Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

... mut onko se sit niin että jos ei Dpo 10 saa sitä häviävän hentoista haamuakaan niin peli on pelattu ?
En kyllä noin ajattelisi. Ihan alussa kuitenkin erittyy niin vaihteleva määrä hcg-hormonia ja kiinnittyminen tapahtuu jokaisella yksilöllisesti, olikos se jopa 5-8 päivää ovulaation jälkeen tuo vaihteluväli.. en nyt tarkistanut.. Mut itse en ole kolmen lapsen raskauksista saanut haamun haamua raskaustesteihin kuin dpo 12.

Tuolta pohjalta on myös valtava yllätys, että nyt sit koko päivän jännityskärvistelyn jälkeen menin pissimään tikkuun..paljon olen juonut enkä kauan pidättänyt.. ja sain haalean, hyvin haalean mut värillisen viivan (dpo 9 tai 10). Kuvassa hieman väriä muokattu kun kuvatessa haalistuu. Pinkki on ovistesti, jonka tein aamulla, se on luonnossa kirkuvan punainen. Mulla on Mammaksilta tilattuja Davidin testejä, samoja käytin kolmessa ekassa aikoinaan. Kauhea kuvanlaatu kun muutin värejä tummemmiksi, mut sisältö tärkein! :love: En kyllä osaa uskoa tätä ennen kuin sunnuntaina, jolloin viimeistään pitäisi menkkojen alkaa..
:)IMG_0611.JPG

Ja ihania viivoja!! @Sannelii ja @stindepinde ! Kyllähän tuossa muokkaamattomassa kuvassakin värillinen viiva erottuu stindepinde.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Sannelii
IMG_0612.JPG
Spämmään nyt kaikkiin ketjuihin kuvan, mut niin epätodellista tää on, toivon vaan et viiva vahvistuu eikä sunnuntaina ala menkat! Jotain nyt ainakin tapahtuu, en ole näihin samoihin saanut aiemmin minkäänlaisia edes viivanpaikkoja haamuista puhumattakaan. Dpo 10 tai 11, kp 25/28-29 ja vuosi tulee täyteen yritystä.:love:
 
Näkeekö näissä ketään mitään?
Molemmat kuvat samasta testistä 10min testiajalla. Mä niin kuvittelin näkeväni näissä viivaa, mutta puol tuntia testiajan jälkeen avasin muovikotelon, ni ei mun mielestä enää näkyny oikeestaan mitään.



 
Tarviiko sen vahvistua? Ei kaikilla järettömän selkeet viivat tuu, ja musta ainaki niin turhaa seurata vahvistuuko aivan tummaksi.. digillä mä oon aina varmistanu vaan et viikko vaihtunu :) osta siis digi?
Mulla mitä luultavammin on jäänyt edellisestä tuulimunasta ja toises munajohdin raskaudesta jäänteitä mitkä nyt vaan näkyy testissä.... Joten siinä mielessä KYLLÄ PITÄÄ VAHVISTUS... Digi sanoo raskaana 1-2 kyllä... Mutta voit tutustua mun tilanteeseen ja historiaan tuolla +40 sivulla.. Niin ymmärrät paremmin ;) olen siis varma että nyt ei oo kyse normi raskaudesta tunnen jo oman kroppaani kuuden lapsen jälkeen... Lääkäriin en viitti syöksyä vielä kun mikään ei viittaa esm:kohtu tulehdukseen ja kipuja ei oo... Digi sanoo raskaana pc liuska ei anna mitään ei myöskään rfsu testi.. Joten hormoonit on tosi alhalla kyllä
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Mulla mitä luultavammin on jäänyt edellisestä tuulimunasta ja toises munajohdin raskaudesta jäänteitä mitkä nyt vaan näkyy testissä.... Joten siinä mielessä KYLLÄ PITÄÄ VAHVISTUS... Digi sanoo raskaana 1-2 kyllä... Mutta voit tutustua mun tilanteeseen ja historiaan tuolla +40 sivulla.. Niin ymmärrät paremmin ;) olen siis varma että nyt ei oo kyse normi raskaudesta tunnen jo oman kroppaani kuuden lapsen jälkeen... Lääkäriin en viitti syöksyä vielä kun mikään ei viittaa esm:kohtu tulehdukseen ja kipuja ei oo... Digi sanoo raskaana pc liuska ei anna mitään ei myöskään rfsu testi.. Joten hormoonit on tosi alhalla kyllä
Mä luin sen sun tarinan sieltä sillon :(
Ja periaatteessahan tuo on kuitenki tummunu hyvinki siitä ekastakin!
Toivotaan kuitenki parasta!
 

Yhteistyössä