Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä oon täällä jonkun verran taustaillu ja lukenu teiän juttuja,ja nyt tuun mukaan keskusteluun :) täällä ootellaan et vois alkaa bongailee ovista,tää on toka kierto kun tikutan ovista. Ens viikolla pitäis ovis olla,voisko joku viel vääntää mulle rautalangasta miten noi dpot lasketaan? :D kaapista löytyy myös MONTA r-testiä ku halvalla sai,onpahan tikkuja millä testata
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tuskin Murina jättää sitä testin ostamista vaan siihen digiin eli eiköhän mukaan tartu useampi testi. Hcg erittyy virtsaan tasaisesti. Toki sen taso virtsassa nousee koko ajan, kun sen taso nousee kehossakin. Jos et juo paljoa, ni itse pidättäisin 4h.
 
Mulla tosiaan menkat on jo usean päivän jäljessä nyt. Erittyy hcg:tä enemmän nukkuessa vai onko kyse vaan siitä että sillon yleensä ei juo ja syö ja pidättää useita tunteja?
Luulisin että yön aikana ehtii kerääntyy hcg pissaan monen tunnin ajan eikä juo joten pissa ei laimene. Enhän varmaksi voi sanoa etteikö se digi näyttäisi oikein. Mulla vaan ei näyttänyt. :) pidetään peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Murinapurina

Yhteistyössä