Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt löysin sen mitä olen sanonut sen jälkeen mitä odottajiin olen kirjoittanut. Ja pahoittelut kaikille täällä oleville että olen yrittänyt johtaa teitä harhaan tällä viestillä. o_O
"Odotusryhmät.. En tiedä.. Jotenkin en tunne vielä kuuluvani niihin.. Vaikka tänä aamuna kun silmät sai auki niin vatsassa pyörähti ympäri ja mietin jo että meinaako oksua lykkää." :oops:
 
Theran elä välitä! Minusta et ole johtanu harhaan yhtään ketään. <3

Asiasta kukkaruukkuun. Tai siis tämän ketjun pääaiheeseen. Tässä olis himotestaajan iltatesti. Tällä kertaa kuva on kyllä vasta n. puolen tunnin kohdalla otettu. En muistanukaa kuinka hemmetin vaikeeta on saada nuita hailuroita näkymään kameralla! :mad: Livenä nään kyllä selvästi viivaa...mutta onko viivanpaikka, se selvinnee parin pvn sisällä. :sneaky:
http://aijaa.com/OriIId
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo Testiviivoista on muuten todella vaikea saada kuvaa, vaikka näkyisi ihan selvästi.

En malttanut aamuun odottaa...

Hieman hirvittää, kun minullakin ollut lukuisia keskenmenoja.. Nyt olisi 3+1 tai kai virallisesti jo 3+2. Miten edes mahdollista, että testi näyttää noin. Ovulaatioajankohdan tiedän tasan ja tarkkaan, joten viikot ei heitä!
 
No onhan tää jos ihan rehellisiä ollaan, niin muuttunut viivojen tiiraamisesta ja niiden jännäilystä raskausoireiden vertailuksi ja pelkojen jakamiseksi...

Anteeks nyt, mutta mun mielestä tää on vaan väärä ketju. Täällä kuitenkin ihmiset toivoo viivoja ja raskautta, eikä halua välttämättä kuulla toisten, siinä onnistuneiden, oireista ja ultrista ym. Tottakai niistä voi kertoa kuulumiset, kun täällä ihmiset tuntee, mutta ei sitä itse keskustelua tarvitse täällä jatkaa. Nyt jää muiden haamut ja testit vähän tämän varjoon.

Ja joo voi käydä mitä vaan, pelkoja voi olla ym. Mutta suuri osa antaisi mitä vaan että olisi tossa tilanteessa.

Joten voitasko palata tän ketjun alkuperäseen ideaan? Itse en ole montaa viestä kirjottanut, kun en ikinä niitä viivoja tunnu saavan, silti olen sivusta ahkerasti seurannut, ja haluisin niitä jatkossakin tiirailla.
 
http://aijaa.com/amyoIv
Tämän aamun uitto. Pakko nyt uskoa, mutta mieli on myllerryksessä. Heti alkoi stressaa monen et meneekö kesken, onkohan tuulimuna jne. Mut yk2 kierukan jälkeen tärppäs ja olen hämmästynyt miten näin nopeaa kävi tärppi. Gelee? :D oireita ei ole kuin menkkajomoa, rinnat arat niinku ennen menkkoja. :eek:

Pahoittelut kp1:stä :( onnea plussanneille ja vauvaliimaa paljon. Jään varmaan taustalle kuikuileen ja tihrustamatta viivoja. :)
 
dpo 1, kp 21/35. Ovis ollut 100-varmasti eilen: Toissapäivänä tuli tikkuun plussa ja eilen oli kaikki ovikseen sopivat oireet himoineen ja limoineen läsnä pari tuntia :ROFLMAO: Miksei nämä päivät voi kulua nopeammin? :) Odottavan aika on niin kamalan pitkä... Ja nyt toivotaan tietysti, että plussausiltana harrastettu seksi kantaa pitkälle, koska mies tuli eilen kipeäksi (n)

Mies ei tiedä ovistikutteluista mitään, en halunnut saada hänelle stressiä tai suorituspaineita asian suhteen.

