Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä näkyy haamuja sulla! Tarrasukkia siis vaan! @hippogryfi
Onnea, myös @Arabitar !

Mulla huomenna 9 dpo ja meinaan testata herkällä. Jännittää!

Nyt on ollut rinnat todella kipeät ulkosyrjiltä niin erikoisesti että pelästyin jo että joku kasvain siellä! Lisäksi pari kertaa tullut äkillinen huonovointisuuskohtaus, joka mennyt sitten ohi. Äsken alkoi väsyttää niin että meinaan nukkua päiväunet, mitä en koskaan tee. :sleep:
 
Tämmöstä tänään, mahdollisesti 9 dpo.


Mites @papurinsessa ? Kuva testistä tänne! :LOL:
Näkeekö kukaan muu mitään? Vai kuvittelenko taas omiani niinku yleensä :oops:
IHan ku näkisin tuossa jo vähän jotain! Itse testasin eilen dpo 9 aamulla pc puikolla ja oli nega. Tänään testasin herkillä testeillä ku tuli ja negaa vaan näyttää ja "jo" dpo 10/kp 33. Vähän alkaa kyrsimään.

Joko siel on viiva vahvistunut?

Nyt teen niin kauan joka aamu tommosen herkän testin kunnes ne menkat mahd alkaa tai testit loppuu. Perjantaina pitäis varmaa menkat viim. alkaa kun sillo dpo 15. Kamalaa alavatsan juilimista ja vihlomista ollut eilisestä saakka ja etenkin venytellessä, kyyristellessä jne. Kunhan ei olis mikää tulehdus :( Viime raskaudessa sain ekan haamun herkällä testillä kp 31, mutta sillon dpo oli jo paljon enemmän (ultrien mukaan ehkä 17?).
 
Viimeksi muokattu:
Voiko sitten vääriä negatiivisia olla? Noita haamuja on nyt tullut 3-4 ja ihan puhtaan valkoisia negatiivisia 3. Iltapissasta tullut haamu ja nega, mutta myös aamupissasta tullut haamuja ja negoja.

Vai onko haamut sitten vääriä? Pelottaa mitä verinäyte sanoo kunhan terkkarille menen..
 
Voiko sitten vääriä negatiivisia olla? Noita haamuja on nyt tullut 3-4 ja ihan puhtaan valkoisia negatiivisia 3. Iltapissasta tullut haamu ja nega, mutta myös aamupissasta tullut haamuja ja negoja.

Vai onko haamut sitten vääriä? Pelottaa mitä verinäyte sanoo kunhan terkkarille menen..
Ne iltapissat on vaan olleet liian laimeita. Odottele muutama päivä ja testaa uudelleen onko viiva vahvistunut.
 
Mulla on tallessa myös negatiivinen testi (päiväpissa) ihan sen takia että olen voinut pitkin päivää kytätä tuleeko siihen kuivuessaan, eri lämpötiloissa tmv viivan paikkaa ja jos olisi tullut niin olisin verrannut haamuviivallisiin testeihin. Mutta ei, ei mitään viivan paikkaa, puhtaan valkoisena on ja pysyy. Tuo kuva minkä laitoin, on myös edelleen samanlainen. Punertava, hailakka viiva. Täytyy varmistua asiasta vielä verikokeilla, ilmoittelen sitten miten asia on!
 
Varmaan vaan viivanpaikka. Mulla pitäis tänään alkaa menkat kp 25/25, mutta ovis tuli vasta kp 17/25. Eli voisko olla, että menkat tulee myöhässä myöhästyneen oviksen takia?
Siis joo, menkkojen alkamisajankohta riippuu täysin oviksesta. Jos sulla on tullu ovis kp17 niin lasket siihen 14vrk lisää niin sit ollaan lähellä. Eli menkat eivät ole vielä myöhässä siulla.:) Ts.siun kierto olisi abouttistarallaa tässä kuussa 31pv pitkä.(y)
 
Mä tein testin jossa näkyy mahd joku viivanpaikka. Kännykällä en näköjään pysty kuvaa laittamaan. Testissä näkyy erittäin selkeästi toinen viiva vastavalossa. Testiajalla näkyi myös normivalossa, mutta ei enää. Kuitenkaan väriä en erottanut. Negaksi tuomitsen. Vasta 9 dpo.

Mulla on nyt vaan tosi erilainen fiilis kuin ennen. Varma olo raskaudesta. Todella omituista. Pari edellistä kertaa on ollut kova toive, mutta silti fiilis, ettei ole tärpännyt.

Mulla on yksi testi jäljellä ja teen sen su kun menkkojen pitäisi alkaa. Jännittävää, enkä millään malttaisi olla testaamatta! :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
Oho kuinka pitkä! Mistä syistä tuo ovis myöhästyy?
Syitä en tiedä, mutta itsellä vuorottelee. Oikealta jos ovuloin, tulee ovis kp12-13 ja mun luteaalivaihe (oviksesta vikaan kiertopäivään) on 15pv pitkä, eli niinä kuukausina kierto on 27-28pv pitkä.
Vasemmalta ovuloin yleensä kp15-16 joten silloin kierto on 30-31pv pitkä.:)

Muoks**
Ja vielä hieman korjaan, että jos siulla on normisti kierto 25 niin kp25/25 on vasta vika kiertopäivä ja vasta seuraavana pitäisi menkat alkaa;)
Mutta nyt tosiaan oviksen oltua kp17, niin jos ei kuukautisia kuulu kp32 niin voisi sanoa keskiarvoisesti, että kuukautiset ovat päivän verran myöhässä ja silloin kyllä pitäisi viivaa näkyä ihan nätisti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä