Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jos tulee rusehtavaa vuotoa, menossa jo kp29 ja clearblue digi näyttää "ei raskaana", voiko siihen jo luottaa?

Kuitenkin flussa alkoi (mahdollisena) kiinnittymispäivänä (dpo 5), tissit kipeät ensimmäisen kerran vuosiin, toista viikkoa lämmöt koholla ja vatsassa uudenlaisia tuntemuksia.. :unsure:
 
Hei pakko muuten sanoa että se on ihan totta kun sanotaan heti kun lakkaa yrittämästä niin tärppää samantien! ;)Kesä/syksy yritettiin kovasti, juotiin karpalomehua ja alotettiin testailu jo viikkoa ennen menkkojen alkua. Tässä tärppikierrossa ei edes mietitty vauvaa, peittoa heiluteltiin koko kuun aikana vain 3 kertaa, eikä edes tähdätty ovikseen. Testinkin tein vain huvin vuoksi kun oli ilmavaivat vaivanneen hetken aikaa. Uitin tikun ja menin suihkuun, hyppäs kyllä sydän kurkkuun kun testissä olikin kaks viivaa:D
 
Joo se minun on vaan pelekkä raapasujäläki. Ko oikein valossa kääntää niin näkkyy että siinä ei oo väriä kyllä yhtään, vaan semmonen miljoonan rypyläinen pinta :confused: Kaikkia ne keksii hullujen häiriöksi.

Wolt mie en nää nuista sinun kuvista mittään ko on niin hiivatin kirkkaita, Paneppa himmeämpiä kuvia tulemaan :)

Minun ovistesti eilen ja tännään:

Vielä vähän on väri syventyny tämänpäiväsessä.

Omassa navassa on pieruja ihan hulluna, mulla on nyt maanantaina alakanu ilimavaivat ja ihan hullua ko heti aamula ko herrää on vatta pallona ja täynnä ilimaa.. Ja eilen tuli tosi outoa valkkaria, housulla oli niin tummaa että luulin jo alakavaksi menkkatuhuruksi mutta pyyhkiessä tuli sitte semmonen venyvä keltanen jojo..? Iuh.
 
Menkat alkaa olla viikon myöhässä ja tänäänkin digi näytti negaa :unsure: Pakko kai se on alkaa uskomaan.

Sais nyt sitte ees alkaa ne menkat, että pääsis uuteen kiertoon.
Aion tikuttaa ovista hulluna :sneaky:

Onnea plussanneet! :love:
 
Heippa kaikki!

Tulen uutena kehiin tänne kirjoittelemaan :) eli yk 1 menossa ja tänään luultavasti kp1 alkoi taas?

Tänään siis kuukautiset piti alkaa, aamulla testattu nega ja sen jälkeen jäiki punaista paperiin. Nyt tunti sitten siteeseen ei ollut mitään jäänyt ja vaihtui rusehtavaksi vuoto. Joka tosin loppui kuin seinään...

Yleensä täti saapuu samantien ja vauhdilla.

Pitäisikö iltapäivällä testata uudestaan vai odottaa vaan vuotoa? :/
 
Onnea plussista ja haamulaisista!:)

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista!:(

Catharin sinuna hakeutuisin uudestaan herkästi lääkäriin. Johan tuo on tulehdusriski!:eek: jaksuja <3

Puppis jospa sun kiertos alkais normaaliksi tulla. :D

Mulla ei mitään uutta tapahdu. En oikein uskalla vauva alkaa tosissaan yrittää kun henki meinas jo mennä. Ja ei sillä km jälkeen kroppa ollut outo. Ihme tiputtelua pari kolme päivää ennen menkkoja. Olisko heikko keltarauhanen?
 
Joo se minun on vaan pelekkä raapasujäläki. Ko oikein valossa kääntää niin näkkyy että siinä ei oo väriä kyllä yhtään, vaan semmonen miljoonan rypyläinen pinta :confused: Kaikkia ne keksii hullujen häiriöksi.

Wolt mie en nää nuista sinun kuvista mittään ko on niin hiivatin kirkkaita, Paneppa himmeämpiä kuvia tulemaan :)

Minun ovistesti eilen ja tännään:

Vielä vähän on väri syventyny tämänpäiväsessä.

Omassa navassa on pieruja ihan hulluna, mulla on nyt maanantaina alakanu ilimavaivat ja ihan hullua ko heti aamula ko herrää on vatta pallona ja täynnä ilimaa.. Ja eilen tuli tosi outoa valkkaria, housulla oli niin tummaa että luulin jo alakavaksi menkkatuhuruksi mutta pyyhkiessä tuli sitte semmonen venyvä keltanen jojo..? Iuh.
tässä tän päivän pc





eilinen rfsu ...
 
