Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko kokemuksia tosta apteekin oma herkkä (ultra) -testistä? Pitäis mitata jopa 10 mlu, mutta silti siinä sanotaan "vasta 15 päivää ovulaatiosta." Mullahan on sillon ollu menkat jo 3 päivää :D
 
Viimeksi muokattu:
Onko kokemuksia tosta apteekin oma herkkä (ultra) -testistä? Pitäis mitata jopa 10 mlu, mutta silti siinä sanotaan "vasta 15 päivää ovulaatiosta." Mullahan on sillon ollu menkat jo 3 päivää :D

Tein sillä nyt viimeksi just. Teinkö tiistaina ekan testin, kun lauantaina piti menkkojen alkaa (vaiko keskiviikkona? Hitsi mulla on huono muisti, mutta se löytyy tästä samasta ketjusta jokunen sivu taaksepäin. Oli marraskuun alkua). Silloin sain ekan viivaan viittaavan joskin just testiajan jälkeen. Sitten tein vasta, kun menkkojen piti alkaa, oisko ollut sunnuntai? Positiivisen se kyllä näytti, mut tossa vaiheessa toki pitikin.
 
  • Tykkää
Reactions: empuska ja trady
Jenskuisella kurkkii haamu kyllä r-testissä. Mun kännykän näytöllä myös väriäkin näkyy hyvin toisessa päässä viivaa.

Kyfi kyllä siellä semmonen viivan varjo on että mielenkiinnolla odottelen sulta jotain toistakin testiä. Mikä dpo sulla olikaan?
 
  • Tykkää
Reactions: kyfi00
Jenskuisella kurkkii haamu kyllä r-testissä. Mun kännykän näytöllä myös väriäkin näkyy hyvin toisessa päässä viivaa.

Kyfi kyllä siellä semmonen viivan varjo on että mielenkiinnolla odottelen sulta jotain toistakin testiä. Mikä dpo sulla olikaan?
Juu ja luonnossa tuossa oli kyllä väriäkin mutta tiiä sitten :D en tiä mikä dpo, kun en huomannut milloin oli ovis mutta kp 40 tänään jo..
 
Mä en tuota yhtä tiedostoa saanut auki.. Yllätys.. Sivu toimi kunnolla.. :D mutta luotan muiden silmiin ja varovaiset onnittelut plussasta. :) aijaa.comin kautta toimii kyllä.
Kyfi mä en noita sofin r-testejä oo tehnyt mut lukenut paljon kokemuksia. Siksi jättänyt ostamatta. Peukut paremmalle testille!:)

Mä niin sorruin monen kuukauden jälkeen tilaamaan r-testejä. Kaipaa sitä jännitystä tuleeko siihen mitään. :D tuskin tulee mut onpa nyt testejä tuhlattavaksi.
 
Kyfi mieki sanon että käy hae pc ja uita se :)

Onnea plussanneille!

Theran hihhii mitä testejä tilasit? Missä sulla kierto nyt mennee?

Mulla on nyt jo kp 10! Ensin ihastelin nuikkoja menkkoja, mutta kylläpä ne siitä runsastu, kestiki sitte kokonaisen viikon. Jännää Kuiten ko on kierto niin voi ihan oikeasti aatella että nyt on niinkö säännöllisesti mahikset olemassa. Eilen tuli PALJON oikein venyvää valkkaria ja vähän mietinki että joko se ovis ehti mennä tässä kierrossa. Menkkakipujaki oli eilen ja tännään. Vaan saapa nähä, viime kiertoki meni niin että neljä päivää ennen ovisplussaa tuli isoimmat limat ja ovispäivänä vaan vetistä valkkaria.
 
  • Tykkää
Reactions: kyfi00 ja Theran
Ahhaaahaa.. Ostin pihinä halpoja one step raskauskeijun herkkiä puikkoja ja tikkuja sekä cb plus testejä sekä pari digiä jos vaikka lykästäis. :D mä niin tulen kiroamaan niitä viivanpaikkoja. :D
Puppis onnea menkoista! Johan niitä on odotettukin! ;)
Kp on 23 mulla..dpo:t ei tietoa kun en oo tikuttanut ovista. Vuoden tikutin niitä niin suurinpiirtein tiedän milloin se on. Silloin vaan kiusata miestä enemmän. ;)
 
Oho, ostin vahingossa kaupasta appelsiini-verigreippi täysmehua. Joku god morgonin lintturi, varmaan ihan helkutin pahaakin vielä. Siinä on tosin vaan 40% sitä verigreippiä, mutta onpahan kuitenkin. Jos nyt noiden letrojen ja tuon avulla sais jonkun supermegaoviksen ja ainakin sata vauvaa aluilleen 8)
 
Rupesin miettiä että tuossa taannoin talvella kun otettiin verikokeita niin progesteroni oli ennen menkkoja (oletetun oviksen jälkeen) vähän alle 25? Eikö progen pitäisi olla korkeempi jos ovulaatio on tapahtunut/on hyvälaatuinen? Viitearvoissahan se sanoo että ovis on ollut, mutta ihan rajamailla mennään.
Tai rupesin vain pohdiskelemaan tuota letrozolia josko tästä ei ole mitään hyötyä meille :(
 
