Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Meikä on nyt testikiellossa perjantaihin asti kun sunnuntain haamu 10 dpo vaihtui eilen negaksi 11 dpo ja himotestaaminen alkaa viedä järjen. :ROFLMAO: Miten mä jaksan vielä kaksi aamua?? Oireet mullakin muuten hävisi oikeastaan kokonaan joten josko se täti tulis jossain välissä vaikka kahville. :D
 
Alkuraskauden oireettomuus vaikuttaisi olevan aivan yhtä yleistä kuin kaiken maailman oireetkin. Mulla ei kropassa tapahtunut yhtään mitään ekoina viikkoina josta oli tosi vaikea uskoa olevansa raskaana, sen takia kävin parissa verikokeessakin ennen varhaisultraa.
Hieno viivanen se on, onnea!
Kiitos :)

Tuntuu että nyt niitä oireita alkaa vasta Tulla, ainakin nää mahatuntemukset. Mutta jos olisin yrittänyt arvuutella oloja ovulaation jälkeen niin ei mitään eroa :) mut nyt kyllä tuntuu mahassa ja ehkä ylempänä kuin normaalisti ennen menkkoja...
 
Mikähän ihme tässä mahtaa olla kyseessä.. elikkäs pari marketin testiä tehnyt eilen,molempiin haalea toinen viiva. Tänään labraan,pissasta nega. Parin tunnin päästä kotona tein vielä yhden marketin testin,erimerkkisen kuin nuo 2 aiempaa ja haalea plussa sielläkin. Vieläkään em uskonut,vaan tein clearbluen digitaalisella testin pari tuntii sit ja näytöllä teksti:raskaana.

Mutta miksi ihmeessä labrassa tehty testi oli negatiivinen tänä aamun!??
 
Mikähän ihme tässä mahtaa olla kyseessä.. elikkäs pari marketin testiä tehnyt eilen,molempiin haalea toinen viiva. Tänään labraan,pissasta nega. Parin tunnin päästä kotona tein vielä yhden marketin testin,erimerkkisen kuin nuo 2 aiempaa ja haalea plussa sielläkin. Vieläkään em uskonut,vaan tein clearbluen digitaalisella testin pari tuntii sit ja näytöllä teksti:raskaana.

Mutta miksi ihmeessä labrassa tehty testi oli negatiivinen tänä aamun!??
Ne ei oo niin herkkiä testejä mitä labrassa käyttävät ja esim mun äiti kuka ottaa työkseen noita testejä pissasta ni jos tulee selvä haamu ni sen mielestä se on nega, pitää kuulemma olla yhtä tummat viivat ennen ku laskee plussaksi, et voi olla ihan tällänenkin taula kyseessä ketä ei osaa sitä testiä lukea. Mulla tuli sillon äidin kans kunnon riita tästä aiheesta ku kuulin et sen mielestä selvät haamut on negoja.
 
Meikä on nyt testikiellossa perjantaihin asti kun sunnuntain haamu 10 dpo vaihtui eilen negaksi 11 dpo ja himotestaaminen alkaa viedä järjen. :ROFLMAO: Miten mä jaksan vielä kaksi aamua?? Oireet mullakin muuten hävisi oikeastaan kokonaan joten josko se täti tulis jossain välissä vaikka kahville. :D
Täälläkin on oireet hävinny. Vain pahoinvointi on jäljellä, mut jotenkin yhdistän sen stressiin. Oon tosi hyvä reagoimaan mahallani kaikkiin asioihin. Vielä pari päivää...
 
Mikähän ihme tässä mahtaa olla kyseessä.. elikkäs pari marketin testiä tehnyt eilen,molempiin haalea toinen viiva. Tänään labraan,pissasta nega. Parin tunnin päästä kotona tein vielä yhden marketin testin,erimerkkisen kuin nuo 2 aiempaa ja haalea plussa sielläkin. Vieläkään em uskonut,vaan tein clearbluen digitaalisella testin pari tuntii sit ja näytöllä teksti:raskaana.

Mutta miksi ihmeessä labrassa tehty testi oli negatiivinen tänä aamun!??

Hyvin Cathrin mietti asiaa alla :)

Olen mietttinyt myös miten ne labrassa ne tekee. Täällä kysyin niin kasettitestejä kuulemma käyttävät, vahvuutta eivät sanoneet.

Veeruli, Onnea :love:
 
Ainakin yleensä mitä ehkäsyneuvolassa käyttävät ni on 25. Mut voihan se vaihdella, tuolla kans siis kasettitestit. Mut joo. Ennemmin siis oikeesti uskoisin omiin tekemiin testeihin kun labran pissanäytteisiin, koska ne kattoo niitä niin eritavalla. Hcg kannattaa kyllä käydä labrassa mittaamassa, ei jää sit yhtään epäilyjen varaan. Mut kyl se digikin sen selvästi sanoi et raskaana olet :)
 
