Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Yhdessä raskaudessa tikutin ovista ja se meni niin et aika tarkkaan päivää ennen kipuja tuli plussa. Sit alko vaalenemaan viiva. Eli siitä osasin sit päätellä että se on se kipupäivä kun on ovis. Nyt vaan käynyt viime ja tässä kierrossa niin et ovis alkanut illalla ja jatkunut seuraavaan päivään.
 
Tänään on jotenki ollu tosi ahdistava olo heti aamusta. Nyt alkaa hiljalleen epätoivo nostamaan päätään, vaikkakin ei varsinaisesti olla vielä mitenkään epätoivosilla päivillä. Ehkäpä vaikuttaa toi eilinen tajuaminen, miten kauan ollaan tässä yritelty ja ooteltu..
 
Tänään on jotenki ollu tosi ahdistava olo heti aamusta. Nyt alkaa hiljalleen epätoivo nostamaan päätään, vaikkakin ei varsinaisesti olla vielä mitenkään epätoivosilla päivillä. Ehkäpä vaikuttaa toi eilinen tajuaminen, miten kauan ollaan tässä yritelty ja ooteltu..
Ymmärrän :( <3 ootteko olleet tuona ainana lapsettomuuspolilla? Tiedättekö mistä johtuu? :(
 
Neuvolan oma gyne määräsi mulle clomit heti ekamn km jälkeen. Tosin kuopuskin oli clomi alkuinen.

Ihanaa että plussia on sadellut ja tsemppiä pettymiksiä kohdanneille.. tää ryhmä on ollut kyllä korvaamaton, kun ei täällä kuopuksen jälkeen ole ollut sellaista varsinaista kuumeiluryhmää mihin kuuluisi.

Jos loppuun asti mennään, jää tää neljäs viimeiseksi.

PP ja veikkoiivari 10+1
 
Ymmärrän :( <3 ootteko olleet tuona ainana lapsettomuuspolilla? Tiedättekö mistä johtuu? :(
Ihan luomuna ollaan koiteltu. Alussa oli pitkä aika kun se oli enemmän tjottailua kuin tosissaan yritystä. Meillä molemmilla on omat aavistukset mistä vaikeudet saattaa johtua. Lapsettomuuspolia olen joskus ajatellu, mutta sitten iskee se jumaton ahdistus siitä että ne sanoo siellä että ei teillä oo mitään mahollisuuksia tulla näin vanhemmiks. Elämäntilanne on kuitenkin se että yksityisiin tai muihin kalliisiin palveluihin ei ole mahdollisuuksia. Miehellä myös alkaa olla ikää ja se käsittääkseni rajaa mahdollisuuksia..
 
http://aijaa.com/zFSYDI Viivaakaan ei oikein enää nää. Oon niin väsyny tähän :'( Saako terkkarilääkäri määrätä clomit? Vai pitääkö mun odottaa lähetettä sinne lapsettomuustutkimuksiin? Eikös niissäkin ole kunnallisella monen kk:n jonot? :cry::cry:
Ja kannatan kokeilemaan sitä aspiriinia tai primaspania Mulle jotenkin antoi uutta puhtia kiertoon kun sen sai aloittaa heti kp1 ja toiveikkaana sitten odotella ovista.

Tsemppihali ❤
 
No joko tämä on plus ovisstesti?? Nyt kp 9 ja normaalisti oviskivut kp 10-12. Koitan nyt ensimmäistä kertaa tikutella oviksen, jotta näen osuuko se yhteen noiden kipujen kanssa. Eikös testi voi olla 1,5 vuorokauttakin aikaisemmin plussa???

http://aijaa.com/7U6mz8

Märkänä testiajan sisällä, eiliseen kuivaan kun vertasin, niin oli tummempi, mutta eipä sitä varmaksi osaa sanoa ennenkuin tämäkin kuivuu, ei kyllä mielestäni eilinen ollut näin tumma.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Välli :(
Joku kiinnittymisyritys tais olla kuitenkin. En usko että yleislääkäri antaa clomireseptiä, etenkään jos ei gyn. tilannetta ole ensin tarkistettu. Ootko varannut ajan jo?


Oudsille myös tsemppiä! Suosittelen miettimään niitä tutkimuksia, miehen ikä ei käsittääkseni rajaa hoitoa julkisella (koska ainoastaan naisen ikä vaikuttaa ennusteeseen) ja nykypäivänä on niin monenlaista apua saatavilla! Joskus asiat on ihan pienestäkin kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
yytteri: sun varmaan kannattaa tänään testata myöhemmin uudestaan ovulaatiota kun on noin lähellä plussaa. Mä olen ainakin käsittänyt että viivojen pitää olla saman vahvuiset tai testi viiva vahvempi kuin kontrolli viiva, että silloin olisi ovulaatiotesti plussa. Jos mun silmät näkee oikein niin tossa sun testissä testiviiva on vähän haaleampi kun kontrolliviiva. Mutta todella lähellä plussaa. Sanokaa te muut jos olen käsittänyt väärin. Kun itsekin olen tosi vähän käyttänyt ovulaatiotestejä.
 
Välli :(
Joku kiinnittymisyritys tais olla kuitenkin. En usko että yleislääkäri antaa clomireseptiä, etenkään jos ei gyn. tilannetta ole ensin tarkistettu. Ootko varannut ajan jo?


