistä yhä. Ja niihin verrattuna pakko yhä todeta, että on sulla makiat viivat. :D Kerrohan sitten, onko tuplat.

Minmar jos sulla ei plussaa ilmesty testiin, seuraa tilannetta, mutta mä ehkä menisin kyllä käväsemään lääkärissä. Ok, myönnettäköön, mulla on mastopatia ja siksi olen oppinut himpun vainoharhaiseksikin noiden rintojen kanssa. Mut ajatukseni on, että parempi katsoa kuin katua. Periaatteessa tisseistä ei muuten vain huvikseen kuuluisi nesteitä tihkua. Raskausaika ja imetyksen jälkeen on eri juttu. Enkä koita pelotella mitenkään silti. Toivotaan, että se syy on niinkin selvä kuin se vauvanalku. :)

Odontites onnea ovisplussasta! :D

Mulla jatkuu nippailut kohdunseudulla. En tiedä.. Katsoin just noita aiempia tietoja ja niidenkin mukaan aikaisin järkevä testintekoaika olisi ehkä huomenna, mutta testin kantsisi olla tota PC:tä herkempi. Eli käyn varmaan tänään kotimatkalla kipasemassa apteekista parit ultra-versiot. Sit jos ei näy, odottelen reippaasti useamman päivän, koska tämä mun mahdollinen hedelmöittymisajankohta on nyt näin hämärä. Jotenkin luulen, et huomenna ois vielä liian aikaista. Muistelen, et olin olon puolesta viimeksi kyllä paljon, paljon vakuuttuneempi siitä, että raskaana ollaan. Nyt on periaatteessa VAIN näitä nippailuja. Silloi oli huimausta, pahoinvointia, rintojen aristusta (tai tosta sivulta), alamahatuntemuksia. Jotta jos olis raskaus alkanut, ei ainakaan riittävän pitkällä ois vielä testiin näkymiseen.. Jos edes on alkanut. Enhän mä tiedä, voi se olla, ettei koko ovulaatiota ollut ja siksi nippailee nyt tässä kierrossa ees taas. :unsure:
 
Ihanaa miten paljon plussia! :love: Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Täällä ei paljon ole raportoitavaa, dpo8 ja testit näyttää niin selkeetä negaa etten viitsi edes kuvaa ladata. PMS-oireita vähän, oon vaan ollut aika itkuinen ja hermot menee kaikesta samantien. Tisseissä ei parin päivän syyhykutinan jälkeen ole ollut mitään. Aiemmissa negakierroissa on olleet nännit tosi arat ja tissit kipeät monta päivää, että en tiedä voisko olla ovuloimaton kierto. Pienet nippailut alavatsassa jatkuu, ja molemmissa nivusissa tuntuu omituista paineentunnetta ja välillä pientä juilintaa.
Työstressi on tällä hetkellä ihan monumentaalinen, että jos tästä kierrosta näillä stressitasoilla tärppää niin on kyllä maailman seitsemäs ihme.:confused:
Muoks: Aamulämmöt lähtivät eilen laskuun (36,6) ja tänään aivan pieneen nousuun 36,7.
 
Viimeksi muokattu:
tyty86: tosi mahtava viiva! :love:

wolt: jännäillään, toivottavasti vahvistuu!

Kärppänä heinälatoon: toivottavasti olisi heti tärpännyt!



Täällä DPO13 ja selkeä nega tehty aamulla, eli uskoisin, että tämä kierto oli tässä ja uutta kehiin. Oli sen verran lupaavia tuntemuksia, että ehdin jo vähän toivoa. Plus eilen oli kyllä sitten niin painajaismainen testaustilanne, ettei pahemmasta väliä. Olin kahden vaiheella (illasta), testata vai ei testata vai ei. Lopulta päätin testata, kun se pähkäily on niin tuskaisaa ja tein testin Apteekin omalla. No se ei lähtenyt ollenkaan muodostumaan niin kuin piti. Yleensä kontrolliviiva tulee nopeammin esiin, nyt kesti kauan. Kun se väri juttu sitten alkoi levitä ruudun läpi, testiviivan paikalle tuli näkyviin melko selvää viivaa (tai viivanpaikkaa) ja mähän meinasin sydänkohtauksen saada - tiedostin kuitenkin heti, että testi oli jotenkin virheellinen, koska kontrolliviivakin jäi jotenkin vajaaksi ja siihen aluksi vahvan viivan kohdalle jäi lopulta pieni häivähdys vain. Okei, mitä tehdä? Odotella pari tuntia uutta näytettä ja testata uudelleen? Odottaa aamua? Testasin heti (siis hyvin lyhyellä pidätyksellä), mulla oli yksi Clear Blue vielä kaapissa, no se ei jostain syystä toiminut ollenkaan! Siis ei muodostunut kontrolliviivaa ei mitään. Oli siis ilta, multa testit loppu ja tuloksena epämääräinen viiva(npaikka?) ja epäonnistunut testi! No ei auttanut oikein muu kuin odotella aamuun, ei tosin toiveet sitten olleet kovin korkealla, jotenkin arvasin, ettei se mitaän kumminkaan ole eikä sitten ollut. Mutta ilkeät tepposet teki se Apteekin oma kärsimättömälle vauvakuumeiselle!
 

Yhteistyössä