Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihana Kaaliperhonen, sä oot kyllä niin oikeassa ketjussa :D

Mä nimittäin just tsekkasin, kun olin WomanLogin laittanut 32 päivän kierrolle 7 päivän vuodolla, niin se tarjoaa ovista kp19. Kyllä se sieltä tulee :) kun ahkerasti tikuttaa :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran Kiitos...kävin hakemassa uuden digin ja pc:n liuskoja.
Me nimittäin nakattiin koko säkki ebayn testejä ja pc:t roskiin eilen aamulla kun digistä saatiin se raskaana 1-2vk tulos :/
Kauhee oksetus olo ollut tänään koko aamun.
Pitää pihistellä päivä pissaa tässä ja uitella pc liuska, et miltä se näyttää...onneks on noi vanhat tehdyt testit tallessa vielä niin voi vertailla. Digiä en taida vielä uskaltaa uitella, kun päivä pissasta kyse niin se ei varmana sillä näytä.
Huomen aamuna sitä en voi tehdä kun tänään lähdetään reissuun ja perjantaikin jää välistä...ehkä viikonloppuna tai maanantaina mikäli on enää mitä varten tehdäkkään.

Cristal hyvältä näyttää sinulla :)
 
Täällä tulee pinkkiä limaa eli veren sekaista limaa :/
Se siitä riemusta sitten ehkä.
Soitin neuvolaan niin ensiviikolle lääkäriaika ja mietitään sitten tilanteen mukaan mitenkä edetään.
Jos raskaus yhä kantaa niin sit sen mukaan ja mikäli on kesken tulossa niin mietitään sitten taas uusia juttuja sen puolesta.
Hemmetti et romahti taas maailma.
Tiedän ettei se välttämättä meinaa mitään ja on ihan normaaliakin et vuotoja tulee, mut...
Tuntui jo niin hyvältä ja oikeelta tää raskaus nyt oireineen ja kaikkineen niin olin varma et nyt se vihdoin sitten kantaa loppuun saakka mutta eipä taida vaan kantaa :cry:
Sweeny mulla tullut tässä kiinnittymisenaikaa dpo 8-11 tosi haalean ruskeaa ja ihan hitusen vaaleapunaista seassa.. Nyt kuitenkin loppui. Myös yhdessä normiraskaudessa oli vaaleanpunaista vähän valkkarin seassa vähän väliä viikolle kuusi asti. Tuulimuna raskaudessa mikä oli viimeksi ei kiinnittymiseen liittyvää vuotoa tullut.
 
Cristal Eihän tää voi mitään kiinnittymis vuotoa olla enää?
Sitä tuli silloin viime viikolla minun mielestäni ja oli aika saman tyylistä kylläkin mitä nyt tulee.

On minun entisellä työkaverilla ollu aikoinaan raskaana ollessa 6kk ajan vielä normi menkkojen oloiset vuodot ja silti syntyi terve lapsi ja kaikki meni hyvin.

Mutta tässä kun on näitä keskenmenoja jo ihan tarpeeks tullut niin ei kaipais ainuttakaan enää :(
 
Eihän se hätähousu malttanut olla digiäkin tekemättä...Edelleen näyttää raskaana 1-2vk :)
Pc:n liuskissa selvä muutos eiliseen verrattuna, eli on tummepi tänään ja päivälirusta vielä nää testit nyt tehtynä.

Pakko perjantaina koittaa liuska uittaa et miltä näyttää sit tilanne.

Yllä siis eilinen pc aamu pissasta ja alla äsken tehty päivä pissasta.

 
Tiedättekö kuinka vaikeaa on olla testaamatta kun ultra on tässä vaiheessa vielä turha. Mullahan on km jäänyt sisälle. Mitään oireita ei siitä ole ollut että vauvat on menehtyneet. Ultratutkimuksissa selvinnyt vasta. Ja nyt tuntuu siltä että jos testaan niin näen ainakin siitä jos kuolee taas. En luota omaan kroppaani.. :/

Sweeny hyvältä näyttää!

Cristal sinne samoin!

Ja jaksuja teille joita epätietoisuus piinaa.
 
Theran Uskon kyllä miten tekee mieli testata ja varmistella.
Itselläni ne kuitenkin ovat spontaanisti tulleet pois mutta se että alkaako viivat haalistumaan vai vahvistumaan on vaan pakko saada seurata.
Tosin nyt piti tehdä niin ettei stressata ja seurata mut kyllä tuo ihme vuotelu nyt saa minut testaamaan vaikka siitä seuraisi maailmanloppu.
Voivia sinulle kovasti, onneksi meillä on täällä hieno ryhmä mistä saa tukea <3
 
Sweeny pidän peukkuja että nyt pysyis loppuun asti. <3

Tilasin pari cb digiä tänään että loppuviikosta on sitten ehkä täällä paketti. Tosin kun mietin että lohduttaako sekään kun edellisessä km oli hcg 27000 vaikka vauvat oli menehtyneet jo muutamaa viikkoa aikaisemmin. Että sen 3+ olis silloinkin näyttänyt.. Että tulis nyt se ultra niin pääsisi piinasta..
 
