Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eilen dpo 8 illalla todella kovia vihlaisuja vatsassa. Jos tuo nyt oli kiinnittyminen niin koskahan alkais herkässä testissä näkyä?

Taas tulee niin selviä oireita että toiveet nousee ja sieltä sitten kuitenkin taas tipahdetaan. Ei vain ole kertaakaan noin kovin vihlaissut. Testiajalla tänään dpo 9 nega mutta nyt kuivaessa ihan kuin auringonvalossa jotain varjoa näkyisi. En viitteis 5min välein käydä kurkkimassa sitä, niin kurkkaan seuraavaksi vasta 10 aikaan :D

Onnea plussanneille ja pahoittelut negadigin tekijöille :(
 
@Minni-83 Korkeelta tiputtiin... Olen pahoillani sun tuloksesta. Noi liuskat tekee ihan pöpiksi, kun ne antaa viivoja. Mut jo tässä muutaman tunnin jälkeen aamun pettymyksestä mietin jo, että JOS se digi oli väärässä, kun menkat ei oo vielä alkaneet. On se ihmisen toivo sisukas juttu! Eli mun pitää nähdä verta, jotta mä uskon täysin varmasti, etten oo raskaana. :)
 
@Minni-83 Korkeelta tiputtiin... Olen pahoillani sun tuloksesta. Noi liuskat tekee ihan pöpiksi, kun ne antaa viivoja. Mut jo tässä muutaman tunnin jälkeen aamun pettymyksestä mietin jo, että JOS se digi oli väärässä, kun menkat ei oo vielä alkaneet. On se ihmisen toivo sisukas juttu! Eli mun pitää nähdä verta, jotta mä uskon täysin varmasti, etten oo raskaana. :)

Aika hailuja viivoja sulla oli, että oikeasti myös mahdollista ettei digi vielä vain bongaa. Ei nyt näin kamalan monena päivänä voi sattumaltakaan tulla aina vain viivanpaikkoja.
Ootko liuskalla testannut tänään?
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Pahoittelut negoista @stindepinde ja @Minni-83 :(

Onnittelut plussasta! Ihanaa @Lottastiina17 <3

Pregcheck antoi puhtaan negan. Kp 28/24 eikä menkkoja vielä näy. En onneks tuhlannu digiä aamulla. Varmaan lauantaina testaan. Aamulla tuli paperille taas rusehtavaa limaa mutta sen jälkeen ei mitään. Luulis että testit näyttäisi jo plussaa jos olen raskaana. Varmaan joku hormonihäiriö vaikka mulla ollu säännöllinen 24-25 pv kierto jo yli vuoden. Alkais ne menkat jo että pääsisi sen jälkeen oikeasti yrittämään. Olisi ollut yllätysraskaus ja tämän jännäilyn aikana päätimme miehen kanssa että on oikea aika jättää ehkäisy pois ja antaa kakkoselle luvan tulla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Aika hailuja viivoja sulla oli, että oikeasti myös mahdollista ettei digi vielä vain bongaa. Ei nyt näin kamalan monena päivänä voi sattumaltakaan tulla aina vain viivanpaikkoja.
Ootko liuskalla testannut tänään?
@stindepinde @Minni-83 ^Komppaan, jos varsinkin negana viivatonna pysyvään pc-liuskaankin on tärähtänyt haamuja, ei lie kaukaa haettua että jotakin on ainakin sillä kohtaa ollut oikeasti meneillään.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Hei nyt jo naurattaa, kattokaa näitä! Ekana ihan eka kuva, jonka otin ja sit aukaistuna nyt kuivuneena. Eikä näy sit kyl oikein mitään. Tää on ihan höpöä jo, en mä mitään raskaana oo, osaan ilmeisesti vain välillä ottaa näkymättömästä viivasta hienon kuvan. Auts..

FullSizeRender-19.jpg FullSizeRender-20.jpg
 
Ihana jännätä teidän muiden puolesta, kun itse odotan vielä reilun kuukauden yrityksen aloitusta :D Kaikkein parasta on tietty kuulla ilouutisia, onnea niistä! :love:Ja hurjasti tsemppiä pettymyksistä toipumiseen, lähetän teille onnistumissignaaleja virtuaalisesti (y)

Onkos teillä kellään kokemuksia Clearbluen kahden hormonin testeistä? Kalliitahan ne on, mutta minkäs testausvimmalleen voi kun kierron palautuminen huolestuttaa...:whistle: Oon testannu niillä tässä ja viime kierrossa ja viimeksi tais näyttää varmaan 10 päivää vilkkuvaa hymynaamaa eikä pysyvää ollenkaan (vaikka liuskoissa oli pitkään lähes tasavahvoja viivoja). Kierto kesti 56 päivää. Nyt menossa olevassa kierrossa on näyttänyt jo 6 päivänä vilkkuvaa ja toistaiseksi liuskat ihan negoja. Kp 19 menossa. Elättelen kyllä vielä toivoa, että ovulaatio ois tuloillaan..:) Toive vauvasta on niin kova, mutta toisaalta pelottaa, ettei ovulaatioita tule vielä yrityksen alettuakaan elokuussa:unsure:
 
Näinkö omiani vai onko tässä alimmassa jotain viivan alkua? Ovistestikin mun mielestä aika tumma dpo 10.

http://aijaa.com/MNfpYQ

Ehkä joku 10 min jälkeen tuohon keskimmäiseenkin oli ilmestynyt tällainen, väärässä kohtaa mielestäni, tosin Kiina testejä niin en tiedä missä kohtaa kuuluis ollakkaan.