Tein viä 4 tunnin pidätyksen jälkeen toisen pc liuskan (tiedän, oon turhan innokas tikuttaja:D) ja nyt siinä muka jotakin hailuraa näkyis taas.. voiko noi hormonit nousta oikeesti näin hitaasti ettei viä kp 40 näyttäis parempaa viivaa? :eek: tässä viä kuva jos joku haluaa tihrustella http://aijaa.com/V4laP0
Mä en valitettavasti nää kun pc:n viivanpaikan :( kuin pitkä kierto sulla yleensä on? Aamulla uusiks :)
 
Tein viä 4 tunnin pidätyksen jälkeen toisen pc liuskan (tiedän, oon turhan innokas tikuttaja:D) ja nyt siinä muka jotakin hailuraa näkyis taas.. voiko noi hormonit nousta oikeesti näin hitaasti ettei viä kp 40 näyttäis parempaa viivaa? :eek: tässä viä kuva jos joku haluaa tihrustella http://aijaa.com/V4laP0
Mä en valitettavasti oo nähny yhdessäkään testissäsi viivaa. Tiiän tosin, että näihin sofin, pc:n ja jopa apteekin testeihin tulee viivanpaikkoja, jotka ei näy kuvissa. Mun mielestä sun testit on negoja, ja on todella harvinaista, että kp 40 tulisi väärä negatiivinen tulos. Ikävältä se tietty tuntuu, koska menkkojen poisjäänti tuntuu aina niin lupaavalta ja haluaisi uskoa olevansa raskaana.

Todennäköisin vaihtoehto on se, että sulla on ollut myöhäisempi ovis tai ovis on jäänyt välistä tässä kierrossa. Itselleni on käynyt näin ja tein sillon monta negatestiä ja joissakin olin näkevinäni haamuja ja harmaita viivoja yms. Mut sitten mulla tulikin ovis vasta kp 50, ja sen jälkeen normit menkat. Ovuloimaton kierto kerran pari vuodessa on normaalia, joten odottele nyt rauhassa.

Koita jaksaa! Toivotaan, että myöhäsempi ovis vaan ja plussaat sitte myöhemmin!
 
Valitettavasti kyfi saattaa olla viivanpaikka. Olen vähän samoilla aatteilla TTK:n kanssa.

Yleensä jos testit näyttää samanlaista hailuraa monta päivää, on kyseessä viivanpaikka. Tiedän että se on pehvasta. Minä saan aina värillisen (vähän lilahtava) viivanpaikan testiin kuin testiin.
 
Sori kun huutelen vaab täältä mutta näin se vähän on kuten Yrittäjä sanoi. Itse tein hcg 21 arvolla PC tikun ja viiva oli ihan selkeä punainen, ei mikään haamu edes. Tuollla yhdessä blogissa hcg 8 arvolla oli PCssä viiva. Raskauksissakin ne "onko tässä haamu"-viivat vahvenee yleensä edes sen verran että seuraavana pv viiva erottuu hiukan selkeämmin. Nykytikut on ihan erilaisia kuin vaikkapa joskus 15-20v sitten ku ekoja kertoja elämässäni testasin. Silloin ei ollut mitenkää harvinaista että viiva tuli vasta ku menkat oli viikon myöhässä vaikka ovis oli ihan normi aikaan. Eka plussa mulla oli sellanen että tehtiin labrassa ja hoitaja sanoi olevan Nega. Soitti 10min päästä perään että täällähän on ilmestynyt toinen hyvin himmeä viiva. Ja raskaana olin ihan elävän sikiön kanssa. Menkat oli sillon reilu viikon myöhässä :whistle:

Toki jokainen on erilainen jnejne mutta aika harvinaista on ettei pissatikut mitään näyttäisi :)!

Tsemppiä tännne ja anteeksi. .en enää tännekään kuulu (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Tänään alkoi vuoto juu... niin vähän aavistelinkin.. en oo saanut vaan noin punertavia haamuja ikinä kun noihin sofi liuskoihin niin en tiedä onko ollut kiinnittymisyritystä sitten.. muutama kk sitten sain positiivisen myös joka sitten haalistui ja lääkäri totesi että varhainen keskenmeno.. no mutta, onneksi mulla on tuo yksi 6v. poitsu niin pitää ajatukset muualla ja ehkä se toinen iltatähti vielä joskus tulee! <3 :)
 
Tänään alkoi vuoto juu... niin vähän aavistelinkin.. en oo saanut vaan noin punertavia haamuja ikinä kun noihin sofi liuskoihin niin en tiedä onko ollut kiinnittymisyritystä sitten.. muutama kk sitten sain positiivisen myös joka sitten haalistui ja lääkäri totesi että varhainen keskenmeno.. no mutta, onneksi mulla on tuo yksi 6v. poitsu niin pitää ajatukset muualla ja ehkä se toinen iltatähti vielä joskus tulee! <3 :)
Olisko ollut kemiallinen sitten, jos kerta jonkinnäköisiä haamusia näkynyt..:unsure: No mutta anyway, tsemppiä uuteen kiertoon! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kyfi00

Yhteistyössä