Mulla ei edelleenkään ole raskaustestejä kotona, enkä ole edes tilannut :) vasta, kun dpo alkaa kahdella numerolla, niin voin harkita jonkun (herkän) halpatestin ostamista :D
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupossu
Oi taas on ihania plussia tullu!!! <3 Onnea onnea teille :)

Kp2.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Voisin huutaa.. :cry: Harmittaa ihan hemmetisti, et meni taas näin. Luteaalivaihe jäi toosi lyhyeksi taas jälleen kerran.
Mietin jo, et yritetäänkö nyt ees seuraavan kahen kierron aikana ollenkaan.. :/ Tai jos yritetään niin, tjottailulla. Et en testailis.
Ko mulla on oma laihutusprojekti menosa ja jos nyt tulis raskaaksi, niin kyllähän se vaikuttas tohon projektiin. Et jos nyt vetäis vielä pari kuukautta täysillä pt:n kanssa ja sit antais luvan tulla, ko ois saanu eka kroppaa kuosiin.. (n):unsure:
 
riepuliini oot kyllä oikeessa siinä et täällä on päässy tuo keskustelu vähän rönsyilemään. Välillä saa lukee monta sivua tekstiä ilman ainuttakaan testikuvaa tiirailtavaksi. :D Mutta pinon nimessä lukee myös "piinailijat". Siihen kuuluu oireiden pähkäilyä ja sitä jännittävää odotusta oviksesta lähtien. Ja musta on kiva lukea raskaana olevien kuulumisia..Riippuu varmasti ihan ihmisestä kuka tykkää ja kuka ei.

Onnea tuhannesti aletheia ja rutkasti vauvaliimaa mukaan! :love::)

Mun testi oli kyllä tänä aamuna nega. :( tai livenä näkyy viivanpaikka, mutta kuvassa testi on täysin blanco! Täytys varmaan hakee kaupasta pc:itä mutta tänään en kyllä kerkee..
http://aijaa.com/J1QtvM
 
omaa napaa hiukan.. se tunne, kun ajattelet, että nyt teet viimeisen testisi ennen ar-ultraa ja testi on viallinen.. :D testiviiva ja kontrolli viiva molemmat jää raidalliseski eikä väri leviä niihin kunnolla, joten sävyeroja on turha enää tiirailla :LOL: muille käynyt samoin?

Hyvät arvon naiset. Minusta on turhaa vääntää täällä :cautious: Eihän tässä nyt voita mitään. Sekin, että aletaan rajaamaan ketä saa keskustella missäkin.. kävin toukokuisissa kurkkaamassa ja sielä oltiin saatu haloo siitä jos loppukuun huhtikuiset on toukokuissa, että saako olla.. siis woot..:ninja: en sinne vielä ole liittynyt, mutta uskaltaako edes jos aletaan vääntelee asioita.

Onnea plussanneille. Ai niin huomannut tuota agressiivisuutta ihmisissä ihan in real life myös.. en tiedä vaikuttaako tuleva syksy, mutta selkeästi ilmassa tuntee, kun on ihmisten ilmoilla.
 
Onnea hurjasti digi tuloksista tänne, hienolta näyttää! (y)

