Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oisko sulla Töppönen voinut olla jo ovis?

Tekisit Mmiettijä nyt ees meidän mieliksi testin :D Mäkään en käsitä miten voi olla testaamatta!

Toivottavasti Haaveilijalla oli ovis joka ei vaan tikkuun asti tullut. Raskaustesti plussan olisin silti mielummin sinulle suonut.

(.) täällä ei uutta, viiva ei vahvistunut eilisestä, mutta en jaksa huolehtia asiasta. Asiat menee miten menee eikä niihin oikein voi itse vaikuttaa. Päiväpisusta on tullut vahvemmat viivat, niin kokeilen kyllä taas siitä sitten. Ja varmaan uitan sen digin tuolta pelottelemasta, saahan niitä tilattua lisää jos siltä tuntuu (ja siltähän tuntuu viimeistään huomenna :D)
No oireiden perusteella olisin arvioinut itselleni oviksen eiliseksi. Mutta testi näytti eilen aamulla haaleaa viivaa ja tänään vahvempaa, joskaan ei plussaa kuitenkaan. Pitää ehkä testata vielä illalla uudestaan?
 
Zeni kiitos :)

Tässä nyt koko suora noita testejä, niin eikö toi aika hyvin vois kieliä oviksesta? http://aijaa.com/SxnAhN
Yhtään lähellekään positiivista testiä tuossa ei vielä ole, epäilisin että ainakin toistaiseksi ovis on vielä hukassa.

Toisekseen vanhojen ovistestien säilöminen testisuoraksi ei kannata, koska viivat muuttuu kuivuessaan melkoisesti. Eli jälkeenpäin täysin mahdotonta sanoa, miten vahva viiva on testiajalla ollut. Jos haluaa suoria rakentaa, niin valokuva testiajalla, ja esim jollain layout-sovelluksella sitten myöhemmin yhdistellä viivat samaan kuvaan.
 
Yhtään lähellekään positiivista testiä tuossa ei vielä ole, epäilisin että ainakin toistaiseksi ovis on vielä hukassa.

Toisekseen vanhojen ovistestien säilöminen testisuoraksi ei kannata, koska viivat muuttuu kuivuessaan melkoisesti. Eli jälkeenpäin täysin mahdotonta sanoa, miten vahva viiva on testiajalla ollut. Jos haluaa suoria rakentaa, niin valokuva testiajalla, ja esim jollain layout-sovelluksella sitten myöhemmin yhdistellä viivat samaan kuvaan.
Sovitaan sitten niin!
 
Haaveilija 31 Haluan uskoa myös, kuten itsekin ajattelet. Ei kaikki saa edes plussaa tikulla. Onhan tuo selkeästi vahvin tuo yksi vaikkakaan ei plussa. Ja edelleen olen sitä mieltä että kyllä ne olot on luotettavampi mittari. Kun sulla niitä limojakin oli ym. Ja mulla oli tässä kierrossa ekan kerran pahoinvointia oviksen aikaan. Meinasin kysyä täällä samaa, että onko muilla ollu. Ja se r.testin haamukin sulla sillo (y).
Haleja ja toivoa vielä on :love::love:
 
Toisaalta onhan se vain yksinkertaisesti niin, että ovulaatio voi jäädä joissain kierroissa tulematta, ja se on ihan normaalia. Varsinkin silloin sitten myös voi kierto venyä pitkäksi.

Jos kierto venyy pitkäksi ja ovulaatio sitten tuleekin, mutta tosi myöhään niin silloin yleensä varmasti tosi paljon huonompi mahdollisuus onnistumisellekin koska ei se kohtu voi vaan odottaa vastaanottavaisena viikko tolkulla. Itse asiassa se aikaikkuna tähän vastaanottavaisuudelle on todella lyhyt ja sen takia esim IVF hoidoissakin (joissa itse olen ollut) useat klinikat ajoittaa alkion siirron päivälleen oikein kohdun tilaan nähden.
 
