Hain reimatecin haalarin pojalle

  • Viestiketjun aloittaja kantapään kautta oppinut
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Kumma miten teidän lapset kastelee haalarit läpimäriksi, meillä on pojilla useamman vuoden vanhat haalarit( kyllä halpiksia) ja äsken kun tultiin ulkoa sisälle, oli kummallakin vaatteet kuivina, haalarit tosin märkinä, mutta sitä varten on toiset haalarit olemassa.
Ja kyseessä on ihan tavistoppahaalarit ilman teccejä ja suojauksia.
No ei ne silloin kastu jos lapsi seisoo tumput suorina keskellä pihaa, ei hyppele lätäköissä eikä oo joka toinen minuutti kontallaan tai perseellään maassa. Kyllä meilläki 2v tyttö pysyy kuivana vaikka olis mitä päällä kun ei se rymyä pitkin mannerta kuten veljensä. Laita poikas istumaan lätäkköön ja konttaamaan muutama kerta talon ympäri niin kyllä on halpikset märkiä läpi asti ja varmasti pian myös rikki. Ja tietysti jos käyttää kuriksia niin se on eri, mutta henk koht inhoan niitä yli kaiken eikä meillä kotona koskaan käytetä niitä kurakintaita lukuunottamatta (päiväkodissa kyllä käyttävät).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Kumma miten teidän lapset kastelee haalarit läpimäriksi, meillä on pojilla useamman vuoden vanhat haalarit( kyllä halpiksia) ja äsken kun tultiin ulkoa sisälle, oli kummallakin vaatteet kuivina, haalarit tosin märkinä, mutta sitä varten on toiset haalarit olemassa.
Ja kyseessä on ihan tavistoppahaalarit ilman teccejä ja suojauksia.
No ei ne silloin kastu jos lapsi seisoo tumput suorina keskellä pihaa, ei hyppele lätäköissä eikä oo joka toinen minuutti kontallaan tai perseellään maassa. Kyllä meilläki 2v tyttö pysyy kuivana vaikka olis mitä päällä kun ei se rymyä pitkin mannerta kuten veljensä. Laita poikas istumaan lätäkköön ja konttaamaan muutama kerta talon ympäri niin kyllä on halpikset märkiä läpi asti ja varmasti pian myös rikki. Ja tietysti jos käyttää kuriksia niin se on eri, mutta henk koht inhoan niitä yli kaiken eikä meillä kotona koskaan käytetä niitä kurakintaita lukuunottamatta (päiväkodissa kyllä käyttävät).
No nää kyllä makoilikin vesilätäköissä, ikää kun on 3v ja 4v ei ne tumput suorina oo ulkona.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Kumma miten teidän lapset kastelee haalarit läpimäriksi, meillä on pojilla useamman vuoden vanhat haalarit( kyllä halpiksia) ja äsken kun tultiin ulkoa sisälle, oli kummallakin vaatteet kuivina, haalarit tosin märkinä, mutta sitä varten on toiset haalarit olemassa.
Ja kyseessä on ihan tavistoppahaalarit ilman teccejä ja suojauksia.
No ei ne silloin kastu jos lapsi seisoo tumput suorina keskellä pihaa, ei hyppele lätäköissä eikä oo joka toinen minuutti kontallaan tai perseellään maassa. Kyllä meilläki 2v tyttö pysyy kuivana vaikka olis mitä päällä kun ei se rymyä pitkin mannerta kuten veljensä. Laita poikas istumaan lätäkköön ja konttaamaan muutama kerta talon ympäri niin kyllä on halpikset märkiä läpi asti ja varmasti pian myös rikki. Ja tietysti jos käyttää kuriksia niin se on eri, mutta henk koht inhoan niitä yli kaiken eikä meillä kotona koskaan käytetä niitä kurakintaita lukuunottamatta (päiväkodissa kyllä käyttävät).
No nää kyllä makoilikin vesilätäköissä, ikää kun on 3v ja 4v ei ne tumput suorina oo ulkona.
Sitte teillä on pienemmät lätäköt tai jotain. Itse oon muutaman halpishaalarin erehtynyt ostaan kakkoshaalariksi ja tulos jokaikisen kans oli se, että tunnin sisällä olivat läpimärät ja myöskin hajosivat alta aikayksikön. henk koht oon kokeilemalla nyt todennu että en osta enää ikinä tolle pojalle kuin reimateccia ja ticketiä kun ne on ainoat, jotka sille sopii ulkoileikkeihin.
 
öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
oliko varmasti lassie paremmasta päästä?
onhan reimalla ja reimatecilläkin eroa..
LassieTEC se oli. Ei mikään peruslassie, niitä en oo koskaan ostanu. Sen piti olla veden- ja kulutuksen kestävä, mutta ei kyllä ollu. Enää ikinä en osta mitään lassie-merkkistä. ENkä mitään muutakaan samanlaatuista, kun kerran on varaa ostaa parempaakin.
LassieTec on kalliimpi kuin Reimatec :whistle:
 
10cm on vettä tuossa isoimmassa, muuten joka paikka kurassa ja märkää.
ja mä ostan aina kirppareilta yhdet-kahdet romuhaalarit joilla ei ole mitään väliä, saa heittää vaikka kesän tullen pois ja jos ehjänä, annan tutuillle samaan käyttöön.
 
poitsu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
No jospa se on käyttäjästäkin kiinni...
Varmasti on. Kyllä joku lassie kestää lapsella joka seisoo tumput suorana keskellä pihaa tai korkeintaa vähä keinuu. Mutta pojalla, joka on koko ajan rähmällänsä jossain vesilammikossa tai kivikasassa, se ei sovi. Harmittaa vaan ne rahat, jotka siihen laitoin. Ja kovasti sitä hehkutetaan vedenpitäväksi ja kulutusta kestäväksi, ei se oo sitä kyllä. Mun mielestä ei sais mainostaa sellaisia ominaisuuksia joita tuote ei sisällä.
no tota kyl se sit siltiki o käyttäjäs vika koska meil o sellanen lassietecin haalari mikä ostettu käytettynä ja nyt ollu 3v meil eikä reiän reikää ja joka kivikasa ja kuralätäkkö koluttu moneen kertaa!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
meillä tytöllä oli ciraftecin talvipuku ja olen enemmän kun tyytyväinen. meillä paljon parempi kuin yksikään remu tai reimatecci!
Meillä oli 6v pojalla kans CirafTec. Hajosi parissa kuukaudessa käyttökelvottomaksi..
 
neljä-ilman-viidettä
Tää on kyllä uskomatonta miten mammat kilpailee jo vesilammikoiden syvyydestäkin...

Jokainen ostakoon sellaisen haalarin kun parhaaksi näkee ja that's it!
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Tää on kyllä uskomatonta miten mammat kilpailee jo vesilammikoiden syvyydestäkin...

Jokainen ostakoon sellaisen haalarin kun parhaaksi näkee ja that's it!
Jep, sä sen sanoit.
Mutta kumma kun ei arvosta noita yli 150e haalareita, ei luokitella edes ihmiseksi, tai näin ainakin olen lukevina(rivien välistä) useista ketjuista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
oliko varmasti lassie paremmasta päästä?
onhan reimalla ja reimatecilläkin eroa..
LassieTEC se oli. Ei mikään peruslassie, niitä en oo koskaan ostanu. Sen piti olla veden- ja kulutuksen kestävä, mutta ei kyllä ollu. Enää ikinä en osta mitään lassie-merkkistä. ENkä mitään muutakaan samanlaatuista, kun kerran on varaa ostaa parempaakin.
LassieTec on kalliimpi kuin Reimatec :whistle:
Ei muuten oo kalliimpi. lassietec oli hinnaltaan 69e, reimatec 109e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suplavilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
oliko varmasti lassie paremmasta päästä?
onhan reimalla ja reimatecilläkin eroa..
LassieTEC se oli. Ei mikään peruslassie, niitä en oo koskaan ostanu. Sen piti olla veden- ja kulutuksen kestävä, mutta ei kyllä ollu. Enää ikinä en osta mitään lassie-merkkistä. ENkä mitään muutakaan samanlaatuista, kun kerran on varaa ostaa parempaakin.
Lassien Suprafill (eli se kumipukualaosa) ei kastu. Hinta on paljon halvempi kuin reimatec mutta vetää sille vertoja. Hieno puku!
Juu puhki meni muutamassa viikossa se kumiosa (tai rikki) ja sen jälk ei sitte vettä pidäkkään...kun se kumi ei kestä ihan määrättömiä, mitä meidän poika ei tajua...
Lassietecissa ei kyllä ole sitä kumialaosaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Tää on kyllä uskomatonta miten mammat kilpailee jo vesilammikoiden syvyydestäkin...

