Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei! Täälä olisi uusi himotestaaja vauvakuumeilija. Ensimmäinen nyytti olisi yrityksen alla ja välillä epätoivo valtaa tämän keltanokan. Toivottavasti täältä saan tukea tähän urakkaan (kun ei tuo ukko oikeen ihan kaikkia kotkotuksiani ymmärrä :D). Ja oikeastaan ensimmäisenä murheen kryyninäni olisi ovulaatio ja luteaalivaihe. Olen tikuttanut ovulaation kp 24 ja nyt olisi 16 päivää tuosta. Uskallanko alkaa toivoa parasta jos tänään menkat eivät alakkaan vai voiko luteaalivaihe olla pidempikin kun oviskin on ollut noin myöhään?
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Theran
Maicylle pahoittelut

Onnittelut kaikille, jonka testi jotakin katsomisen arvoista näyttää :)

Tänään dpo 9 ja testiviiva on kyllä voimistunut. Itse näen kemiallisen tai varhaisen keskenmenon mahdollisuuden vielä tosi suurena, joten näen sen eiliniltaisen digin vain varmistuksena sille, etten ihan omiani nähnyt testissä.

Tänään tein PC:n ja RFSUn 2,5 h pidätyksellä. Eka kuva 5 min kohdalla


Ja toka kuva reilu 10 min kohdalla kuvattu, ehkä jopa 15min..


Kuvittelenkohan vai onko vahvistunut tosi nopeesti!?! RFSU näyttää hailakkaa haamua, mikä kuvassa ei kyllä näy, mutta tuo PC..
 
Lisbon, kyllä siinä viiva on kun oikein tirkistelee, mutta omalla näytölläni en siihen ainakaan saa väriä. Mahtaisiko kyse olla viivanpaikasta vai kusettaako kuva vain sen verran ettei hailakka väri näy. Tiedä häntä. Toivotaan kuitenkin parasta :)
 
Voi että mä niin odotan että pääsen töistä kotiin tekemään yhen (tai kaksi) tikutuksen. Oon koko työpäivän pantannut, että olis mahdollisimman hyvä liru. Jestas sentään :D
Ihmeellistä nippailua on kyllä koko päivän ajan ollut, ei sellaista menkkajomotusta ollenkaan. Vaarallisesti vaan toiveet noussut tämän kierron suhteen. Entä jos tuleekin pettymys :(
 
Mitä raskaustestiä te konkarit suosittelette? :D Aiemmin olen tehnyt plussan jollain apteekin clinicillä, mutta mietin että varmasti on halvempiakin vaihtoehtoja olemassa? :) Raskauskeijun herkistä kuullut ja lukenut huonoa - kehukaa, moittikaa :D Tikku vai puikko?
 
Vaikka en konkari sillai olekaan niin kyllä se cittarin pregcheck tuntui hyvältä testiltä, paketti (2kpl) liuskoja maksaa vajaa 3eur.

Toisaalta aion itse varmaan tilata isomman nipun kotitesti.fi sivulta mistä ennenkin tilannut ovistestit sun muut. Ainakin nyt viimeksi sain jo 6 päivää alkionsiirrosta jotain näkyviin niihin, eli mun mielestä tarpeeks ajoissa kai. Se on kaiketi siis dpo11 alkion hedelmöittymisestä laskettuna, eli ei hirveän ajoissa itse asiassa, mutta siirroissa ne itsellä menee vähän eri tavalla. Kyllä pregcheck näytti pp8 paljon vahvempaa plussa kuin ne kotitestin omat, mutta kivampi tilata isompi nippu halpoja ja sitte vaikka varmistella PC:llä päälle :D

Ja liuskoista tykkään itse enemmän, eipähän tarvi availla niitä sitten eikä se puikon "lasi" heijasta mitään ylimäärästä eteen :D
 
Meni vielä ylitöiksi, hitto että oli rakko räjähdyspisteessä kun pääsin kotiin!
Mutta eipä tossa tikussa taida väriä kyllä olla, livenä näkyy joku viivanpaikka kyllä. Ja sitä on tässä jo kateltu ihan tarpeeksi :mad:
Piti samaan liruun kastaa myös apteekin oma testi, mutta eipä sitä mistään löydy. Digi kyllä on kaapisa, mutta saa odottaa alkuviikkoon...

ja niin, sitä linkkiä testiin: http://aijaa.com/ir2jGD :unsure:
 
Theran, ei varmaan ikinä oo ollu näin pitkää kiertoa. Eikä mitään vuotojakaan, edellinen kierto 29pv ja sitä edellinen 31pv, aika normeissa siis pyörinyt.

Oon kokoajan testannut näillä raskauskeijun halppiksilla, jos alkuviikosta digi antaa negatiivista niin pakko varmaan soitella tonne terkkariin ja kysellä lääkäriaikaa :unsure:
 
Täältä huutelee väliin yks tällä palstalla roikkuva taustailija joka vois kans tulla faceryhmään jos Theran tai Sweeny sen aikoo perustaa?!!!
En ole missään odotuspuolen palstoilla enkä aiokaan. Täällä käyn kurkkimassa sillon tällön vielä.
 

Yhteistyössä