Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä vissiin aika moni meinaa testata digillä ennen vloppua. Minäkin kävin hakemassa digin apteekista ja tarkoitus olisi testata perjantaina ellei menkat ala ennen sitä. Eilen aamulla tuli vessakäynnillä hiukan vaaleanpunaista valkovuotoa paperille ja illemmalla rusehtavaa paperille mutta siteeseen asti ei ole tullut. Tänään ei ole tullut mitään vuotoa, ei edes paperille. Kp 27/24 ja oireita olen keksinyt vaikka kuinka paljon :D
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti olisi vain harmitonta, mutta tipahin jo korkeelta :/ testaan kans huomenna vielä kaiken varalta, vaikka se turhaa oliski. Tulkaa sit kertoon tänne miten kävi. Kävipä itelle miten tahansa olen onnellinen teidän puolesta :love:
 
Täällä dpo 8 ja herkällä testillä negaa. Dpo 6 ja 7 menkkajomoa, että ehkä oon vaan liian ajoissa testaamassa. Testinä rfsu (se lila paketti) siitä kyllä lukenut jostain ettei olis oikeesti kovin herkkä.

Ajattelin testata seuraavaksi dpo 10 kun on vain yksi testi joka herkkyydeltään 25. Ellei sitten postipoika tuo mun kiina-testejä :D

Onnea plussanneille <3
Sanotaan nyt, että vähän kaikkea muuta testaamaani olen saanut tässä kierrossa (edes mahdollisesti jotenkuten kuvitellen) haamuilemaan, mutta tuota rfsun lilaa, olevinaan herkempää versiota, sitten en.

Kokemus vaan :D
 
Täällä dpo 8 ja herkällä testillä negaa. Dpo 6 ja 7 menkkajomoa, että ehkä oon vaan liian ajoissa testaamassa. Testinä rfsu (se lila paketti) siitä kyllä lukenut jostain ettei olis oikeesti kovin herkkä.


Ajattelin testata seuraavaksi dpo 10 kun on vain yksi testi joka herkkyydeltään 25. Ellei sitten postipoika tuo mun kiina-testejä :D

Onnea plussanneille <3
Mä testasin juuri tänää aamuna vahvasta aamupissasta maailman puhtaimman negan dpo 6. Ei viitti edes ottaa kuvaa kun ei oo kuvattavaa. Yleensä aina kehitän jotain viivaa päähäni mut nyt en näe enää sellastaka.

Verta mulla tuli aivan hulluna tästä kuopuksesta. Olin ihan varma keskenmenosta. Syytä ei löydetty. Ultrassa kaikki hyvin, toista alkioo tms. Ei löydetty vaikka kerkesin ennen verenvuotoa olee alkuraskauden ultrassa.
 
Moikka! Taidan itsekin liittyä keskusteluun, aiemmin olen vain sivusta seuraillut. ;) Olen 25v ja esikoinen olisi haaveissa. Mieheni on asenteella "tulee jos tulee, ei stressiä, saa tulla vaikka vuodenkin päästä" ja minä koitan parhaani mukaan näytellä stressitöntä. Todellisuudessa kyllä piinailen sisäisesti ja haluaisin raskautua heti kun mahdollista...

Nyt on menossa yk2 ja dpo3 ja olen tehnyt jo kaksi testiä, vaikkei niissä tässä vaiheessa olekaan yhtään mitään järkeä. :ROFLMAO: Nyt päätin malttaa odottaa ainakin sinne dpo10-11 asti...
Tsemppiä kaikille!
 
Täällä vissiin aika moni meinaa testata digillä ennen vloppua. Minäkin kävin hakemassa digin apteekista ja tarkoitus olisi testata perjantaina ... Kp 27/24 ja oireita olen keksinyt vaikka kuinka paljon :D
Pidän seuraa sitten perjantaina, eli liityn digikerhoon :X3: Clearblue -merkkiin on mulla suht kova luotto. Mutta tuo viikkodigi ei ehkä silti ole tosiaan ensimmäiseen havaitsemiseen herkimmästä päästä.
 

Yhteistyössä