Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Apteq on kans varmasti ihan luotettava testi :) Mut jos sitä apteekin omaa miettii, niin se on ihan sillä "apteekin raskaustesti" nimellä. :) Tykkään kyllä siittä! Mut kylläpä nuo suurin osa testeistä sen raskauden näyttää, jos siellä jtn on mitä näyttää.

Mä oon taas pitänyt hiljais eloa. Mua niin rassaa tuo oma kierto ja se, et tärppiä ei saa.. :(

Noh jtn omaa nyt : Kp15/26, ei ovista oo bongattuna vielä. Käytän aamulämpöä, limojen tutkimista ja sylkitestiä. Ainoo mihin luotan tässä kierrossa on noi limat, ne on nyt selkeesti muuttumaan päin ja veikkaan et ovis pamahtaa nyt kp16-18 (kuten aina ennenkin). Sylkitestiin en luota, koska eka kierto ja vasta tutkailen et mitä siellä näkyy/pitäs näkyä. Ja taas aamulämpöön en luota siinä mielesä, et oon mitannu korvasta ja ko lukee, niin suositellaan joko suusta tai peräsuolesta mitattavaksi. Eli sekin tais kusta nyt sitten.. :D

Noh, ensi viikon maanantaina lääkäriin! Vihdoin ja viimein! Toivon todella, et se laittaa lähetteen yliopistolliseen. Pääsis kattoon onko nuo munasarjat ja muut ees kunnosa. Meillä ei oo omaa ultraa tk:ssa, niin se ei voi itte kurkata. Toinen vaihtoehto sit on se, et se määräis mulle esim. Terolutit, jotta sais tuota luteaalivaihetta pidennettyä.. We´ll see.. :D
 
Mikä on PP ja DPO lyhenteiden ero vai eroaako ne mitenkään?
Aamu neljälstä blankot r-testit (PC ja One Step) ja hailura viiva PC ovistestissä. Dpo9 menossa ja en oo heittämäs kirvestä kaivoon, koska harvemminhan se näkyy vielä tässäkään vaiheessa. dpo12 luulis jo jotain hailuraa alkavan olemaan, jos on tullakseen.
 
Täällä dpo 7 ja kuinkas ollakkaan, kunnon jätähousua kivistää jo tässä vaiheessa testit.... Mutta kävin aamulla äkkiä herättyäni pissillä ettei vaan tuu turhaan dippailtua. :D onko täällä muita samoilla dpoilla? Tuntemuksia? :whistle:
 
Täällä dpo 7 ja kuinkas ollakkaan, kunnon jätähousua kivistää jo tässä vaiheessa testit.... Mutta kävin aamulla äkkiä herättyäni pissillä ettei vaan tuu turhaan dippailtua. :D onko täällä muita samoilla dpoilla? Tuntemuksia? :whistle:
Haha, mäkin kävin heti aamulla vessassa etten vaan ala uittelemaan tikkuja :D
Täällä pitäs huomenna alkaa menkat, jos on alkaakseen... Ajattelin jopa lauantaihin saakka olla testaamatta mikäli menkat ei ala :D Saa nähdä miten käy.
 
Täällä dpo 7 ja kuinkas ollakkaan, kunnon jätähousua kivistää jo tässä vaiheessa testit.... Mutta kävin aamulla äkkiä herättyäni pissillä ettei vaan tuu turhaan dippailtua. :D onko täällä muita samoilla dpoilla? Tuntemuksia? :whistle:
DPO 8 täällä, en vielä ole hinkunut testailuja, aion malttaa vielä jonkin päivän. Eilen jänniä tuikkailuja rinnoissa, pikkuisen etova olo ja tänä aamuna lämmöissä dippi, jännää!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
DPO 8 täällä, en vielä ole hinkunut testailuja, aion malttaa vielä jonkin päivän. Eilen jänniä tuikkailuja rinnoissa, pikkuisen etova olo ja tänä aamuna lämmöissä dippi, jännää!
Mimmonen dippi? Mulla ollut aika tasaseen nyt 36,1-36,2 aamulämmöt. Tänään oli 35,8. Ja päivällä 36,5 pomppas. Mittailen päivälläkin aina tarkkaillakseni ja päivisin ollut sitä 36,2 yleensä.
 
Täällä myös Dpo 7 ja outo kierto meneillään. Ovis oli viikon myöhemmin kuin viimeksi, ja olin oviksen aikaan influenssassa ja jouduin ottamaan välillä särkylääkettä. Sen takia on ollut vähän kirves kaivoon-olo, mutta toisaalta, voisikohan sitä kuitenkin... :) Oudon kierron takia on tultu tehtyä jonkin verran sekä ovis- että raskaustestitikkuja tässä kuussa, kun ei varmuutta missä kierron vaiheessa mennään. Mutta oletettavasti siis dpo 7 ja negaa on yllättäen (huonot onestepit) näyttäneet. Vähän on ollut tuntemuksia alavatsalla ja tissit on vähän kipeät, mutta ei mitään ihmeellistä. Nyt vaan jännään, että tuleeko luteaalivaiheesta kuitenkin normipituinen, vaikka ovis oli myöhään. Se olisi tärkeintä että kierto olisi sen puolesta kunnossa. :) Oon luvannut itselleni että la-aamuna dpo 10 teen jonkun fiksun trstin, pc:n kai. :)

Tsemppiä kaikille ja onnea :)
 
Huh lääkärillä käyty, rahat meni mutta hyvä mieli tuli. Lääkäri oli todella ihmeissään kun en ole raskautunut mutta sitten mietti jos kuitenkin ovulaation huippu jäänyt tulematta ja se aiheuttaa nämä vuodottomuudet ja ettei raskaaksi olla tultu. Nyt terot + clomit ja toivotaan parasta. Oliko täällä joku ketä käyttää clomeja? Millasia kokemuksia niistä on?
 
Huh vihdoin pääsen taas piinailemaan, jee!! Paljon ehti jo plussia tulla viime kierron aikana, onnea niistä! :love: Viime kierto jäi meillä hyödyntämättä kun mies oli sopivasti työmatkoilla useamman viikon. Nyt pärähti käyntiin (vasta) yk 2 ja sain päähäni, että tällä kertaa haluaisin saada tietää mahdollisesta raskaudesta yhtä aikaa miehen kanssa eli siis tehdä testin miehen kanssa sitten kun menkkojen pitäisi alkaa sillä aiemmista lapsista olen saanut tietää ennen miestä :rolleyes: MUTTA jokin jännitysmomentti pitää tähän hommaan saada niin tuumin, että käyttäisin ovistikkuja rtikkujen sijaan, jos niillä sais jotain osviittaa ennen virallista testiä :sneaky: Miten te muut himotestaajat, testailetteko kumppanin kanssa vai yksin? Kp 16 menossa, huomenna tai ylihuomenna pitäs olla oviksen aika ja sitten piina alkakoon! :love:
 
Viimeksi muokattu:
Aapuva.. järjetön megaovis vissiin tulosa, ko kipuilee siihen malliin että! Kp15 nyt... normisti kp16-18 on ovisplussa pärähtänyt testiin. :p Ko pääsiski peittoa heiluttaan, vaan tuo yks munapää ei muka jaksa tänään..!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja Välli

Yhteistyössä