Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jep... No, nää miun ei ollu pc vaan wondfo testejä netistä, mut taitaa olla "samaa" merkkiä? Viimeinen oli apteekin oma.

Väriä en tiedä onko, mutta valkoinen tuo "viiva" ei kyllä ole... Näkyy luonnossa semmonen ihme tummentuma kun testiä katsoo... Viivanpaikka siis mitä luultavimmin taas.
 
Voi hyvänen aika että on tylsää! Siis tän kierron kanssa. Nyt dpo5, tuntuu että oviksesta on valovuosi, ja toinen moinen olisi vielä odoteltava ennenkun on aika alkaa pissimään urakalla tikkuun.

Oireita toki on vaikka muille jakaa! Senverran fiksu kuitenkin olen, että tiedän, että nää ei voi mitenkään liittyä millääntavalla mahdolliseen raskauteen tai sen alkamiseen tai mihinkään muuhunkaan - enemmän ehkä huolettaa, että onko joku vialla vai voiko mieli oikeesti tehdä näin tepposet? Puhuin meinaan aiemmin siitä kohdun/munasarjojen "tiedostamisesta", ja se jatkuu edelleen! Nyt on siis ainakin viikon ollut päivittäin joku osa alavatsalla kipeä. Eilen illalla oli niin kipeä, että jouduin ottamaan panadolin. Kokoajan juilii. Oon toki diagnosoinut vaikka mitä munasarjasyöpää itselleni.

Lämmöt nousussa, tänään 37,1. Kohdunnapukka tosi takana, tosi kova ja tosi kiinni!
 
Miullakin ollu nyt keskiviikosta asti millon mitäkin kipuja ja koventuneet nyt perjantaista lähtien... Juilii, nippailee, jomottaa...

Kertokaa pysyykö viivanpaikat testeissä kuinka selvinä useita tunteja? Säästin ton aamuisen apteekin oman ja taas kyttäilin sitä, se viivanpaikka on selkeästi vaaleanpunainen edelleen. Himmeässä valaistuksessa harmaa, valon alla punertava. Huhhuh, voiko olla edes totta että ihminen on näin sekaisin!
 
Mäkin heitän lusikkani tähän pc-testien soppaan, huutelen tuolta lapsettomuuspuolelta tänne... Onneksi olen lukenut tätä ketjua, että pc:t antaa turhaa viivaa. Mulla näytti sekä liuska että puikko!

Taustalla yli 3,5 vuoden yritys ja elokuussa sain ihan ekan plussan, josta varhainen km. Silloin täällä testieni kanssa hyörin, mutta muuten pysytellyt taustalla.

Meillä nyt 3. PAS ja tässä mun pc:n viivanpaikkoja. Ja en todellakaan usko olevani raskaana, sillä eka testi pp9 ja nyt toinen pp11 (3-päiväisillä alkioilla) eli paljon tummempi viiva pitäisi olla.

http://aijaa.com/PM70Zc

http://aijaa.com/qVYh8K
 
Vilijonkka, tuo liuska on epäluotettava kuivana, mutta puikossa näkyy väriä kosteana :) Toivottavasti väri vahvistuu. Mähän saan kusastua testiin kuin testiin jonkun hailuran...

Lasketaanko noi pp:t siirtopäivästä? Mä olen piakkoin tulossa ivf-puolelle, toivottavasti ei nähdä siellä enää (y)
 
Heippa!

Tulin tuosta toisesta ketjusta täällä pyörähtämässä ja kysymässä vinkkiä kun täällä keskustelu käy niin kiivaasti tuosta pc:tä (tietämätön ja kokematon siis olettaa että kyseessä on pregcheck :D).