Haavelijalle tsemppiä <3 Voihan se plussa sieltä vielä tulla tälle kierrolle. Pahoittelen jo etukäteen kun kysyn, en tiedä onko korrektia kun ei oikeen tunneta, mutta ymmärsin että ootte yrittäneet pitkään? Oletteko käyneet tutkimuksissa/hoidoissa?
Olen unohtanu ihan kokonaan vastata tähän. Meillä on yritystä nyt takana 3,5v. Että onhan se pitkään ainakin jollain mittapuulla laskettuna. Tutkittu on se että mulla pcos, jonka takia en ovuloi. Miestä ei oo tutkittu koska heti kun ovuloin niin raskaudun pääsääntöisesti. Niin todennäköisestä miehellä on nesteet kunnossa. Hoitoja ei olla vielä saatu kun mulla painoa niin paljon, syksyllä saan lääkkeet ovulaation tueksi jos paino pudonnut tarpeeksi.
Ainoa hoito on tällä hetkellä laihdutus ja metforem lääkitys. Paino putoaakin pikkuhiljaa, mutta silti kierrot on vielä mitä on.
 
Jos englanti sujuu niin kannattaa hommata fertility friend -sovellus vaikka puhelimeen. Siinä voi kätevästi kirjata kropan ovisoireita lämmöistä valkkariin ja ovistikuista haluihin ja se sitten laskee oletetun ovispäivän. Itse käytin ihan uteliaisuuttani ja plussasin. :)
Minä en osaa englantia melkein yhtään, niin tuon joudun kyllä jättämään väliin :ROFLMAO:
 
Töppönen_: Kiitos kauniista sanoista <3 oikein kyynel vierähti sitä lukiessa <3 Yönkin nukuin niin huonosti, jatkuvasti piti nousta katsoon et onko menkat alkanu... ja arvatkaa mitä????!!!!! Ei alkanut ja äsken testin teksasin... se oli positiivinen <3 <3 <3 <3 <3 <3
Oon niin onnellinen :) ja anteeksi tämä oma napaisuus, nämä päivät vaan olleet niin raskaita... <3
Tsemppiä muillekin! <3
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Mä käytin tuota fertility friendsiä vaikka en osaa juurikaan englantia.

Mulla on kans pcos ja sain nytkin clomit ihan pyytämällä. Ja ylipainoo on paljon.. toki clomit oli ollut kuopusta yrittäessäkin vaikka sillonkaa en ollu normipainoinen.
Nyt joku aika sitten neuvolan gyne määräs myös metut clomien tueksi ja toki kilpparin vajaatoiminta saatiin jonkilaiseen tasapainoon.

Meidänhän ois pitäny päästä hoitoihin aikoja sitten mutta kun ollu nnoita yritystaukoja niin pysytty neuvolan hoidossa.

Huomenna ois piinaava neuvolalääkäri, onko pieni kasvanu ym..

7+4
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Töppönen_: Kiitos kauniista sanoista <3 oikein kyynel vierähti sitä lukiessa <3 Yönkin nukuin niin huonosti, jatkuvasti piti nousta katsoon et onko menkat alkanu... ja arvatkaa mitä????!!!!! Ei alkanut ja äsken testin teksasin... se oli positiivinen <3 <3 <3 <3 <3 <3
Oon niin onnellinen :) ja anteeksi tämä oma napaisuus, nämä päivät vaan olleet niin raskaita... <3
Tsemppiä muillekin! <3
Mahtavia uutisia!! Onnea kovasti :love:
 
Tsemppiä huomiseen pisamapeikko, varmasti kaikki on hyvin :love:
Onhan tuo Haaveilija jo tosi pitkä aika yrittää ja toivoa :unsure: Millä konstilla tiputat painoa? Jos et vielä ole kokeillu fitfarmin dieettejä, niin voin lämpimästi suositella (y) (en ole töissä siinä firmassa) Onnistuin pudottamaan diagnosoimattoman vaikean kilpparin vajaatoiminnan kanssa 6kg muutamassa viikossa joitakin vuosia sitten, ja se on paljon ton kilpparivaivan kanssa! Samalla oppi terveen ruokarytmin ja juomaan tarpeeksi vettä (ja syömään vihanneksia, joka on mulle aina ollut vaikeaa...).
Onnea mmiettijä!!:love: Toivottavasti saatte ihanan pienokaisen syliin tammikuussa(?):giggle:

