Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Te jotka seuraatte lämpöä. Mulla onkin nyt tässä kierrossa ihan minimaalinen mahdollisuus olla raskaana (ovulaation aikana keskeytetyllä oli tosi lähellä loppuun menemistä). Nyt pitäis olla ehkä dpo4 ja lämmöt romahti 36,1 asteeseen
Ei ne nyt kovin korkealla ole muutenkaan olleet :cautious: max 36,4 (ovistikut selvää negaa vihdoin ti lähtien). Kp26/28. Tossa vielä lämpökäyrää http://aijaa.com/Tff6J3. Alamasua kuumottaa jännästi...semmonen lämmin tunne siellä :rolleyes:

Cristal3 ja tada ihanat viivat teillä :love:
 
No voihan se vielä plussaksi muuttua. :rolleyes: Etenkin jos ovis on ollut myöhemmin. ;)

Mä kävin katselee raskauskeijun sivuilla että tilaisko pitkästä aikaa r-testejä. Yhteenkään herkkään liuskatestiin en enää koske. Havaitsin että rfsu puikko ei antanut mitään ylimääräisiä viivoja. Eli niitä ja ne on 10mlU. Vaikka raskauskeijun sivuilla väitetään 25mlU mutta pakkauksessa luki 10mlU.:D Ensi viikolla pistän tilauksen menee :)
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Jaahas, voisi taas herätä täällä aktiivisemmaksi itse.. viime kierto loppui lopulta kestettyään 41 päivää :) Pisin kiertoni tähän mennessä... Nyt pääs alottaa yk10 letrojen kera.
Nyt ollaan jo kp6 puolella mutta yöhän se vasta on. Illalla kp5 ovistesti:http://aijaa.com/LXzdBf
Taas jaksaa toivoa että josko tässä kierrossa... noo, sen näkee sitten :p
 
Isosti onnea plussanneille <3

Olen täällä taustalla seuraillut ja jännitellyt mukana.
Koittanut pitää ajatukset poissa haaveista, mutta kummallista mitenkä se alkaa taas nostamaan päätään, kun ovis aika juuri sivuutettu.
Tänään tuli aamusta veristä vuotoa...lienee sitten oviksen loppumisesta tai kilpparista johtuvaa...tiedä häntä, kun ei kovin usein ole mitään välivuotoja ollut.
Toiveet on kovat, mutta en jaksa uskoa edelleenkään että koskaan vauvaa saamme. Eli täys luovuttanut olo jatkuu.
Testailusta mietin että jos nyt malttais odotella alkaako menkat...kuten niin monesti aiemminkin :D
Kaapissa olevat testit saattavat kuitenkin alkaa poltella liikaa jossain vaiheessa :p
 
Ööö onpas outoa? Nyt siis dpo5 tai dpo6 ja sain ilmasiks noita promatris testejä raskauskeijulta niin ajattelin kokeilla kun en oo ennen käyttänyt ja tässä tulos:




Oudon näköinen ei varmaan kovin laadukkaita nää :D

Pahoittelut omanapaisuudesta, laitan tän viestin vaan äkkiä kännykällä
 
Viimeksi muokattu:
Joo, helteitä piisaa. Mulla on eilisestä asti ollu jotain ihmeellisiä maha-oloja. Nyt kuitenki vasta dpo 5 joten mitä lie..
eilen olis oviksen pitänyt olla mutta enhän mä nyt lintsillä mitään tuntenut kun oli niin hauskaa ja jännää kaikissa hurjissa laitteissa. Mutta eiköhän toiki mun aikasemmin laittama kuva nega oo :/ Jotenkin osasin ennustaa ettei tässä kierrossa ovuloida että eiköhän meillekin se plussa tuu Tammikuussa niinku kahesta aikasemmastakin.
 
Lempeä nyt vaan melinda, ei siitä ainakaan haittaa oo ;)

Nyytikkii, toivotaan parasta! :love: Mutta näyttää kyllä vähän siltä, että väriä on levinnyt omituisesti :unsure: testaa huomenna uudestaan!

On: kuume ja flunssa iski. Kiva nyt yrittää kuunnella kehoaan, kun särkee joka paikkaan. :censored: Kp 12 o- testi negaa.
 
Kyllä ne pc:t on nykyään syvältä.
Siivoilin kaappeja ja siellä oli jemmassa yks paketti.
Pitihän se pois pissiä XD ( ku siitä vuodosta huolimatta ollu outo lämpö, karsee närästys ja tissikipuilu jne )

Se mokoma riivattu anto tunnin pidätyksellä viivanpaikan / rosishaamun ( näkyy paljaalla silmällä mut ei kuvattuna).
 

Yhteistyössä