Muoks.. tää keskimmäisen viiva on lähtenyt pois kun on kuivunut vielä enemmän. Alimmaisen haamu näkyy edelleen

http://aijaa.com/8HPhkf

Testien järjestys ylhäältä: ovis, normaali, erittäin herkkä
 
@Uusintayritys Huomenia! Mä nään siinä keskimmäisessä haamua!

Mulla Pregcheckin liuska tänä aamuna ei näyttänyt mitään. Rfsu:n puikko näytti aukaistuna kymmenen minuutin sisään tällaista. Menkkojen pitäisi alkaa tänään ja viiva ei tunnu vahvistuvan. Tiedän vaan, et testailtua tulee niin kauan, et ne menkat sit alkaa.

FullSizeRender-24_opt.jpg
 
Ihana jännätä teidän muiden puolesta, kun itse odotan vielä reilun kuukauden yrityksen aloitusta :D Kaikkein parasta on tietty kuulla ilouutisia, onnea niistä! :love:Ja hurjasti tsemppiä pettymyksistä toipumiseen, lähetän teille onnistumissignaaleja virtuaalisesti (y)

Onkos teillä kellään kokemuksia Clearbluen kahden hormonin testeistä? Kalliitahan ne on, mutta minkäs testausvimmalleen voi kun kierron palautuminen huolestuttaa...:whistle: Oon testannu niillä tässä ja viime kierrossa ja viimeksi tais näyttää varmaan 10 päivää vilkkuvaa hymynaamaa eikä pysyvää ollenkaan (vaikka liuskoissa oli pitkään lähes tasavahvoja viivoja). Kierto kesti 56 päivää. Nyt menossa olevassa kierrossa on näyttänyt jo 6 päivänä vilkkuvaa ja toistaiseksi liuskat ihan negoja. Kp 19 menossa. Elättelen kyllä vielä toivoa, että ovulaatio ois tuloillaan..:) Toive vauvasta on niin kova, mutta toisaalta pelottaa, ettei ovulaatioita tule vielä yrityksen alettuakaan elokuussa:unsure:
Oon nyt kaks kiertoa käyttänyt tuota tuplahormonitestiä.

Ensimmäinen kierto: 11 päivää vilkkuvaa kp18 pysyvä naama. Kp16 tikuissa hailuraa viivaa, Kp17 lähes tasavahvaa.

Kuluva kierto: 6päivää vilkkuvaa naamaa. Kp16 aamulla pysyvä naama. Aamulla klo8 tikussa vain haalea toinen viiva. (kp15 ei toista viivaa ollenkaan) päivällä testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Laitoin tuonne 30kymppiset ensikertalaiset-ryhmään kuvat noista testeistä.

Piinailut menossa... Olo ei ole ollenkaan raskaana... Odottelua siis luvassa.
 
@Uusintayritys Huomenia! Mä nään siinä keskimmäisessä haamua!

Mulla Pregcheckin liuska tänä aamuna ei näyttänyt mitään. Rfsu:n puikko näytti aukaistuna kymmenen minuutin sisään tällaista. Menkkojen pitäisi alkaa tänään ja viiva ei tunnu vahvistuvan. Tiedän vaan, et testailtua tulee niin kauan, et ne menkat sit alkaa.

katso liitettä 1950

Tässäkin näkyy haamua kun pikkukuvaa katsoo, isompana häviää pikselimössöön. Mitähän sulla on nyt menossa kun ei viiva vahvene :(
 
Enhän mä malttanut olla testaamatta uudestaan, tosin vain 2h edellisestä. Jotain häivähdystä näkyy taas, mutta ei noin paljon kuin aamupissan testeissä. Kylläpä jännittää, miten sitä malttaa olla huomisaamuun. Pakko varmaan illallakin vielä testata :D

Kyllä nyt jotain ainakin tapahtuu, koska tähän saakka noissa testeissä ei ole näkynyt yhtään mitään ja aikast monta niitä eilenkin tein :D
Tänään tein aamupissasta kaksi testiä ja nyt kolme (ei mitenkään överiksi mee eihän?) Noissa erittäin herkissä mitä tein samasta pissasta nyt kaksi, näkyy molemmissa ja eri merkkisessä ei niin herkässä ei nyt näy mitään.

Tässä vielä kuvaa. Hmm, kännykän käytöllä näkyy, mutta läppärin näytöllä ei taas näy. http://aijaa.com/qcxK3M

Jos nyt olen raskaana, niin taisin tuntea kiinnittymisenkin, dpo 8 illalla vihlaisi tosi kovaa ja monta kertaa. Kyl on jännää :)

Näemmä mitä enemmän on testejä kaapissa, sitä useammin tulee himo testata. Mäkin uitin tänään monta testiä samassa pissassa, eipähän ainakaan tarvii miettiä että onko susitesti jos kaikkiin tuleee jotain :D

Tässä vielä ovistesti päivän toisesta pissasta
http://aijaa.com/VgXndv

Lupaavalta näyttää
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä