Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haaveilija-31, asutaan ulkomailla ja täällä myydään apteekissa aspiriinia 81mg:n tabletteina, Suomessa taitaa olla 100mg pienin? Lueskelin kolmisen vuotta sitten kiihkeästi tuosta aspiriinista kun lääkäri sitä määräsi ja monessa paikassa puhuttiin juuri tuosta 81mg:n annoksesta, mutta en ole sen jälkeen googletellut onko tullut uusia ohjeistuksia. Mä sain esikoisen jälkeen ohjeeksi alottaa heti kun suunnitellaan seuraavaa lasta, että ei siitä varmaan haittaakaan ole alottaa ajoissa.. Kakkonen saikin alkunsa heti ekalla yrityksellä, mutta nyt kolmosta kuumeillessa en muistanut yk1 ottaa aspiriinia vaan alotin yk2 jolloin tärppäs, mutta oli kemiallinen. Nyt yk3 menossa ja taas näyttäis tärpänneen, mutta katellaan miten homma etenee.

Muoks* ei lääkäri mitään tabun puremisesta puhunut, nappia naamaan vain :p
 
Viimeksi muokattu:
Mä alotin ominpäin. Se oltais muuten alotettu vasta rv 12 ehkäsemään sitä raskausmyrkytystä. En oo siis lääkärille vielä ees mitään sanonut et olen tota syönyt, en oo lääkärissä vielä siis ees käynyt. Reilun viikon päästä pääsen ultraan, katotaan sanonko vai en. Se lääkäri ketä määräs et alotetaan vasta rv 12 sanoi et se voi aiheuttaa km, mut miks sitä sit muuten määrättäis niille kenellä on esim. Useita km takana? Vähän ristiriitaista, mut kai jokaisella lääkärilläkin oma näkemyksensä on.

Mä en oo testannu kun sillon 4+5 viimisen kerran ja sillon sain sen 2-3 digillä, muuten kävinkin labroissa ottaa sen hcg:n ni siitä näin sen nousun ni ajattelin et ihan turhaan sit enää testailen ku paremman selkoa noista sai :) tänään siis 5+6 ❤
 
Mä luin kerran yhden artikkelin jossa joku lääkäri sanoi, että hänen mielestään kaikkien raskautta toivovien ja raskaanaolevien tulisi syödä aspiriinia (ellei satu olemaan joku sairaus joka estää aspiriinin käytön) :)
Lapsettomuushoidot taitaa olla aika iso bisnes ellen ole väärin käsittänyt kun ei ole kokemusta asiasta? Mahtaisko siellä piillä osasyy miks tästä "hoitovaihtoehdosta" ollaan hyshys..
 
Mä luin kerran yhden artikkelin jossa joku lääkäri sanoi, että hänen mielestään kaikkien raskautta toivovien ja raskaanaolevien tulisi syödä aspiriinia (ellei satu olemaan joku sairaus joka estää aspiriinin käytön) :)
Lapsettomuushoidot taitaa olla aika iso bisnes ellen ole väärin käsittänyt kun ei ole kokemusta asiasta? Mahtaisko siellä piillä osasyy miks tästä "hoitovaihtoehdosta" ollaan hyshys..
Julkisella puolella lapsettomuushoitoja saaneena kysyin tosta aspiriinista ja siellä vaan sanottiin että sen tehoa ja varmaa apua ei ole tutkittu tarpeeksi niin sitä ei varsinaisti suositella mutta sain itse valita kokeilenko.
Aspiriinin jätin mutta kokeilin kortisonia ja raskaus lähti. Tosin olis se voini lähtee muutenkin ilman mitään.
 
Mulla on takana 3 keskenmenoa. Mulle gyne ehdotti aspiriiniä. Sitten raskaus sujui hyvin. Mä alotin syömään heti kun tein plussan, söin 100mg joka päivän loppuun asti. Gyne sanoi että lopeta rv 12 mutta en uskaltanu lopettaa nii jatkoin niiden syömistä. Ite söin Disperin merkkistä.

Mun kaverilla takana 4 keskenmenoa. Ehdotin hänelle sitten että alota syömään aspiriiniä. Hänellä raskaus sujui sen jälkeen loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös aspiriini ohenna verta ja lisää esim kohdussa verenkiertoa?

Tuossa mun tän iltainen viivanen.jos ois raskaus kyseessä niin olisi varmasti jo tummempi. Olen lukenut kyllä paljon siitä mitkä syyt voi antaa viivaa ilman raskautta . Kystat, kasvaimet , vaihdevuodet ...
 

Attachments

Mä olen ollut lapsettomuushoidoissa joissa heti otettiin aspiriini mukaan . Mulla toisin ei tullut toivottua tulosta ja syyksi paljastui kilpirauhanen , syy selvisi vuosi hoitojen jälkeen !!! ... Paljon onnea ja tsemppiä odotukseen plussanneille... Varmasti huikeat fiilikset
 
Mulla on ikää jo sen verran(39)että on alkanut kierrot heittelemään. Välillä jää menkat välistä ja toisinaan ne tulee heti perään uudestaan. Toisaalta FSh oli 12 puolivuotta sitten eli ei ihan vaihdevuodet vielä , kait. Sitte toinen ongelma on se, että mun mies on tällä hetkellä ulkomailla töissä ja sänkytouhuja tehty viimeksi helmikuun puolessa välissä. Jos silloin olisi tärpännyt niin johan nyt viikkoja olisi niin paljon että näkyisi viivaa. Kyllä mä olen tikutellut välillä olojen olessa oudot javälillä on vähän haamuillut tai viivanpaikkaa tms. Mutta nyt tuo viiva on kyllä aika selkee. Pitääpä käydä pyytämänsä hcg verikoe. Mutta totuuden nimissä kyllä mua vähän pelottaa tuo viiva jos se onkin jonkun kasvaimen syy apua
 
JeHil, aika jännästi tuo väri, oisko voinut olla liian kuiva tikku ettei väri ole päässyt kunnolla asettumaan tai jotain? Mä olen aina uittanut siihen asti, että väri lähtee liikkumaan vaikka oliskin mennyt 10 sekuntia kauemmin kuin ohjeessa.. Tai jos pitänyt pipetillä tiputella tippoja niin kuin noissa Aconeissa niin olen laittanut aina pari extratippaa :D
 
Lailikka, taidat olla raskaana niin selkee viiva :) Mulla se antaa vaan tämmöstä..

http://aijaa.com/FYldKm

http://aijaa.com/FmSPcC

Tuo väri on jotenki ihmeellisesti tuossa viimeisessä kuvassa jäänyt ihan ku välille...

Mites Cisulla? =)
En o nyt testannu kun ei ole testejä kaapissa enää. Eilen teki mieli mennä ostaan mutta mietin mitä järkee. Halpoja testejä mutta kalliiks tulee pissiä jatkuvasti pelkkiä viivanpaikkoja :D
Ovistestejä on ja aika vahva viiva tuli. Mutta ei plussa kuitenkaan. Saapi nähdä onko ovis tulossa vai kettuileeko noikin testit. Mullahan ei ole siis synnytyksen jälkeen yksiäkään menkkoja tullu. Vauva nyt 3kk. Ja imetän.
 

Yhteistyössä