Ongelmahan mulla on seuraava: kierto 28 päivää, kuukautisten piti alkaa torstaina mutta ei näy! testejä tehty kolme ja kaikki pregcheckin, yksi päivä pissasta ja kaksi aamu, viimeinen tänä aamuna. Kaikki negatiivisia, ei edes sitä viivanpaikkaa :D Onko siis testeinä kuinka luotettavia ja kannattaisko kokeilla jotain muuta merkkiä vai yksinkertaisesti hyväksyä se surkea tosiasia, että raskaana tässä ei olla :(

Niin ja oireita on menkkamaiset kivut jo viikon, esiintyy enemmän aamusta ja aamupäivästä. Esim tänä aamuna olin ihan varma että menkat alkaa kun mahaan sattu, mutta ei. Valkovuotoa tulee ihan hirveesti, töissä monesti juossut vessaan side taskussa kun luulen että menkat alkaa, mut sit onkin pöksyt täynnä valkkaria. Nyt ehkä vkl vähän kyllä rauhottunut.
 
Välli, tää on kyllä anaalista. Voin kertoa.

Sisko ilmoitti tänään saavansa vauvan. Äiti tokaisi siihen että seuraavaksi meidän vuoro, jep. Meidän vuoro on ollut viimeiset kaksi vuotta. Vittu että
voi ihmisellä olla paha olla. Ja voin kertoa että tällä hetkellä mielessä ei ole ainuttakaan positiivista asiaa mistään. Olen kateellinen, surullinen ja aivan saatanan katkera.
 
Yrittäjä J Juu, pp:t lasketaan niin että siirtopäivä on pp0, eka päivä pp1 jne.

Toivottavasti ei nähdä IVF-ketjussa eli toivon, ettet sinne joudu. Mä siellä varmaan edelleen tulen pyörimään...

Sintukkanen Kyllä pc:t mun mielestä ainakin tähän asti on ollut luotettavia, mutta nyt näyttää vähän turhan herkästi viivanpaikkaa. Mutta toki voit olla liian aikaisessa vaiheessa testaamassa, jos vaikka ovis onkin jostain syystä ollut myöhemmin.
 
Välli, tää on kyllä anaalista. Voin kertoa.

Sisko ilmoitti tänään saavansa vauvan. Äiti tokaisi siihen että seuraavaksi meidän vuoro, jep. Meidän vuoro on ollut viimeiset kaksi vuotta. Vittu että
voi ihmisellä olla paha olla. Ja voin kertoa että tällä hetkellä mielessä ei ole ainuttakaan positiivista asiaa mistään. Olen kateellinen, surullinen ja aivan saatanan katkera.
Ymmärrän tunteesi. Voi, hali :( <3

Me ei noin kauaa olla yritetty, mutta ystävän raskausuutinen tähän menkkapäivään yhdistettynä meinasi tuoda oksennuksen. Olin ihan varma että oksennan, kotiin tullessa en enää pystynyt pidättelemään vaan lahosin lohduttomaan itkuun. Eli voin vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu :cry: <3
 
Heippa!

Tulin tuosta toisesta ketjusta täällä pyörähtämässä ja kysymässä vinkkiä kun täällä keskustelu käy niin kiivaasti tuosta pc:tä (tietämätön ja kokematon siis olettaa että kyseessä on pregcheck :D).

Ongelmahan mulla on seuraava: kierto 28 päivää, kuukautisten piti alkaa torstaina mutta ei näy! testejä tehty kolme ja kaikki pregcheckin, yksi päivä pissasta ja kaksi aamu, viimeinen tänä aamuna. Kaikki negatiivisia, ei edes sitä viivanpaikkaa :D Onko siis testeinä kuinka luotettavia ja kannattaisko kokeilla jotain muuta merkkiä vai yksinkertaisesti hyväksyä se surkea tosiasia, että raskaana tässä ei olla :(

Niin ja oireita on menkkamaiset kivut jo viikon, esiintyy enemmän aamusta ja aamupäivästä. Esim tänä aamuna olin ihan varma että menkat alkaa kun mahaan sattu, mutta ei. Valkovuotoa tulee ihan hirveesti, töissä monesti juossut vessaan side taskussa kun luulen että menkat alkaa, mut sit onkin pöksyt täynnä valkkaria. Nyt ehkä vkl vähän kyllä rauhottunut.
Oliskohan sulla pidentynyt kierto jostain syystä ja ovis nyt meneillään? Negaan uskoisin oli testi mikä tahansa. Tai sit sulla on ovis ollut myöhässä, jonka vuoksi menkat on nyt ns. myöhässä. Tikutitko ovista?
 
