Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/ANcps9

Ihka ensimmäinen ovulaatiotesti, mitäs mieltä olette, onko nega vai lähellä plussaa? Outoa vain, että nyt on oviskipujen perusteella dpo 11, testasin koska en ole varma onko tuo kipu sittenkään ovulaatio, tulee kyllä aina 16 päivää ennen menkkoja. Senkin takia ihmetyttää nyt noinkin vahva ovistikku
Mikä kp? Mulla loppukierrosta tummuu ovistesti, tosin ei plussaksi. Toi ei kyllä ihan plussa oo, mutta testaappas huomenna! Teitkö r.testin? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Veeruli tsemppiä kovasti! Olen käsittänyt että toi raskausviikkojen määritys ei ole kovin eksaktia tiedettä, toivottavasti olis ens viikolla kaikki hyvin!

Onnea plussanneille! :love:

Mulla tänään dpo12, ei mitään kummempaa raportoitavaa. Ovistikku aika tumma mutta ei vahvistunut, r-testissä ei näkynyt mitään muuta kuin viivanpaikaksi luulemani pieni ryppy testiliuskassa.

Uutena oireena tänään tolkuton suun kuivuminen, mikään määrä vettä ei riitä kostuttamaan suuta. Ihan kuin joku olis vuorannut mun suun hiekkapaperilla. Pistän työstressin piikkiin, mutta takaraivossa tietysti kummittelee että jospa jospa...
 
Veerulille isot peukut pystyyn!

Onnea muut plussanneet :)

Täällä dpo 8 menossa...
Juu, olen testaillut tietysti pelkkiä negoja, mut on se kivaa uitella. Vielä oma nuppi kestää negat :)

Muutamia piinapäiviä vielä siis edessä...vknloppuna alkaa sit menkat, jos on alkaakseen.
 
Mistä laskisitte dpot tämmösessä tilanteessa kun kaikkien oireiden perusteella olisin ovuloinut perjantaina, mutta ovistestit ei oo olleet lähelläkään plussaa yhtenäkään päivänä?

Perjantaina oli limat, kivut kaikki ja lauantaina ihan kuivaa ja lämmöt nousseet. Ovistesti oli lauantaina kuitenkin tummempi kuin perjantaina, vaikka ei missään vaiheessa plussa. Lämmöt on olleet lauantaista asti tasaisesti nousussa ja kuivaa on. Olisko nyt sitten dpo 4? Tosi kipee alamaha ollut useamman päivän ja turvottaa.

Kp 18/26-30. Ensi viikollahan sitä pääsee jo uittaa toisenlaistakin testiä :geek:
 
nelHM, katoin nyt koneelta vielä uudestaan sun eilisen kuvan ja siinä näkyy ihan selkeä viiva!

Töppönen, aika vaikee tilanne. Musta kanssa toi ovulaation kyttääminen on tosi rasittavaa. Tässä kierrossa vahingossa löysin sen kun pariin päivään en ollu tikuttanu ja olin ihan masiksissa ku uskoin sen menneen ohi viikonloppuna kun olin kaverin pottareissa. Sit tein kuitenki testin illalla 21.00 ja selkeä ov-plussa tuliki yllättäen ja aamulla taa ei mitään. Sitä yhtä tikkua lukuunottamatta ne ovistikut on ollu ihan hailuja, mitäänsanomattomia ja samanlaisia kaikki.

http://aijaa.com/ZaeNt7
http://aijaa.com/X3oZ3k

Nyt siis dpo14, kp 36/36.

En ole ennen tällasta puikkoa käyttänyt, mutta sain ystävältä, joka ei enää tarvinnut sitä. Merkki on tanskalaisen apteekin oma. Tihrustettiin miehen kanssa sitä puikkoa ja molemma näki sinistä sen näytön läpi. Sitten turhautuneen siihen muovin heijastukseen avasin sen ja aivan selkeä viivahan siellä sisäliuskassa näky (ei näy kuvassa ehkä samalla tavalla). Nyt ahdistaa, kun ei ole kokemusta tästä merkistä. Odottelen postista tuttujen ja turvallisten tikkujen saapumista.

En uskalla toivoa, mutta tätä jännitystä ei saa sammutettua! Onko kellään kokemusta tän tyyppisistä testeistä?
 
