Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Taas jotain ihme varjoja herkkään testiin, näkyy kuivassakin. Hämää kyllä kun ei noissa aiemmissa ollut mitään varjoja missään, vain tänään ja eilen tullut sellaisia. Toisen merkkiseen testiin tuli taas 5min JÄLKEEN selvä viiva siihen ihan kontrollin viereen kuten eilenkin, mutta oli kadonnut jo vartin päästä. Jotenkin meni luotto näihin kiinan testeihin ja käyn hakemassa tänään pc liuskat.

Ovistesti samannäköinen kuin eilenaamulla, melkein tasavahva, seuraavasta pissasta on varmaan jo tasavahva (näin kävi eilenkin)
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM ja Emeli-
http://aijaa.com/k0zxrq

Alimmassa ihan häivähdys näkyy jotain, en tiedä tuliko kuvaan saakka. Ovistesti edelleen tosi tumma, nyt dpo 11. Jos iltapäivällä onnistuisin pidättämään tarpeeksi pitkään niin oliskohan vieläkin tummempi, tuo 2h pidätyksellä, aamupissan testi vähän vaaleampi.

Onko se pc liuska nyt paras mitä kaupasta saa vai mitä mä haen? Jos noi kiina testit on vaan yksinkertaisesti niin huonoja ettei näytä, jotain pientä kuitenkin kaikissa on!

Onko jollain ovistesti näyttänyt tuolta loppukierrossa ilman raskautta tai ovista???
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Hei tein uudestaan englannin kielisen digin ja siihen tuli ei raskaana ja avasin sen niin siellä oli vaan yksi liuska ja kaksi viivaa. Noitten viiven mukaan sen olis pitänyt näyttää raskaana. Onko kukaan muu avannut enlanninkielistä testiä johon tulee not pregnant tai pregnant. Tässä on kuva avatusta testistä.

http://aijaa.com/u0Zo9a
 
Hei tein uudestaan englannin kielisen digin ja siihen tuli ei raskaana ja avasin sen niin siellä oli vaan yksi liuska ja kaksi viivaa. Noitten viiven mukaan sen olis pitänyt näyttää raskaana. Onko kukaan muu avannut enlanninkielistä testiä johon tulee not pregnant tai pregnant. Tässä on kuva avatusta testistä.

http://aijaa.com/u0Zo9a

Jostain luin, että digitestin tulos ei liittyis mitenkään niihin viivoihin sisällä. En tiiä sitten miten se toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@Uusintayritys kiitos tiedosta. Niin ja sen takia siellä varmaan oli vaan yksi liuska ja kaksi viivaa kun se ei ollut viikkonäyttöinen testi. Eks viikko näyttöisessä ole kaksi liuskaa ja kolme viivaa yhteensä. Mä en sitä edellistä digiä avannut niin ei ole mitään mihin verrata. Olis pitänyt sekin avata. Mä taidan lopettaa nää testailut kun ei tule muuta kun viivanpaikkoja liuskoihin.
 
@Minni-83 Olen samaa mieltä sinun kanssa. Testailu saa loppua täälläkin!

@Uusintayritys Pc liuska on ollut minun mielestä hyvä! En ole kertaakaan saanut mitään haamua tai viivanpaikkaa. En myöskään plussaa:ROFLMAO:

Tänään kp 30/24 Pregcheck nega. En viitsi edes mitään kuvaa siitä laittaa kun ei siinä mitään näy. Tissit arat, pää kipeä, oksensin. Paperille tullut kerran taas vaaleanpunaista valkovuotoa, ei siteeseen asti ja tama jatkunut nyt 5 päivää. Käyn lääkärissä jos menkat ei ole alkanut ensi viikon loppupuolella. Ikinä ennen ollu kierto sekaisin.
 
Ehkä hulluuden puolelle menee jo, mut eiks meillä kaikilla vähän mene.

Kastoin kummatkin tikut meinaa ihan veteen jotta näen että tuleeko niihin aina tuollaiset hailut viivat (mies ei suostunut niihin kusemaan, se oli idea nro 1) ja eipäs vain tullutkaan, alkuun näytti ettei pissassa kastettuunkaan tullut mitään, mutta taas siinä sellainen hailu. En ees haluu laskea montako testiä oon tänään ja eilen tehnyt

Jotain se nyt tarkoittaa, mutta miks ei voimistu? Taitaa vain olla yksinkertaisesti niin huonoja noi kiinatestit. No huomenna taas uudestaan
 
Rfsu on ihan kökkö, näytti mulle negaa vielä 5+ kun pc plussa jo 3+2 eli dpo 10 :D

No voi hitsi, ehkä toivoa vielä on, varsinkin kun veteen kastettuna noihin toisiin ei tullut mitään.
Luulen kyllä et jos ei huomenna noi kiinan testit näytä mitään tummempaa kuin noi mitä nyt on näyttänyt niin ei ne oo muuttumassakaan mikskään. Ihme kyllä et alkuun niihin ei tullu tuollaisia..

Halvalla ei kai voi saada hyvää, noiden hinnaks tuli 0.10 posteineen/kpl :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Jess! Vihdoin kp 1! Viikon myöhässä alkoi menkat. Nyt pääsee sit oikeasti yrittämään. Yk 1 alkaa nyt :)
Keittiömeediona arvelen, että jotain meneillään jo viime kierrossa oli, ja nyt kun lähtee yrittämään onkin oikein hyvä ottiaika (y) Keho lie ainakin saanut jo vähän sen suuntaisia signaaleja, että 'virittynyt' sitä kautta ehkä tavallista paremmin taas nappaamaan :barefoot: Just sayin' :D Kaikkea hyvää!
 

Yhteistyössä