Pupelaattori onpas vahvat viivat ovistesteissäo_O
Minlisi vielä on toivoa kun ei vuotoa!:)
Tervetuloa Lintsa:)
Theran
täältä iso halaus sinulle! Kovia olet kokenut:unsure:
Wolt näkyy haamulaista(y)

Täällä mennään kp28/24-32. Juuri raudan maku käynyt suussa, eikä suussa ennen sitä ole moneen 1,5h ollut edes lusikkaa:LOL: vatsa ei toimi samaan tapaan kun yleensä(n) n. 6h pidättelystä tänä aamuna tällaista, mun silmään viivaa osuu, mut tiedä sitten.. Ihmettelen suuresti sitä viime viikolla tullutta viivaa. Taitaa ne halpistestit joutaa roskiin:mad:
http://aijaa.com/VsgFMQ
http://aijaa.com/yeht5R
hyvin kyllä mahdollista et mieli tekee vaan tepposet... :/
 
Jännäilyä haamulaisille!

Siis vitsi tämä oma mieli on kyllä hurja tätä kiertoa tutkaillessa. Pitäisi varmaan yksi kierto nyt ihan kokonaan unohtaa yrittäminen ja nauttia. Tässä on hankkinut itselleen ihan liikaa paineita.

Itse tikutin kp 10 selvän plussan illalla. Ei ollut mitään nippailuja tai normi oviskipuja.
Normi aika muuten mun lyhyelle kierrolle.

sitten kp13 taas oli taas sellaiset puristukset ja nippailut, että olisin ilman tikuttelua sijoittanut oviksen siihen iltaan.

Noh sitten kp16 ihan selvääkin selvemmät menkkakivut koko iltapäivän ja illan. Juuri sellaiset kun mulla aikana ekana päivänä runsaasti vuotaessa. Oikein ähkimistä liikkuminen

Tänään sitten kp18 selkä ollut nyt pari päivää kipeä, vähän menkkamaisesti. Mutta ei siis mitään oireita, olen lukenut lähes kaiken kiinnittymisestä niin ei täällä ainakaan vuotoja ja kovia kipuja kohdun suunnilla :/

Huoh tässä tulee hulluksi. Ei ole mitään raskauteen viittaavia oireita kyllä. Ovisplussan perusteella tasan viikonpäästä olisi uuden kierron alku. Tuntuu kyllä vahvasti siltä että sieltä ne tulee. Ja aitten kyllä lopetan stressaamisen seuraavaksi kierroksi
 
Jo on kumma jos ei näillä oloilla jotain ala tapahtumaan! yöt on mennyt hikoillen ja välillä palellen (clomit), alamaha on turvonneen oloinen ja nipraa muniksia välillä.. Testit on vielä negaa, mutta märkyys ja himot lisääntyneet.. :D mies tykkää..
 
  • Tykkää
Reactions: Syli
Mä liityn tänne teidän seuraan, tosin alun seurailen vain koska täti tuli sitten :cry:

Mites te muut, kaikkia en jaksanut lukea. Onko muillaki epäsäännöllisiä kiertoja? Ootteko tikuttanut oviksen?

No toinen yrityskerta ja kakkosta tosiaan yritetään :)
 
Ihan tossa normi ehkäsy/perheneuvolassa! Kyllä tutkimuksetkin teki ja sano kaiken olevan ok ja teki lähetten verikokeisiin (niitä saakin sitten jännittää! Hormoni,kilpirauhas ja keliakia (tiedä miksi?)?? Kokeita otettii). Määräs heti terot kun kiertojen kanssa ollut ongelmia ennen e-pilleireitä ja niitten pois jätön jälkeen!
Huutelen näin sivusta, että sekä kilppariongelmat että keliakia aiheuttavat hoitamattomana lapsettomuutta. Allekirjoittanut kärsi lapsettomuudesta ennenkuin keliakia todettiin, laitettiin ruokavalio kuntoon ja n. puolentoista vuoden päästä alkoi luomuraskaus.
 
Niin masentavaa.. Kuulen joka päivä tuttujen raskausuutisia ja nyt monella on la ihan lähiviikkoina, yks sai eilen vauvan :( jos se alkuvuoden raskaus ei olis mennyt kesken, meille olis nyt marraskuussa syntynyt vauva. Ja jos toinen ei olis mennyt kesken, olis tullut toukovauva :( taas näitä päiviä. Jotain positiivista sentään tässä päivässä: lämmöt laskenut normiksi (35,6) ja vuoto alkaa hiipumaan vihdoin, johan sitä olis lauantaina tullut 2vko taas vuodettua. Pitäis alkaa kohta tikutteleen ovista, haluun tietää et palautuuko kierto normaaliksi. Ja todella toivon, et se kohtuun jäänyt pala on vuotanut pois!!
 

Yhteistyössä