Mitä mahtaa tarkoittaa oivistesteihin tullut nyt 4 päivänä peräkkäin kontrolliviivaa tummemmat testiviivat heti. Eli tosi vahva oivisplussa. Päivän ajankohdalla ei ole ollut väliä testiä tehdessä. Menkkojen pitäisi alkaa muttei kuulu. 2 pv sitten r testi oli vielä negatiivinen. Kierukka tosiaan otettiin reilu 4 vk sitten pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Hei vaan himotestaajat ja hätähousut! Tähän on nyt tultu, vauvalla on varovainen lupa tulla ja minähän tietysti heti kun aloin miestä asiaan pehmittelemään, tilasin läjän ovistestejä ja raskaustestejä. Ovista on nys sitten metsästetty kp 11 lähtien, nyt menossa kp 17 ja voisiko ehkä alkaa olla huomenna tasavahvat viivat? Vai onko jo nyt ehkä? http://aijaa.com/GNXO07
Oho, kylläpä aijaa hävitti värejä :O

Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille <3
_Sarsu_, voisin kuvitella, että raskaana olet :) Kokeile uutta testiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja _Sarsu_
Onnea <3

Tämän aamun Pc, dpo 13 tai 14 :)

http://aijaa.com/MSTWAN
Onnea sinnekin <3


Oma napa: Ärsyttää, tosi paljon. Ovistestit edelleen negaa, raskaustesti nega aamulla! Kun ei tiedä yhtään missä mennään,ei yhtään,pelkään pahoin etten oo edes ovuloinut koko kierrossa. Ja se ahdistaa hyvin paljon. Ei voi olla miettimättä ja kuulostelee kroppaa ihan koko ajan. Se sitten aiheuttaa vaan lisästressiä, välillä osaa ottaa niin rennosti, mutta nyt taas ei jotenkin onnistu :(
 
Unohdin mainita että tykkään noista mamin puikko-ovistesteistä paljon enemmän..niihin sentään tulee edes se heikko viiva, kun liuskoihin tulee jotain hyvin heikkoa mikä vastaa viivanpaikkaa..mutta viime kierrossa kyllä sain liuskoillakin tumman viivan. Että kyllä nekin toimii. Tulee vaan jotenkin toimivampi olo kropasta kun tulee edes se haalea viiva, on edes vähän hormoneja kropassa..ei oo vartalo kokonaan hylänny mua vielä.
 
Onnea plussanneille:love:

Mulla vissii elimistö heittää häränpyllyä, eilen illalla tein herkän ovistestin kp4/30 tänään ja menkat iha finito pikkuhousun suoja riittää, niin se oli yllättäen positiivinen:eek:. Nytkö mä jo ovuloino_O?!
Eilen tuntu kyllä kipua oik.puolelta muniksia mutta aattelin johtuvan menkoista.
Mä päättelin että se vois johtua siittä että kun loppukierrosta ovistesti voi näyttää plussaa, niin oisko vähä sama homma alkukierrossaki:cautious:.
Hömelö minä:whistle: pitiki mennä kokeilemaan, oon kyllä joskus koko kierron testaillu:D ihan huvin vuoksi..
Tein kyllä aamulla r-testin se mielestäni nega.
Mun varmaa pakko vielä kusta ruikata ovistestiin kuhan panttaan kauemmin.
 
Hei vaan himotestaajat ja hätähousut! Tähän on nyt tultu, vauvalla on varovainen lupa tulla ja minähän tietysti heti kun aloin miestä asiaan pehmittelemään, tilasin läjän ovistestejä ja raskaustestejä. Ovista on nys sitten metsästetty kp 11 lähtien, nyt menossa kp 17 ja voisiko ehkä alkaa olla huomenna tasavahvat viivat? Vai onko jo nyt ehkä? http://aijaa.com/GNXO07
Oho, kylläpä aijaa hävitti värejä :O

Suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille <3
_Sarsu_, voisin kuvitella, että raskaana olet :) Kokeile uutta testiä :)
Tänään tuli plussa jota ei tihrustaa tarvinnut. Vahvistunut eilisestä
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja Nonsk
Hei tässä taustalla seuranneelta kysymys: tein äsken ekaa kertaa ovistestin raskaustestinä ja se näyttää tositosi haaleeta viivaa dpo 10 ja raskaustesti oli puhdas nega. Voiko tosta ovistestistä oikeesti päätellä mitään vai näyttääkö ne aina tollasia? Menkkaolot tässä kuitenkin että tuntuu et ne kohta alkaa muttaku himotti testata...:whistle: (ja vielä tuplana kun en luottanut ekaan)
2016-04-28 09.17.04.jpg
 
Hei tässä taustalla seuranneelta kysymys: tein äsken ekaa kertaa ovistestin raskaustestinä ja se näyttää tositosi haaleeta viivaa dpo 10 ja raskaustesti oli puhdas nega. Voiko tosta ovistestistä oikeesti päätellä mitään vai näyttääkö ne aina tollasia? Menkkaolot tässä kuitenkin että tuntuu et ne kohta alkaa muttaku himotti testata...:whistle: (ja vielä tuplana kun en luottanut ekaan)
katso liitettä 795
Mun ymmärtääkseni sen testiviivan tarvii olla huomattavasti kontrolliviivaa tummempi tai yhtä tumma jos positiivinen olis. Noita haamuja ja tulee normaalisti läpi kierron oivistestillä
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna

Yhteistyössä