Eilen digi näytti pregnant 1-2, ihan niinkuin odotin :love: Masussa tuntuu aika paljon menkkakipuja, mutta muistan että niin oli aikasemmissakin odotuksissa, esikoisesta jopa heräsin niihin yöllä kun teki niin häijyä :oops: Jospa kaikki olisi hyvin, vähän kyllä pelottaa, mutta niin varmasti kaikkia muitakin. Nyt ajattelin olla muutaman päivän testaamatta, ja katsoa sitten onko viivat vahvistunut. Vaikka ei kai pitäisi verrata :unsure: Varhaisultran ajattelin varata jonnekin 6+-7+ viikoille. Nyt on niinkin hurjasti viikkoja kuin 3+6 :D kpt jotain 34/~30 ja dpo jossain 13 kieppeillä kai
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja Theran
Nii joo, ja mulla on Glow - sovellus käytössä, englanninkielinen, mutta tykkään siitä. Joku jossain sitä suositteli, kun se on "oppiva" sovellus, mutta mä ehdin sitä nyt ainoastaan tässä plussa kierrossa käyttää...
 
Hei!

Olen keskustelua parin kuukauden ajan seurannut mutta nyt kirjoitan kun piinapäivät meinaa viedä järjen!

Olen siis 27. Nyt yk 2, kp 34/36, image.jpeg dpo 12. Oon 4 aamua putkeen uittanu testiä (liian aikaisin), ja blankoa puhtaan valkoista on näyttänyt. Tänään kuitenki ihan ku jotain pienen pientä hailun hailua viivan poikasta ois silmään tullu. Miehenikin myönsi, että onhan tossa jotain. Eipä tästä vielä pidä intoutua ja negatiiviseksihan toi vielä lasketaan!

Harittaako mun silmät tässä piinahoureessa? Onko viivanpaikka tai haamu? Eipä mitään ainakaan kuvassa taida näkyä. Tahto ois kova, mutta ei sitä tahtomalla taida raskaaksi tulla... Tulee ihan hölmö olo kun tyhjästä innostuu :/
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Olen keskustelua parin kuukauden ajan seurannut mutta nyt kirjoitan kun piinapäivät meinaa viedä järjen!

Olen siis 27. Nyt yk 2, kp 34/36, katso liitettä 826 dpo 12. Oon 4 aamua putkeen uittanu testiä (liian aikaisin), ja blankoa puhtaan valkoista on näyttänyt. Tänään kuitenki ihan ku jotain pienen pientä hailun hailua viivan poikasta ois silmään tullu. Miehenikin myönsi, että onhan tossa jotain. Eipä tästä vielä pidä intoutua ja negatiiviseksihan toi vielä lasketaan!

Harittaako mun silmät tässä piinahoureessa? Onko viivanpaikka tai haamu? Eipä mitään ainakaan kuvassa taida näkyä. Tahto ois kova, mutta ei sitä tahtomalla taida raskaaksi tulla... Tulee ihan hölmö olo kun tyhjästä innostuu :/
Mä en saa tota kuvaa auki. En kenenkään. Vain aijaan kauttaa ladattua aukaisee mulla :(.Mutta jos mies näkee, niin kuullostaa hyvälle (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Ja tässä olis vielä k
Hei!

Olen keskustelua parin kuukauden ajan seurannut mutta nyt kirjoitan kun piinapäivät meinaa viedä järjen!

Olen siis 27. Nyt yk 2, kp 34/36, katso liitettä 826 dpo 12. Oon 4 aamua putkeen uittanu testiä (liian aikaisin), ja blankoa puhtaan valkoista on näyttänyt. Tänään kuitenki ihan ku jotain pienen pientä hailun hailua viivan poikasta ois silmään tullu. Miehenikin myönsi, että onhan tossa jotain. Eipä tästä vielä pidä intoutua ja negatiiviseksihan toi vielä lasketaan!

Harittaako mun silmät tässä piinahoureessa? Onko viivanpaikka tai haamu? Eipä mitään ainakaan kuvassa taida näkyä. Tahto ois kova, mutta ei sitä tahtomalla taida raskaaksi tulla... Tulee ihan hölmö olo kun tyhjästä innostuu :/

Mä nään ehkä hitusen jotain!! :)
Toivotaan että alkaa vahvistumaan, pidän todella peukkuja!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolfred

Yhteistyössä