HairStore prkl!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="jep";24687005]Minä tilasin Hairstorelta viimeksi vuosi,pari sitten.
Paketin piti saapua 2 vkossa, paketti tuli 2 kuukauden päästä.
Vähän olin hämmentynyt kun sen paketti sitten vihdoin sieltä saapui,mutta hämmenyksen aiheet eivät suinkaan loppuneet tähän..
Paketista löytyi vain 3 tilaamaani tuotetta ja 2 tuotetta joita en todellakaan ollut tilannut muttakun haluamani tuotteet olivat päässeet loppumaan..
Prkl mitä hommaa.[/QUOTE]

Ainiin ja kun maksoin tuotteen, n. muutoman kuukauden-puolen vuoden päästä saapui uusi lasku.
Typeränä maksoin senkin vaikka ihmettelin että aivan varmasti olen tämän laskun nähnyt ja maksanut aijemminkin..
 
"vieras"
Ei oo ensimmäinen kerta ku oottelen kuukauden pakettia! Oon viellä maksanut heti ostokset et tulis nopeampaa mut ei tuu, ko se jää keräilyyn jumittaan!!! Alkaa pikku hijlaa meneen järki!! En suosittele kenenkään ostaan hairstorella mitään!!
 
jaahas.. vuosi jos toinenkin mennyt.. ja mä oon täs tilantees nyt sit.. oishan ne pitänyt lukea juuh aikasemmin ne palautteet ja muut sepustukset netistä.

Paketti saapui 3 viikon odottelun jälkeen (14pv luvataan) ja saakeli se on JONKUN TOISEN! Osoitelappu minun, sisältö AARRRGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!

SAanko nyt palauttaa tän, ajaa vartavasten 6km /suunta. Ja sit odottaa oikeaa pakettia. Ja tuhlata kauppaan viel sit shapooseen hoitoaineeseen ja lakkaan. Niitten mokan takia!
 

Yhteistyössä