Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Helmi..eikä!!? Ihanko totta :rolleyes::ROFLMAO:

Mäki tein. Ovistikin. Ihan vitivalkea. R.testistä en olis huolissaan mutta iha blankko ovistikku lopoukierrossa ei oo mulla tienny hyvää:cautious:
Tarkoitan siis että olen testannu tosi aikaisen ovistikkuja , viime keväänä dpo8 ja se antoi haaluran mut selvän viivan silloin. Mulla ainaki 90% kierroista, ovistikku pysyy blankkona loppukierrossa antaen maks häivähdysviivaa joinain aamuina.
 
Voin mä tässä vielä myöntää, että eilen ku hain testejä cittarista (ku muistin, että sellanenhan on tossa iha kulman takana), niin uitin mä yhden ovistikunkin palatessani. Että mennäänhän tässä melkeen järkevyyden rajoissa :cool: Tuli iha hailura viiva rfsu:hun.

Enköhän mä tässä ny huomisesta alkaen (eli oikeasti eilisestä) uittele jotain tikkua joka päivä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja Mariani
^niii eihän viiva ovistikussa tietenkään mikää 100% merkki raskaudesta ole, koska toiset saa selkeää viivaa aina. Mutta musta niillä on ollu ihan hyvä seurata. Esim keväällä niitä haaluraviivoja tosiaan tuli, mutta dpo10 aamuna se ovistikku (rfsu) pamauttikin viivan alkua (vaikkakaan ei tummaa) heti kastuessaan. R.testiin tuli haalea viiva. Ja sit taas syksyllä hoidoissa ku "mietin" r.testin viivanpaikkaa pystyi ovistikulla toteamaan että ne oli ihan viivanpaikkoja sillä o.tikku oli blankko.
Mä en varmaan osaa enää käydä vessassa jos ei uita jotain tikkua :rolleyes:.. ainoa vaan että en uskalla edes laskea paljonko rahaa tähän harrastukseen menee, vaikka eikös kaikki harrastukset oo kalliita :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Eilen ittekki mietiskelin, että tässä kierrossa on sit tullu käytettyä 7 rfsu:n ovistestiä ja 5 cb digiä ovulaation bongaamiseen. Sit eilen yks rfsu:n ovistikku, tänään yks apteekin herkkä r-testi. Huomenna mitä todennäköisimmin joku herkkä r-testi (dpo6). Sit dpo7 eteenpäin varmaan kaks jotain testiä per päivä, ni kyllähän niitä menee. Onneks noi ny ei oo niin hirveen hintasia ja en tiiä mitä ihme tyydytystä tosta testailusta saa.

Mä jotenkin perustelen tätä sillä, että opin tuntemaan omaa kehoani :) Oviksen bongailussa se varmaan pitää paikkaansa, mutta nää oviksen jälkeiset on sit kyl iha eri juttu.
Mut onneks mä ny en tartte mitää järkisyytä tähän, kiva testata ja katella mitä missäkin näkyy milloinkin. Ehkä mä nyt otan kiinni ton esikoisen täysin väliin jääneet testaukset, ku silloin en tajunnu mistään mitään, ku luulin kaiken johtuvan pillereiden lopettamisesta. Jälkeenpäin ajatellen merkit oli joskus dpo10 iha selkeet ja testinhän mä tein vasta dpo 17 suoraan digillä.

Eilen illalla puol ysin maissa ku makoilin sängyssä ni oli sellai jännä lämmin sydämen sykkeen tahtiin menevä sykähtely alavatsalla. Se oli varmaan elohiiri tms. Kesti jonkun minuutin-pari. Mut hauskalta tuntui.
 
Digi on kyl iha huippu!

Mä en koskaan muista teidän dpo:ita mut ei se mitään. Mietin, että pitäiskö Marianin testin näyttää jotain jo? Ja oliko tuo taas sellanen paska One Steppi?

Onks ne cittaristakin saatavat pregchekin liuskat niitä herkkiä?
 
Onnea Merenaalto :)

Helmi. No samalla mäkin sen perustelen :ROFLMAO: ensinnäkin ku meikän raskaustsäänssit on promillen luokkaa :rolleyes:. Mutta nii..en tiedä, jotenki vaan kivaa tikuttaa eikä millää malttais lopettaa ovikseen tai "ovikseen" :ROFLMAO:
Joo PCtä myy sekä S että K ryhmän kaupat
 
http://aijaa.com/IchrFv

Hmm mitäköhän tää meinaa? Alavatsassa oli eilen ihan kummallisia pistoksia, tein äsken aamupissasta ovulaatiotestin ja siihen tuli kaksi ihan selvää viivaa? Tänään pitäisi olla dpo 8, mikäli kierto on yhtä pitkä kuin edellinen (25 päivää) :cautious: Mitä mieltä olette?

Niin ja en kuitenkaan saanut ovista pongattua puolessa välissä kiertoa.. Tää on tosi hämmentävää (n)
 
Mä en uskalla tehdä raskaustestiä, jos se onkin nega niin se on kauhea pettymys:( mitä jos mun kierto onkin nyt tosi pitkä ja ovuloinkin vasta nyt?! Mistä tätäkin nyt tietää(n) ton ovis testin viiva vain vahveni ihan tummaksi..hmm. Kun ei mulla oo ollut kuin vasta yksi kierto aiemmin pillerit lopetettua, niin vaikea sanoa pysyykö se siinä samassa.
 
Haaveilija, elä vielä heitä lapioo kaivoon <3

Helmi, kiitos kysymästä :) syökiovistesti nega, niin kauan kun se pysyy negana en pissi tikkuihin :D muistaakseni dpo10-14 se näytti mulla kaks edellistäkin plussaa jos oli raskaana ja kun teki testin nk tuli selkee haamunen :) vitsi! Mikse en muistanu ton olemassa oloo taas ennen eilistä :D säästää vaivaa kun se on niin selkee :)

Ihan hulluna tsemppiä kaikille <3
 
Mulla on tollasta kipua, ja sellasta on nyt raskaana ollessa. Et jokohan meinais sitä?
Se on just sellasta. Äkkinäisissä liikkeissä, esim. Aivastaessa, yskiessä, asennon vaihtamisessa.. Mulla kyllä välillä muutenkin sattuu.
Ihanko totta? Mä jo ajattelin et on jotai kamalaa tai jotain. Toivottavasti meinais sitä :) kamalia vihlasuita tulee vähän väliä edelleen ja paineentunnetta tuntuu ja tissit ollut koko kierron ihan oudot/kipeät. Pientä menkkatuntemusta on mut eipä oo vielä alkanut. Runsas vvuoto jatkuu vaan jatkunut oletetusta oviksesta lähtien..
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin

Yhteistyössä