Jokainen ostakoon sellaisen haalarin kun parhaaksi näkee ja that's it!
Juu mun puolesta saa ostaa 20euron haalareita jos lapsi niillä pärjää. Meillä ei pärjätä näköjään kun ainoat joissa pysyy kuivana on ticket ja reimatec ja ne on myös ainoat jotka pysyy ehjänä koko kauden, jona haalaria käytetään. Jos jonkun lapsi pysyy kuivana ja haalari ehjänä vaikka ostaa halpista niin siitä vaan. Itse en ikinä enää osta kun ei ne meillä kestä: viis halpishaalaria kaudessa tulee kalliimmaksi kuin yksi reimatecci ja on se ekologisempaakin ostaa sellaista joka kestää.

että tään aloituksen tarkoitus ei oo nyt luokitella äitejä sen mukaan minkä hintaisia haalareita ostavat lapsilleen vaan ihan vaan purkaa sitä v:tutusta joka allekirjoittaneella on siitä, että laitoin 80 euroa lassietecin haalariin joka hajosi 5 viikossa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suplavilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
oliko varmasti lassie paremmasta päästä?
onhan reimalla ja reimatecilläkin eroa..
LassieTEC se oli. Ei mikään peruslassie, niitä en oo koskaan ostanu. Sen piti olla veden- ja kulutuksen kestävä, mutta ei kyllä ollu. Enää ikinä en osta mitään lassie-merkkistä. ENkä mitään muutakaan samanlaatuista, kun kerran on varaa ostaa parempaakin.
Lassien Suprafill (eli se kumipukualaosa) ei kastu. Hinta on paljon halvempi kuin reimatec mutta vetää sille vertoja. Hieno puku!
Juu puhki meni muutamassa viikossa se kumiosa (tai rikki) ja sen jälk ei sitte vettä pidäkkään...kun se kumi ei kestä ihan määrättömiä, mitä meidän poika ei tajua...
Lassietecissa ei kyllä ole sitä kumialaosaa.
Juu ei ookkaan, tässä keskustellaan suprafillistä.Siitäkin kokemusta on eikä kestä.
 
