Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En ookkaan tänne hetkeen kirjotellu..viimeks heinäkuun puolella...oon silti lueskellu näitä juttuja joka päivä. Mulla on jotenki kauhee stressi päällä ja tuntuu että se on aiheuttanu mulle jotaki tosi outoja oireita. Viime kierrolla tein raskaustestin dpo8 ja siihen tuli joku viiva ja tottakai heti uskoin että olin raskaana. Mä sit sitä jännitin ja stressasin tosi lujaa ja seuraavana päivänä mulla alkoi ihmeelliset pissaamisvaivat...mua on siis nyt pissattanu yhtäputkee viimeiset 3 viikkoa ja meinaan tulla hulluks...oon käyny lekurilla 5 kertaa jo tästä ja lääkäri epäili että stressi on aiheuttanu mulle yliaktiivisen rakon...nyt syön siihen lääkkeitä mut tuntuu ettei nekään auta ihan täysin. Mutta en siis oikeesti ollutkaan raskaana, eli se viiva oli vaan viivanpaikka tai virheellinen positiivinen. Nyt on menossa yk2 ja tänään on kp20/25(28) ja dpo4, ja tänään on tullut pissalla käydessä pientä vuotoa. Toivon todella että ne ei oo menkat, sillä eihän näin lyhyellä kierrolla voi ees raskautua. Tosi outoa koska mun kierrot on yleensä 27/28 päivää mutta nyt raskauden ja pillereiden lopetuksen jälkeen se on ollut tosi lyhyt...jos nää kierrot pysyy näin lyhyenä vielä jatkossakin (oletan etten plussannu tälläkään kierrolla) niin sit pitää varata gynelle aikaa ja miettiä miten sais luteaalivaihetta pidennettyä. Senhän pitäis olla ainakin 10-12 päivää että vois tulla raskaaks. Tällänen romaani tälläkertaa...ja Onnea plussanneille <3
 
Heippa kanssasiskot! Tässäpä näitä testejä vino pino.. nyt oon testannu aamua ja iltapäivää, muutaman päivän ajan. Epäilys jo nostaa päätään, kun ei oikein viiva vahvistu. Dpo 10 menossa, että onhan tässä vielä aikaa, mut eiks viivan pitäisi jo vahvistua melkein päivä päivältä..

FullSizeRender-68_opt.jpg FullSizeRender-69_opt.jpg FullSizeRender-71_opt.jpg FullSizeRender-72_opt.jpg
 
Ääähh, olin varma että viime viikola olin tuntevinani epämääräistä kipua jonka tulkitsin ovikseksi, mutta nyt vasta tuntuuki ja tissejä pakottaa:unsure: pakko mennä kotio apteeki kautta ja ostaa ovis testi et tuliko se nyt vasta, ja helvetti soikoon jos tuli, ukko nimittäin reissuhommissa nii ei paljon lempeä ole irtoamassa. o_O tosin itsensä kiusaamistaha tuo on, jos ovistesti näyttää plussaa ja tietää ettei mitää oo tehtävissä. Nii ja 21/31 menos.. :ROFLMAO:
 
Joo siis eilen tein vielä illalla 4h pidätyksellä ja se oli samannäköinen kun se edellinen. Eri pakettien testit.
Tänään aamulla tein mut siinä ei nyt sit taas näkynyt mitään selkeää
En tiedä voisko olla samasta kiinni kuin mulla, mutta...
Mulla ei aamupissa ole koskaan antanut sitä vahvinta tulosta, vaan vahimmat/selkeimmät on tulleet iltapissasta. Syytä en tiedä miksi pissani haluaa poiketa mainstreamista, mutta samapa tuo oikeastaan.:LOL: Keskimmäisen kohdalla vaan meinasin panikoitua kun ensin iltapissa näytti varsin vahvaa viivaa ja aamulla olikin paljon haaleampi tulos.:whistle:
 
Mä tein keskellä kiertoo clearblue plus testin kokeilu mielessä et antaako se viivan paikkaa. Iltapissasta ei juurikaan tullut viivanpaikkaa mut aamupissasta tuli. Kp 12 iltapissasta ei juuri mitään ja kp 13 tuli aamupissasta viivanpaikka. Se tuli testiajalla ja tummu sen jälkeen. Nyt on kp 16/27-32 ja tuntuu kuin olis ovulaatiokipuja. Eli se testi ei voinut näyttää ovulaatioo vaan ihan surkeeta viivanpaikkaa. Tässä vielä kuvat mun viivanpaikka testistä.



 
Mä tein keskellä kiertoo clearblue plus testin kokeilu mielessä et antaako se viivan paikkaa. Iltapissasta ei juurikaan tullut viivanpaikkaa mut aamupissasta tuli. Kp 12 iltapissasta ei juuri mitään ja kp 13 tuli aamupissasta viivanpaikka. Se tuli testiajalla ja tummu sen jälkeen. Nyt on kp 16/27-32 ja tuntuu kuin olis ovulaatiokipuja. Eli se testi ei voinut näyttää ovulaatioo vaan ihan surkeeta viivanpaikkaa. Tässä vielä kuvat mun viivanpaikka testistä.



Onpa jännä o_O. Aika selkee toi alin.
 
Mulla on ihmeellinen kierto. Tunnen ja tiiän tasan kui se yleensä menee, ja aina samaa rataa. Ovis kp14, menkat tasan kaks viikkoa siitä. Ovis oireilee selkein voimakkain oirein. Nyt ei. Jotain joo, mut perusjutut puuttu. Normikierron mukaan nyt dpo7-8, kp22/28. Paukautti hiivan, ei just koskaan ole. Koko ajan, ennen hiivaoireitakin, paksua valkkaria, edelleen ym outoa. Ostin ovistestestejä. Tein parin tunnin pidätyksestä, vahva viiva, heti piirty siihen.. en tiiä, luulen että en ovuloinu, koska mulla tietyt jutut tulee AINA, ja nyt ne puuttu. Parin päivän ajan oli tosi inhottavat alama-ja alaselkäkivut, toissapäivänä ja eilen.. kroppa on siis ihan sekasi!
Siinä se o-testi.
http://aijaa.com/18vGSs

Muoks. Tän aamun o-testi
http://aijaa.com/d1xapR
 
Viimeksi muokattu:
Otin aamulirun purkkiin ja hain apteekista ultra testin ja uitin äsken. Kyllä siinä livenä aivan selvä punertava haamu on. Ja tuli sen 3min aikana. Liekkö kuvaan välittyy.. tän aamun o-testi kyl vahva, oisko ihan plussa jopa? Mitähän mun kroppa nyt touhuaa..?

Tässä pari kuvaa ultra testistä.
http://aijaa.com/LBlSac
http://aijaa.com/hzno2T

Tässä semmonen vartti teosta
http://aijaa.com/8rqmIK
 
Viimeksi muokattu:
Hei, oon seuraillu sivusta ja nyt meillä alkaa uus vauva olemaan ajankohtainen niin aattelin että täällä vois joku tietää enemmän..

Eli mulla on yleensä kierto 30-35 päivää mutta niissä kierroissa ku oon raskautunut (2lasta ennestään) kierto on aina ollut sen 28päivää.. Mitähän se siis tarkoittaa? Ovuloinko ajoissa vai? :D
 
Kyllä täällä näkee kaikennäköisiä testejä, mut tuommosen tulkinta toki aika hankala. (n) uutta testiä kehiin:ROFLMAO:

Ovistesti rehellinen nega, joten alko lienee menkkojen odottelu tuntemukset hyyyvissä ajoin (kp21/31)o_O

On tässä kyllä saanu kehiteltyä vaikka minnosia """oireita ja tuntemuksia""", jotka ehkä toivois viittaavan raskauteen, mut tiiä sit onko näissä mitään perää vai mielikuvituksen tuotetta:ROFLMAO: mm. Alamahaa nipistelee, rinnoissa ihme tuntemuksia, väsyttää ja kylmää (ja aivastuttaa)! Eli siis luultavasti täti tekee tuloaan, ilmat viilenny ja siks tuntuu kolealta ja oisko ihan normaali nuhakin :ROFLMAO:
 
NelHM ihan selkeä viiva. Siinä cb testissä myös. Ettet vaan olis pieniin päin ;).

Mulla on ollu vähän etovaa oloa ja alavatsa kipua. Sunnuntaina selviää et kuvittelenko vaan vai oonko raskaana :D tänään ajattelin kuitenki huvikseen testata ovistestillä. Semmosia oli pakko ostaa ku oli alennuksessa, ehkä niitten avulla jaksan odottaa sunnuntaihin :ROFLMAO: onko teillä ovistestit näyttäny raskauden?
 
^Miul kans noita ovis testejä nyt tuolla "ylimääräisenä" niin ajattelin , niillä testata hätäisenä ens vkolla ennenku kalliin digitestin tuhlaan. Mut tuntuvat näis kirjotteleva, et ne kyl antaa kaikille herkkää positiivista oli raskaana tai ei? Miten täällä kokemusta asiasta?
 
^Miul kans noita ovis testejä nyt tuolla "ylimääräisenä" niin ajattelin , niillä testata hätäisenä ens vkolla ennenku kalliin digitestin tuhlaan. Mut tuntuvat näis kirjotteleva, et ne kyl antaa kaikille herkkää positiivista oli raskaana tai ei? Miten täällä kokemusta asiasta?
Mulla ainakin ovistestit antoivat voimakkasti viivaa, mutta eivät vahvempaa kuin kontrolliviiva. Ja raskaustesti antoi siis plussan. Ovistesti on myös aiemmin loppukierrosta antanut vahvasti väriä, luin jostain, että hormonitaso nousee taas kierron loppua kohti? @Mieva
 
Mitenkäs muilla näiden ovistestien kanssa, kun täällä nyt hiukan hankalaa tulkita. (n) Oon kerran päivässä testannu. Maanantaina ei juuri minkäänlaista viivaa, tiistaina jo haalea viiva, keskiviikkona aamulla melko vahva mutta ei yhtä vahva toisen kanssa. Ajattelin, että testaan keskiviikkona illalla uudestaan, niin olis tasavahva tai vahvempi. No ei ollut. Keskiviikkona illalla aamua himmeämpi ja tänään aamulla taas himmentyny. Olikohan siis lh huippu, mutta onnistuin testaamaan siten, että en saanut ihan huippua tikutettua?
 
Mitenkäs muilla näiden ovistestien kanssa, kun täällä nyt hiukan hankalaa tulkita. (n) Oon kerran päivässä testannu. Maanantaina ei juuri minkäänlaista viivaa, tiistaina jo haalea viiva, keskiviikkona aamulla melko vahva mutta ei yhtä vahva toisen kanssa. Ajattelin, että testaan keskiviikkona illalla uudestaan, niin olis tasavahva tai vahvempi. No ei ollut. Keskiviikkona illalla aamua himmeämpi ja tänään aamulla taas himmentyny. Olikohan siis lh huippu, mutta onnistuin testaamaan siten, että en saanut ihan huippua tikutettua?
Mie yritin kaks kiertoo mut en päässy niiden sielunmaailmaan mukaan, en saanu semmosia tosi vahvoja miekä, selkeästi erottuvia kyllä mut ei kontrolliviivan vahvusta sattunu sit millää. o_O
 

Yhteistyössä