Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Digiin olin pidättänyt useamman tunnin ja tuohon liuskaan 1,5 tuntia, eli sekään ei selitä tätä. Voiskohan digi olla viallinen? Melko kallis testi kyllä jos viallisiakin eksyy mukaan...
Voi toki olla viallinen mutta yleensä se kyllä näyttää sitä viallisen merkkiä. Jokaiseen testierään toki niitä viallisia eksyy vaikka kuinka tarkkoja ovat.
 
Oletetusta ovis oli jo.. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Todella jännä kipu, oviksen aikaan on ollu myös mutta tää on aivan erilaista kovuudeltaan.
Pakko kysyä että onko teillä kellään koskaan ollut todella kovia vihlasuja vasemmalla tai oikealla puolella alavatsaa rttä tuntuu tooooooodella ilkeältä ja tekisi mieli huutaa kivusta? Kipu kestää siis muutaman sekunnin ja tulee useasti päivän aikana? Mulla ollut tällästä jo muutaman päivän ja tää on järkyttävää..
Oisko sellasta repäsykipua?
Mulle ainakin tyypillistä ihan alkuraskaudessa...
 
Hei te Himotestaajat <3 Teil kun on taatusti kokemusta ihan K-A-I-K-I-S-T-A testeistä, niin kertokaa miksi cb:n digi sanoo "Ei raskaana" vaikka pc:n liuskat näyttää mun silmään jo plussaa?? Nyt olis kp 26/28 ja liuska näyttää tän iltapäivän osalta tältä:
Tuttua... Pc on herkempi kuin digi. Itse sain myös pc selvän värillisen viivan. Mutta päiväpissasta väitti ei raskaana. Seuraavana aamuna tein aamusta niin näytti raskaana 1-2.
 
  • Tykkää
Reactions: Merenaalto
Ovistesti näytti melkein plussaa, tunnin sain pidäteltyä ja juon todella paljon vettä nykysin..niin pissahan on melkein vettä..voisko tässä jo uskoa olevansa raskaana? ei mulla viikko sitten tullu melkein mitään viivaa ovistestiin ja nyt tulee vesipissasta melkein plussa :ninja:
Mä en nimittäin usko tähän vielä..luulen että keksin kaiken ja ettei se viiva oo siinä testissä vaikka onhan se..tekin näitte sen. Sekä se tököttää edelleen testissä jota tietty kurkin aina kun käyn vessassa.. :giggle:
 
Kyllä tätä yli vuosi tehtiinkin <3 kunhan vain nyt pysyisi menossa mukana. Pelko on suuri kun plussaa on kovasti odottanut :)
Tiedän tuon tunteen, itsekin pelkään koko ajan kaikkea mahdollista..haamu siis testattu tänään aamulla..ja meillä yritystä takana yli 3vuotta..johon mahtuu yksi keskeytynyt keskenmeno ja spontaani keskenmeno..niin ei tässä luota mihinkään vielä..:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: dand3lion
Tiedän tuon tunteen, itsekin pelkään koko ajan kaikkea mahdollista..haamu siis testattu tänään aamulla..ja meillä yritystä takana yli 3vuotta..johon mahtuu yksi keskeytynyt keskenmeno ja spontaani keskenmeno..niin ei tässä luota mihinkään vielä..:eek:
Voi, toivottavasti viiva siellä vahvistuu ja kaikki menee hyvin <3 Olette pienen ansainneet <3 tämä alku varsinkin on kamalaa aikaa kun pelkää ihan koko ajan!
 
dandelion: millaset lämmöt sulla on ollu? Paljonko noussu ovulaation jälkeen?
Tää eka kierto kun mittailen, mutta alkukierrosta oli semmosta 35,8 - 36.1, ovispäivänä (oletettuna ) dippi 35,8 (edellisinä just 36.1) ja sen jälkeen 36,3 / 36,4 eli n. 0.2 asteen luokkaa muutos (mikä just ton Fertility Friendin mukaan keskiarvonousu ) , 0.6 oli dipin ja sitä seuraavan päivän ero. Mielenkiintoista nähdä, miten kehittyy tästä ja mielenkiintoista oikeasti oppia lisää siitä, miten keho toimii, kaikkea sitä saakin selville!
 
Merenaalto. Näkyy! Ihan selvä peli :) PC on tosiaan herkkä, sillä saa viivaa parikin tekstin mukaan hcg 8 arvolla ja itse sain menetyksen jälkeen selkeän punaisen kun hcg oli 21

Lämmöt. Mulla "kunnon ovis " kierrosta menee näin: normilämpö n. 36.1-36.3. Ovista ennen käy jossain 36.0 ja nousee sinne 36.6-36.9 tienoille oviksen jälkeen. Mikäli on ns negakierto niin esim iltaisin lämpö saattaa olla jossain vaiheessa matala tai mennä siksakkia. Plussissa pysyy koholla ja nousee vielä lisää ennen testiä ja päivisin on reilusti yli 37 jatkuvasti.
 
Heippa! Toivottavasti ei mene ihan liian offtopiciksi, mutta taustalla seuranneena tuntuu, että täällä ainakin on oviksen ja testailun asiantuntijoita :whistle:

Eli siis nyt on meneillään yk1, kp?.
Aloitin siis pillerit 26.2., mutta koska päädyttiinkin sittenkin yrittämään toista lasta, niin lopetin ne pian 3.2.
Kyseessä oli siis minipillerit.

Menkoista laskettuna ovis olis siis ollut 10.-12. ja silloin jotain kipuja oli. Mutta jos lasketaan se 3-5.2. tienoille kp1, niin ovis oliskin ollut tänään. Ja tänäänkin oli jonkinmoisia kipuja! :mad: Osaako joku siis sanoa kumpi olisi todennäköisempi ovispäivä ja milloin kannattaisi testailla? :eek:Kierto on siis yleensä +-30 päivää..
No himotestaajana sanoisin että alat testata n.10 päivää sen oletetun ekan oviksen jälkeen :D
 

Yhteistyössä