Halla-aho pyyhkii taas lattiaa suvisten "asiantuntija"professorilla

  • Viestiketjun aloittaja SKP-proffa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kepa";30673686]Hyvä herra asiankannattaja... :)[/QUOTE]

Kiitos asiallisesta aloituksesta. Tosin olen kaukana hyvästä.

Mut jos ohjelman laatii niin miksi siihen ei voi samantien kirjoittaa, että ohjelman tavoite on muuttaa perustuslakia siten, että sossupummeilla, ainakaan ihonväriltään väärillä ei ole perustuslaillisia oikeuksia?

Ja että pitäisi sanoutua irti YyKoon yleissopimuksesta tai EeUun ihmisoikeussopimuksesta?

En tietääkseni ole koskaan missään kommentoinut Halla- Ahon ulkonäköä tai muuta taustaansa. Vain sanomisiaan.
 
öfjb
Ööh... osaatko lukea vai ymmärrätkö mistään mitään?
Itse tuossa yllä väitit, että ulkomaalaisia kohdellaan Suomessa ö-luokan kansalaisina. Mutta itse asiassa heitä ei kohdella minkään luokan kansalaisina, koska he eivät ole Suomen kansalaisia...

Sen kyllä tiedän, että suvaitsevaiset kuten sinä haluaisivat taata aivan jokaiselle Suomessa oleskelevalle ulkomaalaiselle samat oikeudet kuin mitä Suomen kansalaisilla on. Alkaen vaikkapa vahvasti subventoidusta terveydenhuollosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öfjb;30674181:
Itse tuossa yllä väitit, että ulkomaalaisia kohdellaan Suomessa ö-luokan kansalaisina. Mutta itse asiassa heitä ei kohdella minkään luokan kansalaisina, koska he eivät ole Suomen kansalaisia...

Sen kyllä tiedän, että suvaitsevaiset kuten sinä haluaisivat taata aivan jokaiselle Suomessa oleskelevalle ulkomaalaiselle samat oikeudet kuin mitä Suomen kansalaisilla on. Alkaen vaikkapa vahvasti subventoidusta terveydenhuollosta.
Sinunkin (oletko sama trolli) lukutaitosi on jossain olemattoman ja perseen välillä.

Mutta ymmärrän. Tervetuloa diktatuuriini, jossa et käy edes kusella ilman lupaani.
 
Tietysti sitä saa arvostella. Minusta se on naurettavan kireää ja sitä saisi hellittää reilusti. Pakolaiskiintiötäkin saisi nostaa tuntuvasti jo pelkästään Syyrian tilanteen vuoksi.
Naurettavan kireää? Suomesta saa turvapaikan ehkä kaikkein helpoimmin (hakemusten hyväksymisprosentit) koko Euroopassa Ruotsi poislukien, ja turvapaikanhakijoille ja oleskeluluvan saaneille tarjotaan todella hyvät edut. Kireästä linjasta voitaisiin puhua ehkä silloin, jos täällä noudatettaisiin samanlaista politiikkaa kuin esim. Baltian maissa.

Syyrialaisiakin voi auttaa paljon tehokkaammilla ja ongelmattomammilla tavoilla kuin asuttamalla heitä Suomeen. Ei mitään tule, jos maailman kaikkien meneillään olevien konfliktien alueilta tuodaan aina iso määrät ihmisiä Suomeen. Se muuttaa pikku hiljaa tämän maan aivan toiseksi kuin mitä se on nykyään (kun iso osa maahansaapuvasta/syntyvästä uudesta väestöstä alkaa olla näitä humanitaarisia maahanmuuttajia) ja tekee Suomesta väistämättä köyhän ja etnisten levottomuuksien riivaaman paikan.
 

Yhteistyössä