Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Merka virheitä sattuu kaikille! :)

pisamapeikko :( <3

Theran hmm en tiiä näkyykö jotain.. Toivottavasti ei olis menkat eikä vaihdevuodet vaan vaavi <3

Aletheia tervetuloa! :) Toivottavasti pian tärppää!

Melinda en kyllä nää oikein mittään mutta vielä on aikaa onneks tulla plussa sulle!

Unna voi onnea vielä <3 Pidän peukkuja ja tarrasukkatuulia raskauteen! :p


Mulla menossa kuudes päivä Primolutien kanssa, ei vielä menkat alkaneet. Outoa, että luulin että ovis oli silloin kuin sen luulin bonganneeni, mutta menkat ei kuitenkaan alkaneet itsestään.. Nyt siis kai dpo15 tai jotain?

Tein huvikseni testin aamulla, Promatrikseen tuli ihan järkky viivanpaikka joten tein myös Pregcheckin ja siihenkin tuli ehkä jotain.. Laitan kuvaa kohta, vaikka aika epätodennäköistä et olisin edes raskaana..
 
Kuten sain mä oon tuijottanu sitä jo niin kauan että nään viivapaikkaa :D Mutta joo eipä se mailmaa kaada jos ei tulekkaan plussaa. Aika rennoin mielin tässä yritetään ja se on aika saletti varma et lapsi saa alkunsa tammikuun lopulla niin on nää meidän muutkin. :D ja syntyvät sitten lokakuussa
 
Viimeksi muokattu:
kuka geleetä mainosti??? en muista enään. tässä kierossa syöny niitä. kai niit voi muuten syödä ihan raskaana ollessakin??
Moi unna. Minä ainakin joskus kaaaaauan sitten kävin noita gelejä kehumassa jos jollekin ois avuksi. Kukaan ei vaan sillon noteerannut viestiäni niin en toisten sit tullu. Eli meillä vuosien lapsettomuus ja lopulta 06/2013 syntyi kaksospojat 3. Icsistä. Nyt sitten 10/2014 kokeilin gelejä ihan vaan kun hyvää kuullut. Ja ylläri tein 18.12. luomuplussan. Tätä ennen taas ilman ehkäsyä. Eli vannon niiden nimeen (y). Mä söin vaan ovikseen asti. Toiset syö plussaan asti. Söitkö gelejä siis???

Taustalta nicci rv 33+3
 
Voihan nyytikkii olla että sulla on pidempi luteaalivaihe. :)

Noista geleistä.. söin niitä viime syksystä kesäkuun alkuun ja ei mitään reaktioo..
Voi (n). Mulla oli seuraavanlainen coctail käytössä jos kiinnostaa joitakin. 1 gelee/pv kp1-ovis, berocca aamuisin, 1 maitohappo/pv, helokkiöljykapsel 2-3/vko (iho ei kestänyt enempää), 1 kalaöljykapseli ja valkosipulikapseli aamulla. Magnesiumia ja sinkkiä muutama/ vko.

Ja tosiaan meillä takana pitkä lapsettomuus ilman syytä ja hoitoja 3 ennen ku pojat syntyi 06/13. Tän coctailin aloitin kokeeksi 10/2014 ja voisin sanoa että kohdallani onnistui :p.

Niin ja tosiaan joulukuussa oli niin paljon pikkujouluja ja bileitä että vähän toivoin ettei nyt tärppäis, et relataan vaan. Ja pam paksuna :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kiitos ihanaiset tuesta <3
Ei oikeastaan ole edes surullinen olo, on niin jo tottunut tähän et perseelleen menee niin ei oikein odota enää mitään.
Torstain nla lääkäriä odotellessa mennään nyt.
Eilen ostin pc:n puikon et huomenna testaisin taas mut ei taida maksaa vaivaa...

Theran Minä olen myös miettinyt tuota ikä juttua et mahtaako se alkaa tehdä tepposia.
Mutta mehän ollaan vielä nuoria :)
Toivotaan ettei täti tulisi kyllään vaan haikara sitten aikanaan :)
 

Yhteistyössä