Hei kaikki! Kai se on hypättävä mukaan tänne jännittämään kui käy.
Toista lasta toivotaan <3. Nyt menossa kp 26, tosin kierto on ollut aika epäsäännöllinen et saas nähdä. Pari viikkoa kai pitäs vielä kestää ennen testailuja.

Ihana nähdä täällä plussatestejä ja onnea kaikille plussanneille!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Sweeny ajattelin tulla tsemppaamaan sua mun kokemuksella. Mulla oli ennen tätä raskautta kaks varhaista km ja olin aivan varma että niin käy tässäkin. Mulla on ollut pientä ruskeeta tiputtelu vuotoa tähän mennessä rv3+6-rv6+2 ja sitten uudelleen rv7+4-rv9+0 (suunnilleen menkkojen ajankohtana molemmat) ja ihan kirkas verinen lorahdus, joka jäi siihen yhteen lorahdukseen rv10+3... Joka kerta oon säikähtänyt aivan kamalasti, mutta niin vaan mennään raskausviikolla 14 ja vuotoja ei enää ole ollut. *koputtaa puuta* Pikku rakas ollaan nähty ultrassa jo 3kertaa ja syke löytynyt dopplerilla rv9+4 lähtien :) kaikki voi siis mennä aivan hyvin vuodoista huolimatta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Eihän se hätähousu malttanut olla digiäkin tekemättä...Edelleen näyttää raskaana 1-2vk :)
Pc:n liuskissa selvä muutos eiliseen verrattuna, eli on tummepi tänään ja päivälirusta vielä nää testit nyt tehtynä.

Pakko perjantaina koittaa liuska uittaa et miltä näyttää sit tilanne.

Yllä siis eilinen pc aamu pissasta ja alla äsken tehty päivä pissasta.

Paljon sulla nyt pitäis viikkoja olla? :)
 
Ihania viivoja teillä!<3

tein tänä aamuna pc, viiva on vahvistunut, mutta en tiedä näkyykö hirveesti väriä, vai näkyykö ollenkaan :eek: onneks piina loppuu huomenna, kun tänään kp26/27, eli saa tietää alkaako menkat vai ei :) huomenna aamulla vielä pc uittoo ellei yön aikana oo hanat auennut.
 
Voi ihanuuksien ihanuus, kun täällä vain plussia vilisee! Paljon vauvaliimaa tulevaan.

Joka päivä käyn täällä lueskelemassa kuulumisia :) Olo on edelleen hyvä. Mahakramppeja tulee edelleen silloin tällöin, mutta mitään vuotoa ei ole näkynyt. Parina iltana olen ollut tiiviisti lähellä vessanpönttöä, mutta oksentaa ei ole vielä onneksi tarvinnut. Hirvittävä väsymys vaivaa. Ja kun täälläkin on puhuttu ovistestien käyttämisestä raskaustesteinä, niin oli pakko kokeilla. Tai siis ei ollut yhtään raskaustestiä kaapissa ja halutti pissiä tikkuun :D Omalta osaltani voin kyllä todeta, että toimii. Edes oviksen aikaan ei ole tullut tuollaista megaviivaa :)
http://aijaa.com/Pm5BAY

nyyttitervetullut ja papu 6+0
 
Täällä menossa kp33 ja menkkojen piti alkaa sunnuntaina. Menkkojen sijasta tällä viikolla on ollut pahoinvointia vähän aalloittain, ihmeellisiä itkukohtauksia, alaselän särkyä ja alavatsalla epäsäännöllisesti kipua ja paineen tunnetta. Oon tässä negatestejä tehnyt, mutta tämän aamun testiin oli ilmestynyt reilusti testiajan jälkeen jotain. Kaapissa odottaa yksi apteekin oma testi, mutta en haluaisi sitä vielä käyttää. Näitä halpistestejä tuli tilattua aikamoinen kasa pari kiertoa sitten ja niitä on tullut käytettyä aika surutta nyt.
Kuvassa ylempänä ovistesti ja alempana sitten tuon haamu/viivanpaikka mikälie. Sen verran haalea, ettei ota oikein selvää, onko siinä väriä.
Negatiivina:
http://aijaa.com/sKlKtF
Orginal:
http://aijaa.com/GDVhjE

Livenä tuntuu jotain näkevyn, mutta kuvassa vielä huonommin. Pitääköhän se uskaltaa vielä illalla testiä tehdä...:censored:
 
Kiitos!!
Ihan uskomatonta. Lääkärin mukaan mulle ei pitänyt tulla edes ovista tässä kuussa.

Testillä tosin pongasin sen, mutta kuulemma ei ollut johtofollia, niin olin jo luopunut toivosta. 2 kertaa oltiin niihin aikoihin.

Toivon ja rukoilen että pysyy mukana loppuun asti!!
Ei ollut vielä toukokuisten ketjua. Milloin Theranilla oli la?
 

Yhteistyössä