Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään rfsu liiskassa hieman tummahko viivanpaikka? Hyvällä tahdolla näki...

Oireita senkin edestä! Pissattaa, lämmöt 0,5 koholla, naama punoittaa ja on rasvainen, hiukset rasvoittuu, tissejä kuumottaa, dpo6 tuli kirkasta verta vähän jonka jälkeen ruskeaa valkkaria, juili samalla kohdussa ja nippaili, huono olo, väsyttää, paineen tunne kohdussa, hyvin kevyitä menkkakipuja hetkittäin.... Voi kunpa. Kp 23/27.
 
Noniin eli koska kärsin testaamisaddiktiosta niin tänään tuli tarve testaa cb plus.. mutta nyt kyllä epäilen että reagoi ovikseen mikä on nurkan takana.
Eilen illalla tuli vaan tunne että pitää tarkistaa aamulla että nämä oireet on vaan oviksesta. Ja mikä on todennäköisempää kuin mikään muu. Mutta minkä sitä itselleen voi..:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero
En mä oikein osaa enää uskoa raskauteen kun niin kauan tehnyt noita testejä ja ei oo tärpännyt niin ei se kyllä nytkään ole. :rolleyes: tosin mun puolisokea mies sanoi että se on haamuviiva. Mut se on mies ja ei ne tiedä noista mitään. :D

Tässä ne testikuvat http://aijaa.com/Wmewoy
ja negatiivi http://aijaa.com/6KuuO1

Ovis todennäköinen syyllinen mut olipa "jännä" nähdä sitä toistakin viivaa joskus. :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SPHE
Ei mulla oo... :D Mikä huvittavinta että yleensä mulla on varastossa mut kyllästyin hamstraa niitä kaappiin kun niihin ikinä mitään tule... :ROFLMAO:
Epäilen silti että ovista se vaan meinaa kun ovistikkukin viittä vaille plussa.
 
Theran mä sain sillo yks kierto apteekin omaan selkeän viivan. Ovistesti oli tollanen tumma ja luulin et ovis oli ollu jo. Mutta sit testasin myöhemmin ja o.testi oli taas nega ja r.testissä ei enää viivaa. Eli mulla antoi selkeän viivan oviksen aikaan. Eikös.CB ole jopa herkempi kuin apteekin oma? Mutta aika näyttää :)!! Mikäli viiva alkaa vahveta nii ei se sit enää ovista oo :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Plussa-aaltoa luvassa!? Mimmillä näkkyy, Muulisella näkkyy ja Theranilla näkkyy :D Voi vitsi Theran mie piän peukkuja että nyt tärppäs ja nappas kunnolla kiinni!

Mulla tuli ihan puhas nega. Olipa ihanaa elellä hetki vauvahaaveissa..


Tuli sitte kuitenki mieleen josko se olis ollu ovis joka siihen viime keskiviikon testiin nostatti sitä viivantynkää...? Vaikka turhapa tuota on miettiä. Yks kuitenki on muuttunu, nimittäin valkkari, se on ollu nyt enenevissä määrin keltasta ja miehän tietenki onnellisena aattelen että se meinaa että jotaki tapahtuu :) Josko se alakais kiertoa starttailla pikkuhiljaa.
 

Yhteistyössä