Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onpa paljon tullut ihania viivoja tänne :LOL:
Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille!

Theran, mäkin nään niiiin selkeesti tossa viivaa, että oiskohan... Toivotaan parasta!

Mulla alkoi eilen vähän-niinkuin-menkat, niukahkoa ja ruskeaa vuotoa... En oikeen enää tiedä mistä tässä on kyse, niin outoa oloa on ollut pari viimeistä viikkoa. Pitää ehkä vielä oman mielenrauhan vuoksi tehdä digi, jos se vaan tulisi jo huomisen postissa... :confused:
 
Theran etkö oikeasti voi olla raskaana??? En voi uskoa että kaikki testit muka alkaisi yhtä äkkiä reagoida ovikseen, kun eivät ole itä ennen tehneet...

Mimmi92, täällä myös nega, viivanpaikkoja tullut vain yksi

Hope harmi, jospa muuttuisi vielä
 
Theran, uutta testiä vaan, jospa kuitenkin... :)

Essuliini, tee ihmeessä. :)

Pahoittelut negoista ja menkoista. :/

ON: olen hämilläni. Eilen illalla ovis testiin haaleinta haamua. Kp 13 & 14 sain tummimat viivat, mutta en koskaan yhtä tummia ku kontrolliviiva. Ff näyttää et ovis ois ollu lämpöjen perusteella kp 13 kun silloin tuli dippiä aamulämmössä. Tänä aamuna oli noussut jo sit 36.7, tunsin jo eilen paleluna et lämmöt nousee. Mut kivuista epäilen että ovis ois ollu eilen kp 15. Ehkä uskon tuota ff. Vai mitä te konkarit ootte mieltä dpo3 vai dpo 1? Jos oisin tikkuja uskonut niin ois jääny simpat tallettamatta. Onneks runsas ilmailu kertoi muuta. :D
 
Theran, uutta testiä vaan, jospa kuitenkin... :)

Essuliini, tee ihmeessä. :)

Pahoittelut negoista ja menkoista. :/

ON: olen hämilläni. Eilen illalla ovis testiin haaleinta haamua. Kp 13 & 14 sain tummimat viivat, mutta en koskaan yhtä tummia ku kontrolliviiva. Ff näyttää et ovis ois ollu lämpöjen perusteella kp 13 kun silloin tuli dippiä aamulämmössä. Tänä aamuna oli noussut jo sit 36.7, tunsin jo eilen paleluna et lämmöt nousee. Mut kivuista epäilen että ovis ois ollu eilen kp 15. Ehkä uskon tuota ff. Vai mitä te konkarit ootte mieltä dpo3 vai dpo 1? Jos oisin tikkuja uskonut niin ois jääny simpat tallettamatta. Onneks runsas ilmailu kertoi muuta. :D
Limailu* ennakoiva tekstinsyöttö. :'D
 
Theran, joko oot testannu? Mulla oli tuosta pikkukakkosesta ollu ovis ihan hullun aikasin, tyyliin kp 8-10. Ei tietenkään testattuna, mutta ultran perusteella. Niin että kaikki on mahollista, ja kovin nuo sinun testit siltä näyttää.... ;)

Mie testasin nyt sitte ihan tyylipuhtaan negan pc:llä. Dippasin sen niin syvälle ko mahollista niin nyt humahti väri kerralla tikun läpi eikä jääny roikkuun reunoille. En jaksa ees kuvata ko on niin nega. Mie jään varmaan taas taustalle oottaan niitä menkkoja. Aivan suunnattoman raskaalta tuntuu niitten oottaminen. Huoh.
 
MiNalo Mitäs minä sanoin...älä heitä kirvestä kaivoon :)
Sulla on niin hienot ja selkeet viivat, ettei mitään hätää.
Nyt vaan koitat rauhoittua ja olla stressaamatta ettei sen takia sit tuu kesken.
Jos sul oli pissa ollu laimeempaa, tai jotenkin vaa tuli hailakampi tohon puikkoon. Minä en usko et nää testit on kovinkaan aina tasalaatuisia vaikka pitäisi, niin niissä voi olla paljonkin eroja samalla valmistajalla.

Theran mä en nää mitään...aamu sokeuskohan vaivaa :sleep:

ON Odottavan aika on pitkä...ei viitti vielä tikutella ovistakaan.
Kun on lääkkeillä tyhennetty niin ajattelen, et voiko se sotkea sitäkin asiaa vai tajuaako se kroppa, et nyt olis sit aika ovulaation sittenkin tossa kohden (n)
 
Pupelaattori ja theran ja mulla taas aikainen ovis (varhaisultran mukaan n. kp 10, seksiä vain kp 8 ja 22) esikoisesta :) eli yli 2v tasan 28 kiertoa, ja sitten tärppi tulikin tollasesta ei jaksa yrittää kun tutkimuksiin lähdetään kierrosta..
 
noi minun ovistestit on kyllä ihan susia.
ebay.comista jotain pinkkikantaisia mitä lie testejä.

Oireet on samat presiis kun viime oviksen aikaan mutta noi liuskat ei hievahda mihinkään.

Sitten ku löysin ihan kipaleen jotain niitä promatriksia niin johan bongahti.

:D onneksi on hyödynnetty parin päivän välein ja eilen pensseliä :D

Tästä lähin siis ebaysta vain promatriksen oviksia kiitos :D ( siis jos tarvii..hope not :D )
 
Theran mitä näyttää? Mulla tuli samanlainen viiva sillo yks ovis apteekin omaan. Sit taas ku olin raskaana ovistikku oli negahailu vaikka r.testissä selkee viiva :D Peukut!

