Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään dpo 11. Kp 29/32-34. Kuvassa ylempi eilinen ja alempi tältä päivältä muutaman tunnin pidätyksellä. Huomenna täytyy kokeilla aamupissasta.. Ehkä jo vähän tohtii iloita, mutta hyvin vähän..:whistle: jonkinlaista kokeilua ollut jo vuoden verran, mutta oikeastaan yk6 nyt ( sen aikaa seurannut tarkemmin kiertoa)..
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Nonniin. Gynellä käyty, kohtu todettiin tyhjäksi (sisäultra) ja limakalvo nyt epähedelmällisen ohueksi - kuten juuri päättyneisiin menkkoihin sopiikin. (Vaikka erikoisen niukat nyt silti oli olevinaankin.)

Seuraavan, siis alkaneen kierron follikkeleja jo molemmissa munasarjoissa näkyi kasvamassa.

Noh, sitten kun näitä testejä vielä jokunen taskunpohjalla kumminkin oli, niin teinpä huvikseen ja tottumuksesta nekin vielä pois; eilen ja tänään.

Clearblue Plus antoi kappas vaan taas sellaisen haamuplussalta vähintäänkin näyttävän tuloksen (eilen, iltapäivä) ja Rfsu tänään alkuillasta ihan testiajan sisään viivanpaikan "varjomaista" eli siis punaväritöntä, ikään kuin altapäin läpikuultavaa tyyliin harmaata tummentumaa. (Kuva)


Toki aika tarkkaan kuukausi sitten jos/kun mulla joka tapauksessa oli se yksi varhainen keskenmeno (eli jo ajat sitten, kesäkuun alussa siis mielestäni havaitsin sen), niin gyne nyt sanoi että neljä-viisikin viikkoa se voisi vielä 'kummitellakin' testeissä eikä olisi ihan tavatonta.

(Ping @Kirahvikahvi )

Pitäviä plussatuulia tästä eteenpäin teistä mahdollisimman monelle! :love:
 
En kyllä noin ajattelisi. Ihan alussa kuitenkin erittyy niin vaihteleva määrä hcg-hormonia ja kiinnittyminen tapahtuu jokaisella yksilöllisesti, olikos se jopa 5-8 päivää ovulaation jälkeen tuo vaihteluväli.. en nyt tarkistanut.. Mut itse en ole kolmen lapsen raskauksista saanut haamun haamua raskaustesteihin kuin dpo 12.

Tuolta pohjalta on myös valtava yllätys, että nyt sit koko päivän jännityskärvistelyn jälkeen menin pissimään tikkuun..paljon olen juonut enkä kauan pidättänyt.. ja sain haalean, hyvin haalean mut värillisen viivan (dpo 9 tai 10). Kuvassa hieman väriä muokattu kun kuvatessa haalistuu. Pinkki on ovistesti, jonka tein aamulla, se on luonnossa kirkuvan punainen. Mulla on Mammaksilta tilattuja Davidin testejä, samoja käytin kolmessa ekassa aikoinaan. Kauhea kuvanlaatu kun muutin värejä tummemmiksi, mut sisältö tärkein! :love: En kyllä osaa uskoa tätä ennen kuin sunnuntaina, jolloin viimeistään pitäisi menkkojen alkaa..
:)katso liitettä 1990

Ja ihania viivoja!! @Sannelii ja @stindepinde ! Kyllähän tuossa muokkaamattomassa kuvassakin värillinen viiva erottuu stindepinde.(y)
Onnea hannah4!

Tää oli tälläinen teoreettinen kysymys jo etukäteen että jos se nega tulee niin onko se sitten siinä vai voiko se tosiaan olla että jokaisella ei vaan näy aikaiseen!
Testaan huomenna, Dpo 12 ja olot seilaa laidasta laitaan. Mietin että onko peli pelattu jos se nega tulee...?
 
Hei kaikki himotestaajat!
Täällä yksi megahimotestaaja kyselee kokemuksia Apteekin ultra testistä...

Olen tehnyt ko. testejä 4 kpl nyt ja kolmessa on näkynyt haamu ja yhdessä vahvempi haamu, jonka siis selkeäksi plussaksi tulkitsin. Tänään aamulla tein cb digin ja pc testit ja ne näyttikin negaa.

En oo ennen noita ultria käyttänyt, joten ei ole mihin verrata. Herkkyys niissä on 10.
Dpo on 12 joten kyllä raskaus olisi varmasti ainakin tolla cb digillä näkynyt, eikö totta?

Eli onko kellään kokemusta apteekin ultra testistä? Antaako törkeitä haamuja tms.??
 
Täällä kuten aavistelinkin rusehtavaa limaa bongattu :(.... Joten alun loppua tää oli... No ois ollutkin liian hyvä ollakseen totta... Jotenkin en ees putoo korkeelta oli kokoajan kutina että jokin ei nyt täsmää vaikka digi sano raskaana.,, luulen että on jäänyt jotain matskuu tonne kohtuun kun edelliset menkat kesti vaan sen kakspäivää,eli kaikki ei oo tullu pois ja siksi pitänyt hcg pikkusen kohollaan... Koska kaikissa testeissä ei edes näkynyt viivaa ollenkaan

Mutta hei teille kaikille plussa onnea ja tehkää te nuoremmat niitä vauvoja:love: tää vanha kana munii joskus jos enään munii(y):ROFLMAO:

IHANAA KESÄÄ
 
Apua apua apuaaaaaaaaaa!!!! Eilisen olin testaamatta, koska toissailtana alkoivat ihan jäätävät kuukautiskivut ja olin varma, että tämä oli tässä. No, menkkoja ei näy ja ajattelin ihan vaan yhden vielä jos testin tekisi...
.IMG_9200.JPG

Mä en halua vielä innostua liikaa, koska menkkakivut jatkuu edelleen, mutta kädet tärisee niin paljon että hyvä kun pystyn tätä kirjoittamaan...oon niin onnellinen :cry::love::love: Jopa minä näen, että viiva on vahvistunut. Huomiseksi on pakko käydä joku parempi testi, digiä en taida vielä uskaltaa tehdä...
 
Ajattelin että mua ymmärrettäisiin täällä :LOL: Tein eilen ja tänään aamusta äkillisestä päähän pistosta ovistestit, vaikka menkat pitäisi alkaa näinä päivinä koska vain. Ja tässä tulos:

Eilinen:
http://aijaa.com/795aI5

Ja tämän aamuinen:
http://aijaa.com/HTUpfP

Ja noin vahvaa ovisviivaa en ole saanut edes silloin, kun olen bongannut oviskivut ja limat ja ovisplussan (vaikka gyne on sitä mieltä etten ovuloi :rolleyes:). Ja oviksen tässä kierrossa olin huomaavinani kaksi viikkoa sitten...

Niin että onko tää ihan normaalia ja täti tulee pian vai kaarranko r-testin ostoon? :eek:
 
Ajattelin että mua ymmärrettäisiin täällä :LOL: Tein eilen ja tänään aamusta äkillisestä päähän pistosta ovistestit, vaikka menkat pitäisi alkaa näinä päivinä koska vain. Ja tässä tulos:

Eilinen:
http://aijaa.com/795aI5

Ja tämän aamuinen:
http://aijaa.com/HTUpfP

Ja noin vahvaa ovisviivaa en ole saanut edes silloin, kun olen bongannut oviskivut ja limat ja ovisplussan (vaikka gyne on sitä mieltä etten ovuloi :rolleyes:). Ja oviksen tässä kierrossa olin huomaavinani kaksi viikkoa sitten...

Niin että onko tää ihan normaalia ja täti tulee pian vai kaarranko r-testin ostoon? :eek:
Sinuna tekisin r-testin...
Minulla näytti ovistesti juurikin tuolta, kun viimeksi raskaana olin (halusin kokeilla huvin vuoksi miltä raskaus näyttää ovistestissä) (y)
 
Ajattelin että mua ymmärrettäisiin täällä :LOL: Tein eilen ja tänään aamusta äkillisestä päähän pistosta ovistestit, vaikka menkat pitäisi alkaa näinä päivinä koska vain. Ja tässä tulos:

Eilinen:
http://aijaa.com/795aI5

Ja tämän aamuinen:
http://aijaa.com/HTUpfP

Ja noin vahvaa ovisviivaa en ole saanut edes silloin, kun olen bongannut oviskivut ja limat ja ovisplussan (vaikka gyne on sitä mieltä etten ovuloi :rolleyes:). Ja oviksen tässä kierrossa olin huomaavinani kaksi viikkoa sitten...

Niin että onko tää ihan normaalia ja täti tulee pian vai kaarranko r-testin ostoon? :eek:

Ei oo vielä kyllä plussa. Mä sain tasavahvat viivat viime kierrossa ihan menkkojen alla, kaipa se lh vain nousee just ennen menkkoja. Voithan sä tehdä rtesrin, mutta mulla ei ainakaan meinannut raskautta. Pitäis vissiin olla reilusti tummempi kuin kontrolliviiva jos raskautta merkkais
 
Ei jummi, että ottaa päähän!! :ninja: nyt jo kp 44, ja raskauskeijulta tilattu 25miu näytti täysin negatiivista. Testi näytti lupaavalta ensimmäisten 4-5 min aikana ja jotain siä häämötti, mutta 8min mennessä sekin oli hävinnyt. Eli viivanpaikka. (toi testi on semmonen että 8min varmistetaan negatiivinen, mutta positiivinen tulos voi näkyä jo minuutissa. 10min jälkeen ei saa enää lukea testiä) Vois ne menkat alkaa edes, että pääsis jo uuteen kiertoon!! :cautious: ärrrrh! Kiukuttaaaaaa!! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Edith_87
No sanotaan nyt näin, että yleensä ei kyllä just Pregcheckiin ainakaan turhanpäiten noin näkyvää 'pelkkää viivanpaikkaa' millään ilveellä taida tulla... Eli vähintäänkin lupaavaa on (y)
Joo no en oo ikinä saanut mitään näihin paitsi nyt tässä kierrossa.. kun vaan tietäis mikä dpo olis menossa (n) limat alkoi 24.7 joten veikkaisin et on dpo 10-12. Toivottavasti vahvistuis :love: on yli vuosi ilman ehkäisyä oltu:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen

Yhteistyössä