Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Veikkaan kans lähestyvää ovista! Mitkä kp:t sulla on menossa? Mä en tiedä et mistä mun pitäis tää oma kierto laskea. Viimeks se raju vuoto alkoi 14.11, eli jos siitä laskis ni olis kp 19 nyt menossa. Mut kuitenkin se vuoto oli vielä sitä tyhjennysvuotoa.
 
Onnea plussanneet!!

Ja onnea Catharin oviksesta :) Nyt vaan jännäämään!

Nytpä muuten tiiän mistä puhutaan ko puhutaan nuista rfsu:n uusista ovistesteistä. Ei hyvvää päivää ko ne toimii ihan erilailla ko ne vanahat. Huonommin tykkään mie. Vanahoista näki kyllä viiessä-kymmenessä minuutissa mitä tuleman pittää, mutta näitä pittää oottaa kyllä ihan sinne että tikku on kuiva. Pöh mitä höpöjä.
 
Moikka! tulen tuolta lapsettomuus puolelta kysymään rfsun testistä. Olen tässä muutamana iltana tehnyt pc liuska testejä ja eilen sain jo aika tumman viivan. No tänään tein rfsun herkän puikon ja tulos nega?! voiko 24h kaikki hcg hävitä kropasta vai onko vika tuossa rfsun testissä?:oops: Teen illalla vielä pc liuskan kun pääsen kauppaan ostamaan niitä.
Onko kellään mitään tietoa?
 
Heippa, saanko tulla takas? ...tai en ihan vielä. Turha kuumeilla vielä. Pitää ensin odottaa, että vuoto lakkaa ja menkat ehtii tulla.

Plussasin silloin isänpäivänä ja kaikki meni hyvin viime viikkoon saakka. Ultrassa kävin ja syke löytyi. Samana päivänä tuli kuitenkin jo ekat vuodot. Kivuista päätellen km tapahtui viime viikonloppuna tai alkuviikosta, tiistai-iltana jo alkoi poltot. Keskiviikkona kunnon vuoto ja tänään ultrassa todettiin kohdun olevan tyhjä.

Tuleen en jää makaamaan, vaan uusiksi koitetaan, vaikka esteitä nyt vähän ilmaantuikin. Voi olla, että km aiheutui mun myoomista, joita on kuulemma 2-3. Tai sitten ei. Selvää on, että seuraavasta raskaudesta en "nauti", vaan pelko persiissä mennään. Mut yritettävähän se silti vielä on. :)
 
Tein tänään vielä ovistestin vaikka eilinen olikin selvä plusss minkä illalla tein. Edelleen tummaa näyttää. Ilmotin miehelle etten päästä sitä tänäänkään helpolla (y):D kävelemisessä tuntuu oikeella puolella kauheeta jomotusta, ihan ku tylpällä kepillä tökkis. Mahtaisko merkata munasolun irtoomista? Jotenkaan en jaksa innostua liikaa, kun pelkään taas pettymystä. Mut jos nyt hyvä tuuri kävis ja heti tärppäis niin mulla on tarkistusultra 18.12, eli päivä-kaks jälkeen millon mulla pitäis menkkojen alkaa. Mahtaisko sillon uus raskaus näkyä mitenkään?
 
kärppänä isot pahoittelut :( Mutta mielettömän upea asenne kuitenkin sinulla <3
catharin Ei kai tosiaan vielä 18 voisi näkyä käsittääkseni mitään. Tässä itse googlettanut niin tarkkaan hedelmöittymisen ja sen kiemurat ja jatkot kuluneen viikon aikana, sillä olisin kovasti halunnut jo heti plussan jälkeen mennä suoraan ultraan :whistle: Mutta ilmeisesti pakko pari viikkoa väkisinkin venata.
Puhalla täältä plussaa nyt sinne kaikilla voimilla! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Täällä menkat tuli ja meni jo, oli oudon niukat ja normaalisti lyhyemmät. Ja nyt outoja tuntemuksia alamahassa. No piti testailla mut ei siihen tullu mitään muuta ku vaa joku ihmeen haalee viivanpaikka:alien:
http://aijaa.com/BNASaC
Tai ehkä mä vaa kuvittelen :ROFLMAO:

No ens viikolla pitäis olla ovulaatio ja sit sen jälkee taas testailun aika:D
 
Kärppä kyllä tänne saa aina tulla takasin, voi hitsi miten kävi :cry:

Mulla tässä testit eiliseltä eli dpo 5 yllä molemmat ja tänä aamuna dpo 6 alemmat testit. Ei oo ihan vielä vertailukeleposia ko tämän aamuset on vielä kosteat mutta onpahan jotaki.


:ninja:
 
Mieki muka katoin että IHANKO jotaki näkyis mutta senhän on pakko olla korkeintaan viivanpaikka koska dpo 6. Ja nyt ko nuo on kuivunu niin ovistikku on paljon haaleampi ko eilinen. Niin pc se vaan taas häröää. Vaikka olishan se IHANA ko se oliski jotaki muuta... :)
 

Yhteistyössä