Täällä palstalla piinali joskus sellanen nimimerkki ku NelHm jos en väärin muista. Hänellähän oli niitä superoviksia, ovis tikut pitkään plussaa ja r.testissä aina samalla tosi selkeä pinkki viiva! Hassua! Mutta jännällä odotan mitä Theran tikut näyttää aamulla!!
 
Pupelaattori. Halaus! Odottavan aika ON pitkä!! Etenkin imettässä kun lupaavia oloja oli niin paljon! ! Mut sit ku ne alkaa niii ;) mullaki maholehmällä napsahti tokasta kierrosta :D tosin suurta iloa siitä ei ollu mun kohdalla.

Ylihuomenna gyne. Näkee auttaako ne hormonit. Sit odottelen klinikan soittoa josko uskaltais niitä hoitoja :censored:

Muoka Mimmi , sinnekin halit! !!
 
Theran, tämähän menee jännittäväksi ;)

ON: Täällä kp2 meneillään, sieltä se täti tuli ja harmitus oli lähinnä nolla. Tässä on nyt niin hirmuisesti kaikkea, että varmasti vauvajutut jää taka-alalle väkisin, sitä paitsi mun paras ystävän la on alle kk päästä. Sithän meille tulee vauva kuitenkin, miinus kaikki ikävyydet ja yöheräämiset jne :"D
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Hei hätähousut! vietän täällä aikamoisia piinapäiviä, pp6 meneillään toisesta IVF:n tuoresiirrosta, siirrettiin yksi blasto viime keskiviikkona. Ajattelin teidän ammattilaissilmille laittaa näkyviin mun tän aamun tulokset, haluaisin kai saada jonkun vain sanomaan mulle että olen hölmö ja kuvittelen liikoja minkä itsekin tiedän vallan hyvin mutta ne aivot.... minkäs niille voi!

Eli dippasin tänään One Step ovistestin joka lähti jotenkin vähän tummumaan vaikkei kuitenkaan täysin, mutta silti hain David ovistestin myös ja vielä sen lisäksi sitten One Step r-testin. Noin suurinpiirtein testiajalla olin näkevinäni jotain varjoa (ei viivanpaikka vaan kuin varjo väristä) r-testissä ja kissalle lääkkeen annettua aloin zoomailemaan saisinko sitä kameraan asti. Siinä se testiaika sitten ylittyi kun zoomailin, joten ymmärrän kyllä että tämä on roskiskamaa JA OneStep josta kyllä tiedän hyvin että antaa turhia. Tämän kaiken lisäksi vielä testitikku on vanhentunut 9/2013, joten sanokaa mulle pliis että olen vain piinapäissäni aivan harhakuvitelmissa!
Varmasti se epätoivo mikä aivotkin sekoittaa yhdistyy nyt siihen että en koskaan ole saanut näihin testeihin yhtään mitään. Ja elämäni aikana vain kerran roskishaamun, Pregcheckiin ja sekin oli jonku ainakin 1-2h testiajan jälkeen.

Täytyy vielä tähän heittää ne perinteiset että kyllä paljain silmin näkyi paremmin kuin kuvassa, sen takia aloin kameran kanssa sähläämäänkin alunperin.

Sorry tämä kauhea lässytys vielä, tässä nyt ne kuvat. Eka on vähän testiajan jälkeen ja kuva missä on varjoja on kuivana eli noin 1h testiajan jälkeen.


 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja mimmi92
Mandala, kyllä tuossa minusta aika selevä plussa seisoo :) Emmie usko että tuommosta viivaa tekkee testiajan jäläkeen ihan vain huvikseen. Mie aina hikkoilen nuitten roskishaamujen kans ja tuo sinun viiva ei tosiaan oo semmonen olematon ehkä-viiva ko mulla :D Tietenki kannattaa tehä vielä heti huomenna uusintatesti ;)

Tammityttö, sie niin tiiät :) Heikkoina hetkinä oon jo miettiny josko lopettelis pikkuhiljaa imettämistä, mutta en sitte kuitenkaan halua ko oon hiljaa mielessäni suunnitellu jatkaa sinne parivuotiaaksi mikäli vauveli vain suinki haluaa. Tai no taaperohan tuo jo on... :)

Theran, täällä jännätään!
 
Mandala : Kyllä tuossa viiva näkyy ja selkeä sellainen :O <3 Mulla myös niin, etten ikinä oo minkäänlaista hailuraa viivaa edes saanu testeihin. Ja kun se eka viiva sieltä sitten pärähti, niin se oli menoa. :) Tuloksena nyt reilu 4kk neiti näppärä <3
 
Mandala ihanku jotain olis? Eihän sulla näy mikään Pregnyl vai oliko sulla sitä käytössä ollenkaa? Blastoista näkyy kyl aikaisin jos raskaana :) Peukut.

Tässä eilisen päivän ja aamun ja tän aamun ovistikut. Ihan vaan huvikseni :) jännä nähdä torstaina mitä ultra sanoo kierron käynnistymisestä. Tosin nää hormonit sotkee :)
http://aijaa.com/CXhtPi
 
22.7. mä pistin ovitrellen irroitukseen kun 24.7. oli punktio. Joten ei pitäisi se ainakaan näkyä. Mutta joo kyllähän mä itsekin tiedän, että ei auta muu kuin testata varsinkin kun tämän testauksen olosuhteet oli näinkin epämääräiset, kuten kuvasin.
Virallinen testipäivä on tulevana sunnuntaina, mutta ajattelin että voisin nuo muutamat one stepit vihdoin käyttää pois kaapista (ovat luomuyrityksen ajoilta jääneet) kun sitten testipäivää varten tulee CB:t postissa tällä viikolla.
On tämä kyllä rankkaa voi hitto :whistle::cautious:
 

Yhteistyössä