Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

onnea Mimmi!!! :love:

Lisbonin kuivassa testissä näen jotain. Väristä en tiedä. VAhvistumisia!

Hei kääk siis mitä testejä kandee tilata?? haluan liuskatestejä ja monta :D
Yleensä oon tilannu kotitesti.fi:stä niitä Sofi testejä mutta halpa-testi.fi:ssä on ilmeisesti wondfo testejä. Niistä mulla ei ole mitään kokemusta. Ainakin ton videon perusteella näyttäis olevan yhtä leveitä kuin PC:t mikä ois ainakin kiva juttu.
Antaako vääriä haamuja? viivanpaikat jätän aina omaan arvoonsa, tosin en niitä kyllä koskaan ole myöskään millään saanut.

Kävin siis hakemassa yhden pakkasukon kyytiin äsken niin täytyy testivarasto samantien saada täytettyä :D kymmenen päivän päästä virallinen testipäivä, mutta nuo 5päiväiset alkiot kiinnittyy 1-4 päivää siirrosta ja lääke mikä antaa positiivia testituloksia häviää kolmen päivän päästä joten... :ROFLMAO::D
 
Kiitokset onnitteluista!

Pelottaa vaan mitenköhän käy kun viimeksikin tärppäsi yk 18 ja keskenhän se meni. Noh ei auta kun vaan odotella ja koittaa olla ressaamatta :)

Mandala tsempit että nyt tarrais kovasti kiinni! :)
 
Onnea mimmi ja sulle ja mandalalle lähetän täältä oikein kovasti vauvaliimaa!(y):love:
Tein äskön o-testin ja yks viiva..eli kertokaas kokeneemmat ja viisaammat että aattelenko mä tän homman nyt oikein.. la-ti tikutin ovista eikä tullu ku yks viiva, tiistaina oli kunnon oireet ja keskiviikkona ei mitään ja en ees jaksanu sillon tikuttaa. Noh, eilen sitte oli taas ovis tuntemuksia, ei niin vahvoja ku tiistaina mutta tikkuun tuli selkeä, ehkä sanoisin jopa että vahva viiva, ja tänään taas ei mitään. Eli oliko sitte eilen dpo-1 ,tänään dpo0 jne...?(n) tämä siis tänään sarjassamme "tyhmiä kysymyksiä"...:LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Hei ihanaiset himotestailijat! Tarvitsisin apua testin pähkäilyssä ja olettaisin, että tästä ketjusta löytyy ne kokeneimmat testiasiantuntijat

Tein CB + testin iltapissasta noin 4h pidättämisen jälkeen. Kp 34/31-34. Ovis on yleensä kp 15-18.

Kävin ultrassa ja sen mukaan viikkoja on vasta max 6+0. Testi olisi tuon 6+0 mukaan tehty jo dpo 10.. Ja tämän perusteella epäilen ettei kaikki ole kunnossa...

Onko teillä kokemusta kuinka aikaisessa vaiheessa tuo CB +testi näyttää vahvaa viivaa? Viiva oli selkeä, tuli heti kun pissa siinä matkusti ja pystyviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva..
 
Keikaus näkyikö ultrassa jo syke? Tosi vahva viiva testissä kyllä. En lähtis mitään testin perusteella päättelemään. Alkuraskaudessa nuo arviot raskausviikoista heittää niin helposti muutaman päivän suuntaan tai toiseen. Ja sit seuraavassa ultrassa viikot voi olla ihan erit. Koitat nyt vaan nauttia raskaudesta. Onnea siis! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Keikaus
Täältä taas kuvasaastetta


Edellisiä odotellessa ärsytti, kun eka hailakka viiva tuli näkyviin dpo10 ja vahvistui vähän n. joka toinen päivä. Nyt olen ihan ihmeissäni, kun tuntuu, että vaikka monta kertaa päivässä testaisi, aina näyttää edellistä vahvempaa viivaa. Rfsu:kin näyttää jo ihan selkeää viivaa!!! Miten voi olla näin! Saan melkein siitäkin huolen aikaiseksi...
 
Onnea mimmi ja sulle ja mandalalle lähetän täältä oikein kovasti vauvaliimaa!(y):love:
Tein äskön o-testin ja yks viiva..eli kertokaas kokeneemmat ja viisaammat että aattelenko mä tän homman nyt oikein.. la-ti tikutin ovista eikä tullu ku yks viiva, tiistaina oli kunnon oireet ja keskiviikkona ei mitään ja en ees jaksanu sillon tikuttaa. Noh, eilen sitte oli taas ovis tuntemuksia, ei niin vahvoja ku tiistaina mutta tikkuun tuli selkeä, ehkä sanoisin jopa että vahva viiva, ja tänään taas ei mitään. Eli oliko sitte eilen dpo-1 ,tänään dpo0 jne...?(n) tämä siis tänään sarjassamme "tyhmiä kysymyksiä"...:LOL::ROFLMAO:
Eikös se mene niin, että dpo -1 = päivä ennen ovulaatiota, dpo0 = ovulaatiopäivä ja dpo 1 = päivä jälkeen ovulaation.
 
Juu, syke näkyi ja lääkärin mukaan vahvana

Itselläni (kuten valitettavan monella täällä) taustalla keskeytynyt km. Aluksi luultiin tuulimunaksi, sitten olikin jo alkio ja syke, mutta viikot jätättivät..

Tästä jäänyt aikamoinen pelko ja nyt ahdistaa, että sama tilanne kun viikot vielä noin pienet ultrassa Ja ovis ollut tuon mukaan tyyliin kp 23.

Meillä vauvan saaminen alkuun ei ikinä ole ollut helppoa ja tämä ylläri iltatähti olisi enemmän kuin toivottu.

Onnea kaikille plussanneille ja ymmärrän hyvin tähän ketjuun "jumahtamisen". Jos on km:iä takana, ei sitä raskautta hevillä usko, eikö uskalla siitä nauttia. Mielestäni enemmän kuin ymmärrettävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Wolt
Niin siis nyt on se dpo 10, jolloin yleensä olen ekan haamun saanut! ja eka viiva tuli jo dpo 7. Mies varmaan sais jonkun kohtauksen, jos ois kaksi :D En kyllä uskois, mutta tosi outoa on. Yleensä ei näy mulla näin ja kokemusta on ihan useammasta raskaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Keikaus

Yhteistyössä