Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pumpeliina. Hyvä viiva :) miulla oli samanlaine dpo 10- 11. Jokainen raskaus on erilainen ja hcg kertoo vaan et istukka toimii kuten pitää. Tutkimusten mukaan tyttösikiöillä on korkeampi hcg ;). Mullakin oli yhdessä raskaudessa dpo14 hcg jo 500 ja siitä vain pari pv eteenpäin jo 5000. Lääkärin mukaan tolkuttoman kova nousu ja huimasti yli kaksosraskauden km. arvon mut ihan yks jamppa siellä oli. :) Kaverilla oli hoitoalkuinen kaksosraskaus ja hcg oli täysin normaali "matala" ja lopputulos oli tosi ylläri eli homma voi olla kaikkea siltä väliltä :love:

Keikaus. Toivottavasti nyt kuitenkin kaikki on ok!! Kyllä ovis voi helpostikin siirtyä. Mullakin raskaudet on saanu alkunsa pääsääntöisesti kp 21-23 mutta myös kp12-13 oviksesta :) Peukut! !
 
  • Tykkää
Reactions: Keikaus
Pumpeliina hienot viivat tosiaan noille päiville! (y):love:

Keikaus ymmärrän toki huolesi noilla taustoilla. Mikäpä minä niitä pelkoja olen vähättelemään kun itsekin joka ikisessä raskaudessa sorrun ylianalysoimaan kaikkea mahollista. Mutta hienoa että syke näky, sehän on aina hyvä merkki! Tiedän kyllä ettei se takaa vielä mitään. Itselläkin kaks keskenmenoista ollu keskeytyneitä. Toivotaan että huolesi on täysin turha ja pikkuinen kasvaa ja kehittyy kohtupesässänsä! Tsemppiä ja tule jatkossakin kertomaan kuulumisia. :love::)

Minä edelleen epätoivoisesti uittanu testejä..Ja musta on hyvää vauhtia tulossa noitten Sofi-testien puolestapuhuja! :D Sen verran blancolta näyttää etten edes viivanpaikkaa saa näkyviin hyvälläkään mielikuvituksella! :ROFLMAO: Vähän hirtehishuumoria tähän negakiertoon ettei kovin ala masentamaan. :p
Tässä illan meganegatesti:
http://aijaa.com/vAJiCI
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Keikaus
Moikka!

Laitan teille kuvaa testistä. Tiedän, että nämä rfsu:n testit ei ole parhainpia, mutta kaupassa ei ollut pc:itä. Testasin iltapisusta ja siihen tuli toinen viiva ja näen siinä väriä. Nyt on kp 28/29-36 Elikkä kysyn teiltä testien ammattilaiset mitä olette mieltä?

 
Minni-83 väri on kummasti levinnyt melko leveälle alueella..eli voi olla värikertymä jollaisen oon joskys iteki kyseisellä testillä saanut. Mutta voi olla oikea viivakin! Selvinnee vain tekemällä uuden testin. Toivottavasti tulis plussaa siihenkin! :)

Liian aikasin hehkutin..nyt kuivuttuaan testissä näkyy viivanpaikka. En tiedä näkyykö se kuvaan asti.
http://aijaa.com/qMYLCB
 
Voi hitsiläinen. Mun piti laittaa testiajan kuva siihen edelliseen viestiin, mutta mun puhelimessa ei ole sitä. Toi kuva minkä laitoin oli testi ajan jälkeen. Testiajalla siihen alkoi piirtyä toista viivaa. Mä olen jotain sählännyt, kun se testiajan kuva ei ole puhelimessa :( Joo taitaa olla viallinen testi, kun viiva ei ole selkee. Mutta huomenna testaan aamupissasta uudestaan. Toivottavasti en sählää niiden kuvien kanssa.
Nyt se viiva näyttää tällaiselta

 
kp13 heiluteltiin peittoja. kp14 tuntui ovulaatio kipuja alavatsassa ja alaselässä ja tuli limoja. Kierto on 29-36 nyt on kp 28.Siitä seuraavalla viikolla en muista minä päivänä illalla kun olin menossa nukkumaan alavatsassa tuntui viiltäviä kipuja (varmaan kiinnittyminen). Mä olen jonkin aikaa nähny selkeitä unia yhdessä unessa mulla oli kaksosvauvat. Toisessa unessa näin yhdestä vauvasta unta. Kolmannessa unessa olin raskaana tein raskaustestejä ne siinä unessa näytti positiivista. Ja olen nähnyt painajaisia ja selkeitä unia noiden lisäksi. Nyt mulla on ollut hirveä nälkä joka ei mene ohi edes syömällä. Alaselkä on kipeä. Ja pää on välillä hirveän kipeä. Tissit on oikein turpotissit ei mahdu enään rintsikoihin ja sivuilta aikas kipeät. Hajuaisti on vähän liiankin herkkä. Ja välillä alavatsaa viiltelee. Nyt on dpo 14 jos tuntemukset ovulaatiosta piti paikkansa.
 
Kyllä taitaa kiinalainen mummo olla oikeassa. Tai ainakin toivon. Yritin kuvata mut se syö kaiken.
Eli tein aamuyöstä testin johon jo 3min kohdalla tuli jonkin sortin esiesiesihaamu...:cautious::eek: huomenna uudestaan.

(Kiinalainen Vanha mummo = tarjos bussissa paikkaa ja hymyili mun mahalle joka oli takuulla "kaavun" alla piilossa. Sama tapahtuu junassa ).


Onnea mimmi92:love:
 
Ihania plussia taas viivakaupalla, onnea!

Faceryhmään porukkaa!!! Hyvin on jo liitytty mutta lisää jengiä vaan. Mulle voi laittaa yvllä nimensä jos kiinnostaa niin lähetän facessa kaverikutsun ja liitän ryhmään?!
Tammityttö, Mimmi, Wolt?! Muut?!
 
dpo 3. Menkkamaista jomotusta ja paineen tunnetta, jota ei ikinä ennen ole ollut :unsure: Tunne, että menkat alkaisi koska vain, vaikka tosiasiassa niiden kuuluisi alkaa vasta 13 päivän päästä... Maha jäi "murisemaan", vaikka äsken söin... Viime- ja toissayönä oli tosi villejä unia :LOL:
 
Mimmi jee, onnea!!!

Miekään en lähe faceryhmään kun en muutenkaan uskalla siellä ees kirjotella toisten seinille tms :D tai uskallan jotaki, mutta oon vähän neuroottinen sen suhteen että kaikki mitä sinne kirjottaa jää muistiin ja lähes kuka vaan voi vaikka kuvakaappauksella ikuistaa jne. Tämmönen fossiili..

Ovistesti näyttää taas aika tummaa ja apteekin omassa samanlaista viivanpaikkaa ko viimeksi. Vaikuta ees kuvata, sama ko kattoo edellistä kuvvaa. Mutta on mulla se jännä tässä nyt että jos mie oikeasti bongasin sen oviksen niin mulla alakaa ens viikolla menkat ja kierto!!! Jos ei ala menkat niin sitte se ei tainnu olla ovisplussa ja saan siirtyä takasin lähtöruutuun. Plääh.
 

Yhteistyössä