meillä
Meillä esikoisella craftin kaksiosainen ulkoilupuku (poika 2v) ja kuopuksella travellen vauvahaalari (1v) ja molemmat pärjänneet ilman kurahousuja niin kauan kuin lumi oli maassa. (tosin kuopus ei juuri möyrinyt, seisoskeli vaan) Kurakaudella otettiin käyttöön lassie suprafill haalarit molemmille (ne joissa alaosa kumia) ja taas ilman kuriksia on molemmat hyvin kuivina pysyneet ja haalarit ja puvut ehjiä. Reimaa ei olla ikinä ostettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mä en kyl oo ikinä olettanutkaan et Lassietec on vedenkestävä. :eek: Meillä on niitä ollut monta ja pärjätty on, tosin tietysti sit kurikset on lisäksi.
Kyllä jos tec-pukuna vedenkestävänä myydään,ni sietää kestää. Meillä on nyt 4 talvea käytetty Lassietec-puku joka pääsee jälleen ensi talvena käyttöön,pitää vieläkin loistavasti. Sit taas 2v ikäinen on saanut reimatec-puvusta jo hihansuut ja polvet kamalaan kuntoon,vaikka ei ole mitenkään paljoa edes ulkoiltu tänä talvena kovien pakaksten ja sairastelujen vuoksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mä en kyl oo ikinä olettanutkaan et Lassietec on vedenkestävä. :eek: Meillä on niitä ollut monta ja pärjätty on, tosin tietysti sit kurikset on lisäksi.
Jaa mä oon olettanut koska siinä lassietecin lapussa, joka on haalarissa kiinni, sanotaan, että haalari on vedenpitävä, oliko se vesipilari jotain 5000 milliä tai jotain. Miksi sitä mainostetaan vedenpitävänä kun se ei kerran oo vedenpitävä. Ja kyllä sillä varmaan pärjää ja pärjää halvemmillakin haalareilla jos laittaa kurikset päälle, silloinhan ei oo mitään väliä mitä sielä alla on ja pitääkö se vettä. Mutta kun meillä EI käytetä kuriksia, inhoan niitä sydämeni pohjasta. Siksi haluan, että haalari on sellainen joka oikeasti pitää vettä.
 
Vieras
Ihanaa olla köyhä :D ei tulis mieleenkään laittaa lapsen ulkopukuun hirveitä summia rahaa ja tapella teidän osmojen kanssa lätäköiden koosta, meillä riittää ihan halpispuku ja kurahousut, niih!
 
:LOL: En nyt tiedä hapista vai mitä,mutta noita vedenkestäviäkin saa kyllä aika halvalla. Inhoan kurahousuja,joten mieluummin vettäpitävää. Viime viikolla sai Remua ja Lassieteciä 35e/puku, ja vauvamallin vettäpitävää Jonathania aiemmin 18e/puku. Oli jo riittävän edukasta :p En oo koskaan tainnut yli 50e per puku maksaa.....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
:LOL: En nyt tiedä hapista vai mitä,mutta noita vedenkestäviäkin saa kyllä aika halvalla. Inhoan kurahousuja,joten mieluummin vettäpitävää. Viime viikolla sai Remua ja Lassieteciä 35e/puku, ja vauvamallin vettäpitävää Jonathania aiemmin 18e/puku. Oli jo riittävän edukasta :p En oo koskaan tainnut yli 50e per puku maksaa.....
Meillä on kahdella lapsella ollu Remua, reimateccia, rasavillia, ticketiä, color kidsiä, lenneä, lassieteciä, lassie suprafilliä ym ja ainoat jotka OIKEASTI pitää vettä on reimatec ja ticket. Muista se vesi menee läpi ennemmin tai myöhemmin. Tämä on mun kokemukseni.

Ja mitä haalareiden hintaan tulee, niin mullakin on tapana pääsääntöisesti ostaa ne edelliskauden alesta ja reimatecit, joita oon ostanu, on maksanu keskimäärin 45-50e kun oon ostanu ne uutena kausialesta. Ainoa poikkeus kun nyt jouduin hakee niin oli alea vain 20% nii jouduin maksaa 87e.

Mutta mulle henk koht on ihan se ja sama mitä ulkovaatteet maksaa, kunhan kakarat pysyy niissä kuivina ja kunhan haalari kestää sen kauden ehjänä. Muiden äitien ja isien haalariostoksia en kommentoi, jos joku pärjää halvalla haalarilla niin eihän se multa oo pois.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihanaa olla köyhä :D ei tulis mieleenkään laittaa lapsen ulkopukuun hirveitä summia rahaa ja tapella teidän osmojen kanssa lätäköiden koosta, meillä riittää ihan halpispuku ja kurahousut, niih!
Jos halpispuvun ja kurahousut ostaa uutena niin ne maksaa yhteensä yhtä paljon kuin se parempi haalari jolla pärjää ilman kurahousuja... nimim. oon tämänkin laskenut. Eri asia on jos löytää kirpparilta, silloin saa halvemmalla.
 

Yhteistyössä