Oudsille myös tsemppiä! Suosittelen miettimään niitä tutkimuksia, miehen ikä ei käsittääkseni rajaa hoitoa julkisella (koska ainoastaan naisen ikä vaikuttaa ennusteeseen) ja nykypäivänä on niin monenlaista apua saatavilla! Joskus asiat on ihan pienestäkin kiinni.
Mulla on niiden verikokeiden kontrollikäynti viiminen päivä, eli käydään läpi tulokset. Mä kävin tammikuussa gynellä, ja vein gynen lapun mukanani terkkariin ja ne tulosti sen itselleen. Siinä luki, että ainakaan sillon tammikuussa en ovuloinut. Jotain mainitsi clomeista, mutta en tiedä tarkoittiko sitten että lapsettomuuspuolella niitä sitten testataan. Ikävää :( :( Huoh. Esikoinen tuli 5 kuukaudessa ja on nyt 2,5v.
 
Välli Minäkin näin viivasta aiemmissa kuvissa. Kurja nyt, olen pahoillani :unsure:

Oudsi On kohtuuton aika yrittää. Kyllä sitä plussaa teille toivoisi niin mielellään. Ihan paha mieli tuli kirjoituksestasi.

Haaveilija Mikä sun tilanne?

Ja paljon oli muitakin kommentoitavaa mutta en muista enää.
Onnea plussanneille. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Mulla on kp8. Menkat oli ja siis on o_O. Kertaakaan ei ole normaalia kk verta tullut. Tulee sillai veskireissulla tai välillä harvakseltaan hulahtanut, mutta aivan haaleaa punaista/limaista.. Yleensä mun kk veri tummaa ja limppejäkin on. Ei ole ollut menkkakipuja, eilen tosi alkoi alaselkään sattumaan. Enää vain iha harvakseltaan jää haaleaa vaal.punaista verta paperiin. Lämmöt ei ole laskenut, huono olo, väsyttää ja nämä rinnat jatkaa kipuilua. Jos testi ei ois nega niin väittäisin olevani raskaana. Tein siis äsken testin, viikko sit edellinen, kaupassa oli rfsu kynätestejä, en ole ennen käyttänyt. Iha ku jotain haamujen haamua olisi, mutta tuskin on mitään. Ja jos ois, niin pitäisi kanssa olla kunnon viiva. Mulla on vaa hormonit sekaisin nyt. Testinkin tein ihan huvikseen, täällä pyöriminen aina antaa houkutuksen :unsure:.

No mä täällä taustailen ja olen lukenut päivittäin kuulumisia.. Ja jatkan tätä harrastuksena:D. Plussatuulia :love:

Tässä kuva siitä puikosta 5minä kohdalta.
DSC 2308
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Välli Minäkin näin viivasta aiemmissa kuvissa. Kurja nyt, olen pahoillani :unsure:

Oudsi On kohtuuton aika yrittää. Kyllä sitä plussaa teille toivoisi niin mielellään. Ihan paha mieli tuli kirjoituksestasi.

Haaveilija Mikä sun tilanne?

Ja paljon oli muitakin kommentoitavaa mutta en muista enää.
Onnea plussanneille. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Mulla on kp8. Menkat oli ja siis on o_O. Kertaakaan ei ole normaalia kk verta tullut. Tulee sillai veskireissulla tai välillä harvakseltaan hulahtanut, mutta aivan haaleaa punaista/limaista.. Yleensä mun kk veri tummaa ja limppejäkin on. Ei ole ollut menkkakipuja, eilen tosi alkoi alaselkään sattumaan. Enää vain iha harvakseltaan jää haaleaa vaal.punaista verta paperiin. Lämmöt ei ole laskenut, huono olo, väsyttää ja nämä rinnat jatkaa kipuilua. Jos testi ei ois nega niin väittäisin olevani raskaana. Tein siis äsken testin, viikko sit edellinen, kaupassa oli rfsu kynätestejä, en ole ennen käyttänyt. Iha ku jotain haamujen haamua olisi, mutta tuskin on mitään. Ja jos ois, niin pitäisi kanssa olla kunnon viiva. Mulla on vaa hormonit sekaisin nyt. Testinkin tein ihan huvikseen, täällä pyöriminen aina antaa houkutuksen :unsure:.

No mä täällä taustailen ja olen lukenut päivittäin kuulumisia.. Ja jatkan tätä harrastuksena:D. Plussatuulia :love:

Tässä kuva siitä puikosta 5minä kohdalta.
DSC 2308
Noi puikot on muuten ihan huonoja, koska näyttää vahvaa viivanpaikkaa. Tossa mun mielestä näkyy selkee viiva, mut tiedän että on viivanpaikka koska oon ite tehny tollasen testin ja pettyny sen jälkeen pahasti.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
neIHM Kiitos

Päivän edetessä on mieli muuttunu onneks vähän positiivisemmaksi. Pieni toiveenkipinä on hiipinyt jälleen mieleen. Koko päivän massu mulissut hirveästi ja välillä tulee ihan melkein viiltäviä kipuja keskivatsalla. Turvottaa ja paukuttaa. Tämä sikäli tervetullutta, että näin oli silloinkin kun plussasin reilu vuos sitten. Sehän oli semmoinen kemiallinen kaiketi mutta olipa plussa kuitenkin :rolleyes: Jospa tämä nytkin kertoisi kyytiläisestä, ja saatasiin vielä pidettyä tämä.. :love:
 
:):)image.jpeg
Täällä olis yks vanha himotestaaja, joka kyselis apuja teiltä konkareilta :D

Tässä olis ystäväni tikku, joten viitsisittekö analysoida sen ja kertoa mitä näette vai näyettekö mitään?? Hyvin aikasin on testi tehty, joten..(n)
Kiitos kovasti jos jaksatte nähdä vaivaa ja kertoa mielipiteenne :)
 

Yhteistyössä