Töppönen Voihan se olla sillon että ovulaatio on jo tapahtunut. Vaikea sanoa. Itse tiedät kehosi parhaiten. Nyt vaan peukut pystyyn :)(y)

Wolfred Minusta tuossa on ihan selvä viiva, värillinen vielä :love:

Odotan postia.. Sit vois tehdä r-testin taas.. Tilasin jostain ihan nevö hööörd paikasta eikä kuulu ei näy. Laitoin jo valituspostia, että missä ne tikut viipyy. Joku ClearVi tjmv.. En edes muista tarkkaan nimeä. Ärsyttää kun ei tule ajallaan!
 
täällä vieläkin. kp X ( en oo jaksanu laskee) ..ollu vähän mahalaskuja ja ketsutusta...ku sukulaisille synty viikon väliajalla 2 ja mies niin intopiukeena niitä kuvia esitteli ( hyvä etten tirvassu sitä :oops:et käännä nyt sit veistä haavassa) .
Julkisella puolella ( naikkari) ei päästä ... :( en tiedä sit tk:n kautta pitäis kai omalle lääkärille uudelleen soitella jos se vois sorkkia sisuksia ultralla tjs...

Se naislekuri jolla kävin gynetutkimuksissa niin sössi koko homman ja laitto lähetteen naikkarille vaikken sinne ees halunnu vaan ihan tk puolen selvityksiä.

Tjottaillaan siis ...

Tosin eilen ku testasin ja unohdin sen duunipaikalle.. tänään ku tulin töihin ..niin siinä oli jotain...mut en tiedä onko viivanpaikka vai mikä...
yrittäny kovin kuvata mut en tiedä tallentuuko...
 
nelHM, katoin nyt koneelta vielä uudestaan sun eilisen kuvan ja siinä näkyy ihan selkeä viiva!

Töppönen, aika vaikee tilanne. Musta kanssa toi ovulaation kyttääminen on tosi rasittavaa. Tässä kierrossa vahingossa löysin sen kun pariin päivään en ollu tikuttanu ja olin ihan masiksissa ku uskoin sen menneen ohi viikonloppuna kun olin kaverin pottareissa. Sit tein kuitenki testin illalla 21.00 ja selkeä ov-plussa tuliki yllättäen ja aamulla taa ei mitään. Sitä yhtä tikkua lukuunottamatta ne ovistikut on ollu ihan hailuja, mitäänsanomattomia ja samanlaisia kaikki.

http://aijaa.com/ZaeNt7
http://aijaa.com/X3oZ3k

Nyt siis dpo14, kp 36/36.

En ole ennen tällasta puikkoa käyttänyt, mutta sain ystävältä, joka ei enää tarvinnut sitä. Merkki on tanskalaisen apteekin oma. Tihrustettiin miehen kanssa sitä puikkoa ja molemma näki sinistä sen näytön läpi. Sitten turhautuneen siihen muovin heijastukseen avasin sen ja aivan selkeä viivahan siellä sisäliuskassa näky (ei näy kuvassa ehkä samalla tavalla). Nyt ahdistaa, kun ei ole kokemusta tästä merkistä. Odottelen postista tuttujen ja turvallisten tikkujen saapumista.

En uskalla toivoa, mutta tätä jännitystä ei saa sammutettua! Onko kellään kokemusta tän tyyppisistä testeistä?
Ihan selvä viiva näkyy tuossa avatussa :love:
 
Onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia <3

NelHM: ei näytä tutuille testeille. Olin näkevinäni sulla aiemmin jo viivasta.. Mitä jos koitat pc:n vaikka ylihuomenna? Mietin jos nuo on sellaisia niinku "herkät" sofit ettei anna mitään ennenkuin Hcg jo korkeella.

Täällä odottelen torstaita kuin kuuta nousevaa, jolloin varhaisultra. Pelottaa ihan tosi paljon, mutta yritän olla stressaamatta. Olotiloja jos on uskominen kyllä tuolla masussa joku majailee, toivottavasti näyttäytyy ultrassa asti.
 
Veerulille tsemppiä! Peli ei ole menetetty. Ei nämä hedelmöittymisasiat ole ihan eksaktia tiedettä. Tuo myöhäisempi ovis/kiinnittyminen voisi selittää sen että digissä ei heti viikot noussu. Onnea seuraavaan ultraan! :)
 

Yhteistyössä