Pahoittelut Maicy :(

Mä olen ollut vain yhden oman kierron testailujen verran mukana täällä ja koin sen todella lohdulliseksi, että elämän eri tilanteista ja eri kokemuksilla oli ihmisiä ketkä viitsivät kommentoida kun itse paniikissa täällä höpisin, vaikkei se aina ollut pelkkää testien postailua. Ei se välttämättä aivan hirveän hedelmällistä olisi jos täällä olisi vaan tikkukuva tikkukuvan perään ilman kommentointia, että kyllä se 'piinailu' on mun mielestä todella iso osa tätä ketjua.
Ymmärrän ettei kaikki ajattele näin, mutta mun mielestä ne ekat ultrakuulumiset jotenkin vähän niinku kuuluu hommaan, jos täällä on kerran piinailtu koko kierto. Mutta lopetan itse tässä sivuraiteilun.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3 ja Wolt
Kuvasaastetta ankean näköiseen aamuun;
Eilisillalta, dpo6 http://aijaa.com/4lECGv
Tältä aamulta, dpo7 http://aijaa.com/KZhTlw
Törkeitä viivanpaikkojahan siellä, mutta eipä tuota vielä muuta ootakkaan. Varsinkaan noilla testeillä :cautious:

Ja kirjoittakoon täällä tasan ne ketkä haluaa, mitä haluaa, myös raskausjuttuja. Jos joku ei sellaista halua lukea, on välilehti aivan helppoo sulkea ja lukea vaikka uutisia. Aikuiset ihmiset, voi hyvää päivää (n)

Theran, ole kiltti ja jatka täällä vielä ainakin hetki kertomassa kuulumisia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja pikkupossu
Oi onnea kaikille uusille plussailijoille!:love: ja halit negailijoillle ja uuen kierron alottaneille!
Pakko itekki vähä päästä soppaa hämmentämään että mihinkä se hätähousu testailija viivan himostaan pääsee vaikka siinä tikussa nyt ne kaks viivaa näkyski...
Ja sitte omaa napaa...ma iltana oli niiiiin selvät ovis oireet että ei tosikaa vaikka ne tikut oli vaan yhtä valkeutta..eilen ei mitään mutta tänään.. täällä sitä töissä mietitään että moneltakohan ukko on tänään kotona ku on taas niin kosteeta ja halukasta että!:whistle::p Ja ku maanantaina oli vasen munasarja luovuttamassa pikkupikku munasolua etiäpäin niin nyt on just samat tuntemukset oikeessa...(n) että tietääpä taas mitä illalla tekee:ROFLMAO: mutta voinko mä ovuloija kahesti vai mitä tää mun kroppa nyt tekee?
 
Foolihappot käytössä koska se on tärkeä lisä niin alkiolle kuin itsellenekin. Minulla on käytössä Foliver 1mg foolihapot.
En tiedä onko se pelkästään respalla saatava valmiste.

Pumpeliina ja Aletheia Hurjasti onnea plussauksesta :)

Sadeyes Niin...minä en kyllä missään vaiheessa ole ainakaan itse ymmärtänyt, että Theran tai kukaan muukaan täällä olisi vannonut kirjoittavansa vain ja ainoastaan tällä palstalla.
Itseasiassa olen ymmärtänyt, että nimenomaan pelottaa siirtyä odottavien porukkaan.
Mutta olipa niin tai näin, niin ei kai täällä ole kenelläkään ilmoitus velvollisuutta missä kirjoittelee ja mitenkä paljon, saati että siitä tarvii kenenkään alkaa aukomaan päätään.

Pitäiskö Theran perustaa faceen odottavien porukka. Siellä kun joutuu olemaan nimellä niin vähentää sitä turhaa huutelua kummasti?
 
Lisbon..niin kun varmaan oot lukenut niin mun kokemukset on aika huonot noista.. voihan olla että toisella jopa näyttäis mut itsellä kyllä usko meni noihin.. :ninja:
Joo, oon lukenut. Vaan näkkyy noita on pussillinen tuolla kaapissa ni samahan nuo on pois tuhlata. Mutta en mie kyllä vakavissani nuita ota :D Tikutellaan pc:llä sitten kun on isommat dpo:t, jos on tarvetta. Ei täällä kuitenkaan mitään erikoisia oireita oo, paitsi järkky väsymys ja koko eilisen nykytti elohiiri keskellä kohtua :whistle: Niin ja kaikki ylösnousemiset pitää tehä hiiitaaasti, muuten repäsee niin kipeesti.
 

Yhteistyössä