En tikuttanut mut olin kyllä huomaavinani kp14 oviksen kun sillon tuli ihan kirkasta venyvää limaa, ihan kun kananmunanvalk. Tää valkovuoto mikä nyt tulee on enemmän maitomaista ja aika ohutta, vähän kun sileetä räkää.. Ehkä mun kierto sit vaan on pitkittyny tai jotain. Ärsyttää vaan kun ne pirulaiset ei voi jo alkaa että pääsis uuteen kiertoon :( :D
 
Ymmärrän tunteesi. Voi, hali :( <3

Me ei noin kauaa olla yritetty, mutta ystävän raskausuutinen tähän menkkapäivään yhdistettynä meinasi tuoda oksennuksen. Olin ihan varma että oksennan, kotiin tullessa en enää pystynyt pidättelemään vaan lahosin lohduttomaan itkuun. Eli voin vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu :cry: <3

Meilläkin oli vielä kaikki mahdolliset kakunsyönnit yms edessä ja koko suku suurinpiirtein koolla. Koko aika meni vain pidätellessä itkua ja itsensä kokoomiseen. Kuunnella sitä onnen määrää, kaikkien muiden osalta. Mä en pystynyt yhtymään koko keskusteluihin. Autoon päästessä se itku sitten alkoi ja loppua ei tunnu tästä tulevan.
 
Empuska <3 testasitko aamulla vielä? Voi että. Ja inhottavia tommoset ajattelemattomat kommentit että seuraavaksi teidän vuoro. Oisin varmaan vastannut itkua pidätellen että ei se vuoro niin vaan tule!

Onko teillä kellään ollut keltarauhasedda häikkää? Rupesin nyt pelkään sen puolesta. Siinäkin kai ruskeeta vuotoa tuhruttaa. Itsellä kun tässä kierrossa tuhrutti ovulaatiosta menkkoihin, joka toinen tai kolmas päivä aina.
 
Apua noi muiden kommentit on kyllä pahimpia! Itse "joudun" käymään miehen kanssa anoppilassa noin kerran kuussa sunnuntailounaalla ja sillä on suht iso perhe kun kaikki siskot ja niiden kumppanit on myös siellä ja sitten niitä "milloinkas me saadaan niitä lapsenlapsia" ja "eiköhän se ala olla teidän vuoro" -kommentteja saa kuulla koko aterian ajan. Sanon aina vaan että en tiiä tuleeko koska minusta nuo asiat on hyvin henkilökohtaisia ja ahdistaa keskustella sukulaisten kanssa, vaikka mukavia ovatkin. Tollanen kommentointi pitäisi kyllä kieltää lailla!

Muistan vuosia sitten ollessani joku 25-vuotias, miehen siskon silloinen poikaystävä oli tohkeissaan kun he odottivat vauvaa (olivat molemmat 20-vuotiaita) ja hän alkoi kommentoida ikääni ja sanoi että minun pitäisi alkaa kiirehtiä lastenteon kanssa koska hedelmällisyyteni alkaisi varmaan pian laskea. Tässä vaiheessa halusin jo kovasti lasta mutta mies ei, joten tuntui jotenkin erityisen loukkaavalta. :( Ei näin, ihmiset. Ei näin.
 
No kyllä, ihmiset tarkoittaa vain hyvää mutta ei tosiaankaan ajattele asian toista puolta.

Harmittaa tämä asia erittäin kovasti koska sisko tasan tarkkaan tietää meidän kuviot ja tämän lapsettomuuden. Mä olisin halunnut kuulla sen jotenkin muuten kuin koko konkkaronkan edessä. Koska se tietää miten äärettömän vaikeita asioita nuo vauvajutut mulle on. Mutta ei voi ymmärtää. Kauhallista ei voi vaatia jos lusikalla on annettu.
 

Yhteistyössä